מחפש מוכר למוצר יחודי

ozitex

New member
ומי אמר

שזה מעניין אותי מאין בעל המורצ מביא את המוצר?
 

Sanchez

Member
חחח, אתה מצחיק אותי... כמובן שאתה תרצה להיות שותף. השאלה אם תמצא את אותו האדם שירצה להכניס אותך ככזה. ולמה לי להכניס אותך כשותף ללא השקעה כספית מצדך ? אתה רוצה להיות לי לשותף בגלל שאתה מעלה מכירות לEBAY ? מעניין...
 

Katan7400

New member
חלאס עם החפירות !!!!!!!!!!!! תמשיך בעסקים שלך

ומאחל לך שתרוויח המון כסף !!! עזוב אותנו כבר בשקט עם הטענות והתשובות הדביליות שלך...
 

Katan7400

New member
אני הרבה יותר זמן ממך בפורום הזה חביבי

ואתה חופר לכולם וחושב שאתה מבין הרבה יותר טוב מאחרים שעוסקים במסחר באיביי שנים, ולא מוגבלים ל 10 מכירות בחודש כמוך... מוכר חדש שמחפש דרכי קיצור. ותלמד גם על הדרך לתת כבוד לאנשים שיש להם הרבה יותר נסיון ממך בתחום וגם בחיים, ובייחוד שהם יותר מבוגרים ממך. לא נעים לך לקבל פה תשובות, אז אל תהיה פה... אף אחד לא מכריח אותך.
 

Sanchez

Member
חחחח. יש לי במקרה כמעט 3000 פידבקים. אני עוד מעט סוגר 10 שנים של מסחר ב EBAY. מעולם לא התרברבתי בנתונים הללו. אני מנסה לתת כבוד לכולם, ללא הבדל של גיל. אתה לעומת זה, לא מצטיין בכך...
 

ozitex

New member
טוב הנימה האישית היא לא לעניין

אם יש לך מה לומר או להציע סבבה, אבל במסגרת אנושית נורמלית טוב? בואו נתנהג בכבוד הדדי ונפסיק להצחיק אחד את השני אלא אם כן יש לך איזו בחידה טובה..
 

Katan7400

New member
שמע, אתה פשוט ערס מתלהב עם הצורת דיבור שלך !!

10 שנים באיביי, חשבון של 3000 פידבקים, ומחפש מוכר כי יש לך חשבון שהוא מוגבל ל 10 מכירות... נשמע קצת מסריח לא....? "אני מנסה לתת כבוד לכולם, ללא הבדל של גיל" כדאי שתסתכל עליך במראה ובהודעות הקודמות שלך בדיון לפני שאתה אומר לי את זה....
 

Sanchez

Member
יש לך בעיה חמורה בהבנת הנקרא !!! איפה בדיוק ראית שאני מחפש מוכר ? קראת את השרשור מהתחלה ? אני ערס מתלהב ? עוד לא ירד לך החלב מהשפתיים- ואתה מנסה לחנך אותי ?
 

asserafy

New member
מעניין...

לא נראה לי שמישהו מחפש איתך שותפות... הרווח תלוי בגורמים נוספים. האמת גם שאותי לא מעניינים האחוזים.לא אכפת לי כמה אתה מרוויח, ולא צריך לעניין אותך כמה אני מרוויח... מה שכן מעניין אותי זה כמה אני אמכור, וכמה ארוויח על כל אחד (נטו! בקיזוז משלוח, עמלות מיסים וכו..) ובסופו של דבר האם ישתלם לי לארוז ולרוץ 100 פעם לדואר בשביל רווח של 1$. כנראה שלא. עבור מוצר שעולה 200$ למשל זה כבר סיפור אחר. אז יש שאלה של סיכון. האם בשביל מוצר שקניתי ב200$ ויש לי רווח של 10%, אז האם יש אחריות, האם היא בינלאומית? או שאני אצטרך לטפל במוצרים חוזרים? האם הוא כבד ואז יעלה ביוקר לשלוח אלי חזרה ואני אצטרך להתמודד עם לקוחות זועמים... זה רק קצה הקרחון... מבין? למען ההוגנות, אני, כמו עוזי, גם כן עשיתי עסקים של 50-50 על הרווח הסופי בקיזוז הכל. בכל מקרה אני פתוח להצעות ללא התחייבות.
 

