מחפש מוכר למוצר יחודי

avielmagnazi

New member
מחפש מוכר למוצר יחודי

למוצר יש ביקוש גבוה ואני מעוניין במוכר אם אמינות גבוה וכמות פיטבקים של לפחות 30 אני מחפש מוכר כי לי יש הגבלת מכירה של 10 מוצרים בחודש וכולם נמכרו בתוך זמן קצר המוכר יתוגמל טוב ב20% מההכנסות כל המעוניין ליצור איתי קשר באימייל:[email protected]
 

ozitex

New member
אני רק יכול לומר

לדעתי כל עיסקת שותפות בין מי שיש לו מוצר שבאמת מוכר היטב לבין מוכר אמין שיש לו רמת פידבקים ראויה חייבת בחלוקה של 50-50. פחות מזה, חבל על הזמן. ואני גם אסביר. מי שיש לו את המוצר ומחפש מוכר רציני, סביר להניח שאין לו את הזמן, האמצעים והיכולת לבצע מכירות רציניות. מי שיש לו את מה שאין לבעל המוצר עבד יפה וקשה בשביל להשיג את המעמד הזה ולכן, אם בעל הסחורה אינו יכול לממש את מה שברשותו הוא חייב לתגמל היטב את המוכר. 20% או אפילו יותר- 30% לדעתי זו הצעה לא רצינית. ולכן, שוויוניות בהכנסות זו החלוקה ההגיונית ביותר למצב הזה. אבל, זו רק דעתי. וסתם שאלה, מה יקרה כשמגבלת ה- 10 מוצרים תוסר? לא תמשיך את ההתקשרות עם המוכר? ולכן, לא רק שהנייתי ממליץ על חלוקת אחוזים כלהלן, אלא אף מוסיף סעיף מחוייבות לתקופת התקשרות ארוכה.
 

Sanchez

Member
ממש לא !!! מבלי לזלזל בידיעותיך, אך ההבדל בין שתי המונחים הוא לא פחות מתהומי !!!
 

goolgol

New member
אני גם חושה שהתכוון לרווחים וקשה לדעת אם

20% זה טוב או לא, או 60-40 או 50-50 , זה תלוי בכמה מרכיבים.
 

ozitex

New member
אני אפרט לכם קצת יותר

כשאני מתכוון חלוקה של 50-50, אני מתכוון לנוסחא הבאה: לכל אחד יש את ההוצאות שלו. למוצר יש מחיר עלות נטו- מחיר קניה (סיטונאי או קמעונאי זה לא משנה לצורך החישוב) מחיר המכירה- זהו מחיר המוצר נטו+הרווח=ההכנסה. הרווח נטו (ההכנסה האישית) מתחלק 50-50. כל צד מתקזז עם הרווח "נטו" (ההכנסה האישית) מול ההוצאות שלו אישית. יש?
 

goolgol

New member
אני מכיר חלוקת אחוזים מעט שונה

לא רחוק מ50-50, אבל הבנתי אותך...יתכן ו20% למוכר באיביי זה מעט מידי.
 

Sanchez

Member
20% מעט מדי ??? לדוגמא... אני מוכר למישהו מוצרים בטווחי מחירים של $2K-$20K. האם 20% זה מעט מדי ? מי יתן לך 20% ??? אתה חושב שכסף גדל על עצים ? על זה ששמת מכירה ב EBAY וקישטטת אותה בפרחים ? למה לדבר באויר ?
 

ozitex

New member
מותק

אני בשביל 20% לא מזיז ב...צ...ה על זה שמישהו הביא מוצר או יש לו במלאי מוצר ואני בניתי פלטפורמה מכירתית בזעת אפי במשך שנים אני צריך להסתפק במועט? שבעל המוצר ישווק וימכור, שיקים מערך שיווקי, שישכור אנשים, שינהל מכירות באתרים או באיביי או בכל מקום אחר ושיראה במה זה כרוך. אחרי זה נדבר.
 

