מחפש המלצה

Ragamala

New member
מחפש המלצה

אני קצת לא שייך לפורום זה כי עוד לא עשיתי 20 קילומטר על אופנוע אבל אני צריך המלצות לרכישה ואין לי למי לפנות. עד 500 CC נהנתי לרכב על הDR350 אבל אני לא איש של אופנועי שטח יותר מדי מחפש משהו בסביבות ה12K ש"ח גג ולא בצורת הקטנועים עם מקום לרגליים מקדימה. תודה מראש אייל
 

Ragamala

New member
יש לכם כל כך הרבה מה להגיד

על כל שטות פה בפורום אבל המלצה אחת לא קיבלתי ממש בדיחה
 

Ragamala

New member
תשובה של ילד

כשאדם פונה למומחה כדי לקבל המלצות זה לא כי המומחה עובד אצלו אלא כי למומחה אינטרס להפיץ את הידע שלו לכמה שיותר אנשים. אתה לא עובד אצלי אבל אתה טורח להפיץ את הידע שלך בפורום זה אז למה לא לעזור כשאתה יכול? כי אתה לא עובד בשבילי? תשובה של אויב
 

אנימור

New member
כפי שאולי הבחנת, עניתי לך כמיטב

יכלתי בשרשור זה, אף לפני התגובה הזו. כשאני יכול אני בהחלט עוזר. אני מכיר את הפורום הזה ויודע שיש פה אנשים רבים ששמחים לעזור כשהם יכולים. אני מניח שרוב האנשים פשוט פספסו את ההודעה שלך, והשאר לא ידעו מה לענות משום שהשאלה שלך אינה ממוקדת דיה וחסרים נתונים על מנת להכוין אותך. אבל - לא משנות הנסיבות, לא חלה על אף אחד כל חובה לענות והגישה שלך הריחה ריח רע של "חייבים לי, מגיע לי". מעבר לכך, זה בהחלט אינו במקום ללעוג ולכנות את המתרחש כאן "בדיחה". אפשר וצריך היה לנסח את הדברים אחרת, במיוחד כשאתה זה שמעונין בידע של גולשים בפורום זה. נ.ב. מה פירוש "אויב" ? אני לא מכיר אותך ולא מעניין אותי מי אתה. אפילו לא נכנסתי לכרטיס האישי שלך. כולה אינטרנט, חביבי. רכב בזהירות, איך שלא יהיה.
 

R750-Girl

New member
קודם כל, אף אחד באמת לא חייב לך

כלום. וזה לא שנתת זמן לענות, תוך שעתיים אתה עושה פרצופים של שתו לי, גנבו לי. לא כולם מבלים את שבת בבוקר בלרבוץ מול המחשב ולענות לשאלות. אז אולי אני מסכימה עם הדעות הפוליטיות שלך, אבל מעבר לזה אתה חצוף לא קטן. וזהו.
 

t d m 900

New member
תגידי, כל אנשי השמאל הקיצוני הם קלי

דעת ונחפזים במסקנותיהם כמוך ? קראת לו גם חצוף! תתנצלי!
 

אנימור

New member
התקציב שלך בעייתי ולא הגדרת כראוי

את דרישותיך. מה אתה מחפש ? אופנוע כביש 500 סמ"ק ? האם "תסתפק" במשהו צנוע יותר ? האם התקציב שלך אמור לכלול גם את הביטוח ? GS500 מודל 1991 עולה 11K, ולדעתי ישן מדי ועלול לבוא עם הרבה בעיות מכניות. הדבר היחידי שעולה לי לראש שאולי יתאים לך מבחינת כביש זה GN250: המחירון שלו למודל 1998 הוא 13K. אני ממליץ לך להקדיש יום חופשי לשיטוט בדרום תל אביב, באזור של סוכנויות התיווך. תסתכל, תתרשם, תראה מה מתאים לך מבחינת המראה, האופי וכמובן המחיר. אני באופן אישי הייתי חוסך עוד כמה אלפים ואז קונה אופנוע טוב יותר, או משנתון חדש יותר. ה"זול" הזה עוד ירושש אותך בסוף.
 

עידו 750R

New member
gs 500 שנת 91 זה קצת בעייתי בשביל

הבחור. האופנוע ישן, ויכול להתקע לו בשטחים בזמן הפגנה למען "החמאס המוסרי", ואז אם הוא יתקע, הוא יצטרך לעבור שמה את הלילה עם חמיד ותאופיק שיפנקו אותו בלאבנה ערבי טרי טרי..
 
וואלה עידו,הוא יהיה ה"בייבי" שלהם

הם ידברו איתו,יחבקו אותו ואולי ישכנעו אותו לתת עדות שקר כלשהי כדי להשעות איזו יחידה צבאית או משהו כזה... יש כאלה ששייכים לגייס הצפוני,יש כאלה לגייס הדרומי ויש כאלה ששייכים לגייס ה 5.
 

Hell ad

New member
הייתי בטוח שהתבלבלתי...

כמעט חשבתי שאני נמצא בפורום פוליטי כלשהו. פורום אופנועים חברים. כל השאר בפורומים המתאימים או במסרים. סליחה, אבל לא כולם רוצים לדבר על זה בפורום אופנועים. ואם כבר דיון, אז שיהיה תרבותי.
 

באנופי

New member
מי שאל אותך ולמה אתה מתערב??

ואם כ"כ הרבה אנשים רנו בשירשור הזה, אז אותנו זה כן מעניין! F.O.!
 

tygger

New member
מאותה הסיבה שהוא הסביר בדיוק.

זה פורום אופנועים. רוצה לדבר על אופנועים? על חברים עם אופנועים? על הכלב אפילו של האופנוע פעם ב...? סבבה. פוליטיקה מבחינתי, אלא אם יש לה קשר לאופנועים מקומה בפורום אחר. יש מספיק פורומים בשביל הבלבולי מוח וזי*ני שכל. כל מי שיש לו משהו לומר בנושא, מוזמן להעלות הודעה שם או לשלוח הודעת הערצה/נאצה אישית לבחור. tygger, שלא ממש מבין איך זה מגיע לוויכוח פוליטי פה ולמה זה לא נמחק לפני שראה את זה, בלי קשר אם הוא מסכים או לא.
 

ixmix

New member
אז הנה הודעה שקשורה לאופנועים.

גולש יקר, תשובה לשאלתך נמצאת במאמרי הפורום. בתקציב הזה עדיף לך קטנוע (אם כי כבישי הגדה המשובשים לא יעשו טוב לאחוריך. אופסי, ברח לי...) בהצלחה X
 

ixmix

New member
לאור דיעותיך, אני ממליץ על RGV.

קל לשליטה ומתאים למתחילים.
 
למעלה