ozitex

New member
מותק 2

אני אנסה להסביר לך כמה עניינים שככל הנראה אתה לא כל כך מבין. אני לא ארצה להיות שותף עם מישהו שלא ירצה אותי בתור שותף. זה עניין הדדי לחלוטין! וזה תנאי בסיסי!!! השקעה כספית? מהי השקעה כספית? אני לא השקעתי כספית בהקמת פלטפורמה עסקית מוכרת? והזמן והנסיון העסקי שיש לי לא שווה כסף? ואם יש לי למשל אתרי אינטרנט או חנויות איביי או אמאזון שמוכרות יפה ולקח לי שנים להקים אותם זה לא שווה כסף לדעתך? אגב, אם יש לך הצעה מעניינת אולי אני אהיה מוכן להשקיע ג ם ברכישת מוצרים או קו מוצרים חשבת על זה? סבבה. הלאה. לשאלתך הקנטרנית שלא לומר מעליבה "אתה רוצה להיות לי לשותף בגלל שאתה מעלה מכירות לEBAY ?" יש לי כמה שאלות אליך.. לך יש חנות או חשבון איביי רציני שאתה מתייחס כך בזלזול מופגן לבעלות על חשבון איביי? יש לך בכלל מושג כמה חשבונות איביי בעולם קיימים ובאלו מחזורים הם מוכרים? ידוע לך כמה זמן לוקח וכמה מאמצים לוקח להקים חשבון איביי רציני, אמין ובעל רזומה מעולה? אתה יודע כמה מכירות אפשר להרים באמצעות חשבון שכזה? ומה זה בכלל בעיניך "מעלה מכירות באיביי"? אתה מצחיק אותי. אני לא מעלה מכירות אחי, אני מנהל פלטפורמת מכירות עסקית בעלת מחזור כספי הלוואי עליך אוקיי? עכשיו, לפני שאתה ממשיך להשחיל כאן מילות זלזול ועלבון כדאי שתיקח צעד קטן אחורנית ותן ק צ ת כבוד לתחום שממנו מתפרנסים כאן כמה וכמה אנשים. בהצלחה בעסקיך וחג שמח!
 

Sanchez

Member
אתה שוב מצחיק אותי. ולמה מותק בכל פוסט ? חשבונות כמו שיש לך קיימים במאות אלפים ואף יותר. גם בארץ יש אלפים כאלה. גם לי יש כזה. אז האם זה אומר שנופלים עליך כל היום אנשי עסקים, שרוצים לתת לך 50% על שהעלית להם מכירה ? אל תצחיק אותי !!! ולגבי מה יש לי ב EBAY... ראה תשובתי למעלה.
 

ozitex

New member
מותק 3

המטרה שלי היא בחיים היא להצחיק. אני רואה שאני מצליח בכך לא רע. ואני גם שמח על כך שהצלחתי במשימתי הקדושה.
 

ozitex

New member
האמת..

אתה לא צריך שותפים. יש לך את כל מה שצריך על מנת להצליח- גם מוצרים, גם חשבונות איביי ותיקים עם רזומה מכובד. אז מה אתה רוצה מחיינו העלובים? אנחנו כולה מעלים מכירות באיביי...
חג שמח אחי. יום נפלא ומכירות מעולות!
 

Sanchez

Member
אני באמת לא מחפש שותפים... יש לי רק חשבון אחד (מספיק לי ולא זקוק ליותר מזה). סך הכל מצאתי לנכון להעיר הערות בשרשור זה. אין לי מושג מי הוא השואל המקורי. נראה לי גם שלא בדיוק מעניינות אותו התשובות המלומדות, שכן הוא לא ראה לנכון לחזור לכאן להמשיך ולהתכתב בשרשור.
 
למעלה