Sanchez

Member
כוללללה, אתה מעלה מכירה ב EBAY !!! יש עוד אלפים כאלה (כולל אותי). איזה מערך שיווק, מכירות, שכירת אנשים ? כוללה מישהו הביא מוצר ? במה אתה מסתכן כשאתה מעלה מוצר למכירה ?
 

goolgol

New member
חבל שאתה מתלהם.יש כאן מגוון דעות ואני מתרשם

שכולם מדברים מנסיון.
 

ozitex

New member
יש כאן דיבור על שני דברים שונים לחלוטין

הוא מדבר על מכירה של מוצרים מיובאים שיש לו במלאי והוא מוכר אותם ברווח X. אם מישהו בא ומעוניין לשווק אותם עבורו הוא מוכן לתת לו עמלה מכירות מה שקרוי. עמלות מכירה של מוצרים שנמצאים במלאי ונמכרים באמצעות סוכנים משולמות עמלות של 5% מקסימום 10% אני הגזמתי. אנחנו מנהלים כאן דיונים בנושא שהוא שונה מהותית מהתחום המסחרי הנ"ל. במסגרת הזאת סוחרים באיביי או במקומות וירטואליים אחרים משתפים פעולה עם בעלי סחורה ויוצרים מעין "שותפויות עסקיות" על בסיס חלוקה אחוזית כלשהי. החלוקה הזאת משתנה בהתאם להסכמים ויתכן בהחאל שתהיה חלוקה של 10%-90% או 50%-50% או כל חלוקה אחרת. זה תלוי במוצר, בשותפים ובמשא ומתן. הכל פתוח. האמת? אין אכסיומה בעניין. יש גם שאלות אחרות כגון: מי אורז? מי שולח? מי מנהל את הלוגיסטיקה? יש המון שאלות שכדאי לפרוט אותן לפרוטות כשבאים לעשות עסק שכזה. יש גם שיקולים אחרים כגון, מהות הפריטים, לדוגמא, האם ימכרו אלפי פריטים בחודש בעלות של דולר הפריט או האם העסק הוא על מכירת פשיט אחד או שניים בחודש בעלות של 10K הפריט? זה גם משפיע על חלוקת האחוזים. יש גם כללים כמו למשל היצע וביקוש שמהווים פקטור במשא ומתן, ברור שמי שברשותו כמות אדירה של מוצרים שלא ממש נמכרים והוא מחפש צינור שיווקי על מנת "להעיף" סחורה יסכים לתת למוכר אחוזים גדולים יותר על מנת לפתות אותו לעבוד איתו ואם מישהו מחזיק פריטי אספנות או אמנות למשל יודאיקה או ישראליאנה או ציור נדיר שהשווי שלו עשרות אלפי דולרים, העמלה תהיה בהתאם.
 

ozitex

New member
אתה לא הבנת את רוח הדברים

ברור שיש הבדל בין רווחים לבין הכנסות אבל בשורה האחרונה אני התייחסתי לחלוקה בין שני הצדדים כך שבכל מקרה 50-50 יתחלק גם אם מדובר עם הכנסות וגם על רווחים. אני לא עד כדי כך מטומטם..
 

Sanchez

Member
למה אתה חושב שבעל המוצר... ירצה "לשתף" את המוכר , במחיר עלות המוצר ? בוא ניתן דוגמא... מחיר מוצר נטו (כמו שאתה קורא לזה)- $100 מחיר מכירה באי-ביי- $300 האם בעל המוצר אמור להתחלק בהפרש עם המוכר ? קרי לתת לו $100 ??? I DON'T THINK SO. ונמשיך... מה משנה למוכר כמה עלה המוצר ? אותו זה לא אמור לעניין. המוכר אמור לנקוב במחיר מסויים שאותו הוא רוצה על כל מכירה. ניתן כמובן להוסיף לכך אחוזים על "הצלחת יתר". מה שידרבן את המוכר "להשקיע" במכירות. כמובן שעלות כל העמלות אמורות "ליפול" על בעל המוצר. יש לי גם דוגמא הפוכה... עלות מוצר $2 מחיר מכירה $4 האם אני בתור מוכר, אמור לקבל $1 על כל מכירה ? I DON'T THINK SO, אלא אם כן יובטח לי היקף אדיר של מכירות. בקיצור, הכל מאוד אינדיוידואלי.
 

