מחפש המלצה למשחק...

Bball2010

New member
מחפש המלצה למשחק...

שלום, זו שאלה קצת מוזרה אבל אין לי עם מי להתייעץ יש לי מחשב נוטבוק של MSI. מעבד מן הסתם לא חזק, גם כרטיס מסך לא בשמיים ומסך קטן... (אתם מכירים, נו). ב-10 שנים האחרונות לא שיחקתי בשום משחק מחשב, קצת PS2, והרבה חווה בפייסבוק, אבל משחק אמיתי , לא. אני רוצה רעיונות למשחק שאפשר לשים על ה-MSI, שאם ישעמם לי בדרכים/לימודים/אחר יהיה לי לשחק. תוך כדי שכותב את ההודעה עולים לי: מנג'ר, ו-Worms. הצעות שלכם? תודה!
 

Bball2010

New member
צודק. אנסח מחדש את השאלה

ראשית, אני לא בטוח שכל המשחקים שם עובדים על מחשב כ-MSI , בגלל דרישות מערכת גבוהות יותר. שנית... ביקשתי המלצה למשחקים שכיף לשחק. ללכת לבאג ולרכוש משחק זה אפשרי, אבל... אולי הוא לא מעניין אולי משחק מטופש, לכן מבקש המלצות למשחקים. משהו שאתם אהבתם ואתם הייתם משחקים. ועכשיו אני באמת צריך למקד יותר את השאלה. השאלה היא למשחק שאפשר לשחק ברכבת, בלימודים, בכל מיני מקומות מזדמנים, כלומר מרוצי מכוניות פחות נוח לשחק. משהו שהוא אולי יותר סטטי (אני אתן דוגמאות מתקופתי: סים סיטי, מנג'ר, Heroes of might and magic....) תודה לעוזרים ולנותני הרעיונות.
 

einat162

New member
משחקים קלאסיים עם אמולטור (לינקים)

אני נורא אוהבת את המשחקים של "פעם" ותודה לאל על אמולטורים חינמיים שאפשר לשחק דרכם. תנסה את האתרים האלו - יש בהם משחקם ישנים להורדה+ קישורים לאמולטור מתאים : http://www.old-games.org/ http://rom.old-games.org/emu.php http://oldies.org.il/ האחרון מומלץ ביותר. מלך האריות, איקרוס, הארי פוטר (המשחק הראשון שיצא ), מונופול, סופר מריו (כ"כ הרבה גרסאות!), הכל מהכל- ובגלל שאלו משחקים של פעם אין בעיה להריץ אותם במחשבים הכי חלשים של היום.
 

Ihavenonick

New member
ישנם הרבה משחקים

דוגמאות: Plants Vs. Zombies World Of Goo Geometry Wars Audio Surf וכולם ב-STEAM
 
למעלה