מחפש מחליף ראוי ל CH 250

ilaniko1

New member
מחפש מחליף ראוי ל CH 250

אני מחפש קטנוע המשלב נוחות ואמינות . קטנוע שיוכל לשוט בבטחה בכביש החוף (ת"א-געש) וכמובן בעיר . תקציב- עד 20 אלף ש"ח. אשמח לקבל חוות דעת - אמינות , צריכת דלק ,מהירות שיוט וכדומה .
 

אהוד א1

New member
פשששש.... כבוד גדול....../images/Emo24.gif

"אני אגיע מאוחר"... חיכינו חיכינו,בכינו בכינו ומי לא בא? אילניקו.הפסדת ריכולים.
 

Hforce

New member
יש לי הצעה בשבילך

יש לי חבר טוב שמוכר מג'סטי 99 250 סמ"ק. מ- 20000 תקבל עודף, כי הוא מוכר מתחת למחירון. זה אחלה כלי(עדיין לא כמו הפורסייט שלי.......) כתוב לי לאי-מייל: [email protected]
 

whistler

New member
חשבת על BW 250?

היי... חשבת על קימקו BW 250? אחלה קטנוע, יש לי כזה, דגם 2005. מבחינת כוח, יש לו מלא, ונסעתי איתו לא פעם מת"א לחדרה, בלי בעיות, כך שת"א-געש קטן עליו, מהבחינה הזאת. אמינות - אומרים שקימקו די אמין. שלי חדש, אז אני לא יכול להעיד. מבחינת נוחות, הוא קצת פחות "רך" מה CH-250, אבל מעבר לזה, אני חושב שהם די דומים בקטע של נוחות (תנוחת ישיבה די דומה). גם מבחינת גודל, ה BW 250 יחסית קומפקטי (בערך אותם מימדים כמו הCH), לעומת קטנועי מנהלים אחרים בנפח 250. זה מתבטא בעיקר בעיר, שם הוא משתחל די בקלות בין מכוניות (והרבה תודות למראות יחסית גבוהות, וברוחב שלא חורג מידיות הכידון). BW חדש עולה 19,820 ש"ח על הכביש (אם אתה משלם במזומן). אם אתה מחפש משהו קצת יותר מפנק, יש גם את הGRANDDINK 250, שיש לו את אותו המנוע כמו הBW, רק שתנוחת הישיבה קצת שונה, יש לו מגן רוח מקדימה ועוד הבדלים קטנים. אבל הוא עולה כ 3000 ש"ח יותר מהBW (חדש כמובן). אם אתה מחפש משומש, אני בטוח שתוכל למצוא BW/GRAND במחיר טוב. בהצלחה!
 
למעלה