מחפש כלי לעבודה עם תמונות...

shoshvany

New member
מחפש כלי לעבודה עם תמונות...

הבעיה ש ה GDI לא ממש עוזר לי בנושא אני מחפש כלי שאני אוכל להגדיר לו משקל פיסי וגודל והוא ישמור לי תמונה בהתאם (ע"י שינוי האיכות של התמונה) המטרה לשלב ב פרוייקט סלולרי רעיונות?????
 

24sharon

New member
אני מאמינה שיש כלים

אבל........... אני חושבת שזה כלל לא בעיה לעשות את הדברים בעצמך. אם יש לך תמונה. אתה בודק את האורך שלה ואת הרוחב שלה ואת המשקל שלה. במידה ואתה רוצה משקל שונה אתה משנה את האורך והרוחב ביחסיות. תנסה ורק לאחר שתראה שזה לא "מספק את הסחורה" תלך לכיוון כלי עזר: קוד להגדלת תמונה: http://www.geula.biz/works/sample/asp%20net/growImage.aspx בהצלחה!
 

shoshvany

New member
בעיה

אני צריך לשמור על אותו גודל , רק לשנות את המשקל ע"י שינוי האיכות יש בGDI דרך לשחק עם האיכות אבל אין נוסחא קבועה למשקל שמתקבל כי זה תלוי בתמונה (כמות הצבעים / יכולת הדחיסה וכאלה) ואני צריך דרך לתת משקל (לדוגמא 20K) ולקבל את התמונה באותם מימדים רק עם איכות שונה ובמשקל שרציתי
 

24sharon

New member
../images/Emo62.gif

לא נראה לי באמת שזה פשוט. ובכו"א תנסה עוד עצה אחת. נאמר אתה רוצה 20K, אזי תקטין את התמונה לגודל המתאים, ואח"כ תציג את הרוחב הקבוע. ייתכן מאוד וזה עושה את הפעולה של הורדת האיכות. לא בטוח, אבל לנסות תמיד אפשר . בהצלחה
 

shoshvany

New member
אבל זה לא עובד

כי בשביל לדעת מה המשקל החדש אני צריך לבדוק (אין נוסחא קבועה ,זה משתנה מתמונה לתמונה) וז פשוט לא ריאלי, זה יטחון לי את ההארדיסק (כי זו לא בדיקה אחת, זה ניסוי וטעיה עד שמגיעם למשקל המתאים) ואני צריך פתרון שיעבוד על הרבה תמונות ולגודל מדוייק (היעד הוא פלטפורמה סלולרית, K יותר מדי תקעת את העמוד, 2K פחות מדי, הפסדת כסף / הדף נראה רע)
 
למעלה