מחפש המלצה לסילר עבור שיש

asafbh

New member
מחפש המלצה לסילר עבור שיש

שלום רב
מחפש המלצה למריחת סילר על שיש בבית בפנים ובחוץ
עבור מדרגות חוץ ופנים וספי חלון
השיש הוא מסוג חברון ואומני
אילו המלצות יש לסילר באיכות טובה שאינו משנה גוון במראה טבעי ושקוף?

מודה מראש
 
סילר עבור שיש

שלום asafbh ,

ראשית , שיש חברוני אינו באמת שיש. מדובר באבן גיר בעלת מקדם ספיגות בינוני (ולכן רצוי ליישם עליה סילר אם עושים בה שימוש למדרך כגון מדרגות או ריצוף) והינה בעלת מקדם שחיקה נמוך יחסית (ועל כן הינה נוטה להישרט בקלות , ולכן יש צורך כל מספר שנים ללטש אותה ולחדש את פניה).
לא רשמת באיזה עיבוד אתה מיישם את האבן. על כל פנים , אם האבן שלך מלוטשת ועברה הברקה (פוליש) וניקוי , תוכל ליישם עליה סילר.
עליך להיזהר מאוד מאחר וישנם סוגים רבים של סילרים , כל אחד מאפשר להשיג תוצאה שונה. אם אתה מעוניין לקבל מראה טבעי (לא מבריק) ושאינו משנה את גוון האבן , עליך להשתמש למשל בסילר סיקה גרד 914W על בסיס מים כפריימר ומעליו להשתמש בשכבה נוספת של סיקה גרד 925 שהינו סילר על בסיס מולקולות סילאן. הסיקה גארד 925 הינו סילר מעמיק גוון (וזה לא טוב לך כי אתה רוצה מראה טבעי). רק ביישום לאחר סילר 914W הוא לא יעמיק גוון. סילרים אלו מיוצרים על ידי חברת "גילאר".
סילר מעולה נוסף והמתחרה בזה של חברת "גילאר" הינו ה"דורוסיל מט" של חברת ביג'י טכנולוגיות. מדובר בסילר פולימרי אקרילי וניתן להשתמש גם בו.

הערה חשובה לביצוע - יש ליישם את הסילר על משטח יבש ונקי מאבק ושמנים.
לפני שתתחיל ליישם את הסילר , נסה אותו על לוח ספייר שיש לך או במקום נסתר בבית על מנת להיווכח ראשית בתוצאה. רק אם התוצאה מניחה את דעתך , תוכל ליישם את הסילר על כל המשטחים שאתה רוצה. מומלץ בנושא סילרים על משטחי אבן להתייעץ עם איש מקצוע שיסתכל על המשטח שלך בעיניו המקצועיות. זאת על מנת להימנע מאכזבה משינוי מראה לאחר היישום.
בהצלחה
 
למעלה