מחפש לינקים לסיפורים אישיים של מושתלים

alexUK

New member
מחפש לינקים לסיפורים אישיים של מושתלים

מבוגרים שנולדו עם לקות משמיעה חמורה (Severe-Profound). כי ראיתי, שנוטים לפרסם ברשת בעיקר סיפורי הצלחה של אנשים מושתלים - שהתחרשו עם הזמן. האמת, כמעט ולא קראתי סיפורים של אנשים חרשים מלידה, חוץ מזה של הצלף. והאמת, זה מדאיג אותי. כי הבלוג של צלף כלל לא מועדד אותי, למרות שאני כבר באמצע התהליך לקראת הניתוח. תודה.
 

צלף

New member
מצטער שלא עודדתי אותך

אני כן סבור שטוב שעברתי את ניתוח השתל - זה הרחיב לי את השמיעה המעטה שהייתה לי - וגם הראה לי את מקומי האמיתי מבחינת השמיעה - יש לי מכשיר שמיעה באוזן הטובה שלי - וכול פעם שאני לא משתמש בשתל התוצאה מורגשת... אבל צריך לזכור שנכון לעכשיו:
השתל הוא האפשרות היחידה להרחיב את השמיעה המועטה.
לימוד שמיעה נוספת חדשה לחירשים מלידה הוא פרויקט.
וחירש מלידה ישאר כבד שמיעה עם השתל, עם הבעיות של כבדי שמיעה ...
 

צלף

New member
מציע לבקש במחלקת שתל קשר

עם מושתלים בעלי נתונים דומים לשלך.. רק אני אומר שידוע לי על שלוש מושתלים עם חרשות חמורה מלידה - אחת הושתלה לפני - אז היא סיפרה לי שהיה לה קשה בשנה הראשונה - ושמעה רק שריקות, אבל היום היא לא מותרת על השתל, השני הושתל אחרי - קשה לו מקווה שהסתדר לו, הוא ממשיך להרכיב, ועוד אחת שהייתה לה תקלה בהתחלה עם אלקטרודה שגרמה לכאבים - (משהו דומה אולי לתקלה שהיתה עם שני מושתלים באדוונס שבגללה הייתה הקפאה של השתלות עד שהוברר שהבעייה לא עם השתל והשתל תקין), - אז היא לא חזרה.. חשוב להמשיך עם הרכבת המעבד כול הזמן עד שמתרגלים - מניסיוני אני יודע שכאשר לקחתי חופשה ליום יומים מהשתל בגלל כול מיני סיבות - היה לי קשה לחזור, כמובן מותר לקחת פסק זמן של שעה שעתיים שלוש...
 
למעלה