ozitex

New member
דעתי

ברור שזכותו של בעל המוצר לא לשתף את המוכר בעלות המוצר. אני רק יכול לומר לך איך אני רואה את הדברים ואני רואה אותם ככה: עסקה שכזו היא סוג של שותפות, במסגרת זו כל צד מביא את יכולותיו וכישוריו וכן את האמצעים או המוצרים שברשותו. עכשיו, במקרה כזה אני בעד שיטת ה- WIN WIN כלומר, שקיפות מלאה ושותפות מלאה. ככה אני רואה את זה אבל ברור שיש מצבים ואנשים שרואים את זה אחרת וזוהי זכותם המלאה. לגבי מחיר ה"עלות" מצדי שבעל המוצר ינקוב איזה מחיר עלות שהוא רוצה, אני מדבר על הרווחים המתקבלים כתוצאה מהמכירה, מאוד פשוט. עכשיו, אם בעל המוצר ינקוב מחיר גבוה מדי אז או שלא יהיו הרבה מכירות כי ברור שהמוכר ירצה להוסיף רווח מתאים , או שהמחיר הסופי יהיה כזה שלא יותיר רווחים משמעותיים למוכר ורק בעל הסחורה יהנה כי הוא נלכתחילה נקב מחיר שהותיר לו רווח נאה. אני אגיד לך מה קורה במקרים כאלה. העסק מתפוגג מהר מאוד ואף אחד לא מרוויח מזה בסופו של יום. זה ברמת העיקרון ועזוב את המספרים כרגע, הם ממש לא רלוונטיים. מה שרלוונטי הוא מהו המחיר הסופי של המוצר בשוק, איך הוא מתמודד מול מתחרים והאם הוא מספק לשני הצדדים רווחיות הולמת. זה הכל.
 

Sanchez

Member
מתשובתך ברור שאף פעם לא התעסקת בזה... אף אחד לא רוצה שום שותפים בשום עסק !!! אני בתור מוכר מחפש לשלם למישהו על שירותיו (במקרה זה, התמחותו של מישהו במכירות EBAY). אני ממש לא מתכוון לשתף את המוכר במקור שממנו מגיע המוצר, גם לא במחיר שהמוצר עולה לי. אני סך הכל משלם למוכר על זמנו והשקעתו. כמובן שישנן המון דרכים לתגמל את המוכר על פעילותו. אבל ממש אין שום כוונה להכניסו לשותפות. קח לדוגמא כל עסק... יש יבואן שמייבא מקררים. הוא מוכר אותם לחנות ואותה החנות מוכרת אותם לצרכן. האם החנות יודעת מה עלות המקרר ליבואן ? האם זה מעניין אותה ? האם מישהו מתחלק ברווחים עם מישהו ? דוגמא מספרית... היבואן קונה מהיצרן ב 1000 ש"ח. החנות קונה מהיבואן ב 1500 ש"ח. הצרכן קונה מהחנות ב 2300 ש"ח. איפה יש פה שותפות ?
 

ozitex

New member
מ ה א ת ה א ו מ ר? ../images/Emo11.gif

מתשובתי עולה... טוב, זהו לא פורום קריירות עסקיות אבל אני אומר לך שלא רק שעשיתי את זה אלא לא פעם אחת, חלק בהצלחה וחלק שלא. אני יכול לומר לך אחרי לא מעט שנים בתחום העסקי שלמרות שאתה חושב שאף אחד לא רוצה שותפים זה מאוד קשה לעשות עסקים ללא שותפים ואני לא מדבר על שותפים עסקיים מלאים אלא אפילו על שותפויות אסטרטגיות. אני הצגתי לפניך כאן את התפיסה העסקית העכשווית שלי הגורסת, במסגרת הפעילות המכירתית באמצעות האינטרנט נוסחא פשוטה: בעל המוצר יביא מוצר אני אביא את המכירתיות שלי באינטרנט נתחלק ברווחים 50-50. מה לא יפה כאן? בכל מקרה, אם לאלוהים היה שותף, אז לקחת שותף זה היה רעיון טוב.. אבל מה לעשות והוא לבד...
 
למעלה