מחפש המלצה לאופניים

The Windsurfer

New member
מחפש המלצה לאופניים

אני מחפש אופניים טובות ונוחות שיתאימו לנסיעות ארוכות בהרים ובכביש. לא אופניים לקפיצות ותרגילים אלא רק לנסיעה. והעיקר שלא יעלו הרבה.. משהו כמו עד 400 בערך
 

bnayal

New member
400ש"ח?

אני לא מסתדר עם 400 ש"ח, אני לא מאמין שתמצא משהו ראוי לרכיבה בכזה תקציב...
 

The Windsurfer

New member
זה לא לי זה לבת דודה שלי בת 20

וזה בסך הכל לנסיעה כדי להגיע ממקום למקום והדרך היא גם כביש וגם הרים אבל לא דרך קשה מידי. ואם לא 400 ש"ח אז מה המינימום?
 

Avic

New member
שכחת אפס אחד בסוף ידידי.

ב- 400 ש"ח, אפשר לקנות אופני "קולה קולה" ולא הייתי מנסה אותם ברכיבות הרים ארוכות, כהגדרתך.
 

The Windsurfer

New member
חבר שלי קנה אופניים של GT ב800

אופני הרים טובות מאוד עם אחלה בולמים ומאוד נוחות. והוא חורש עליהם ברמפות והרים והכל.. אז אני מחפש אופניים שלא הולכים לקפוץ במחיר נמוך יותר.. יש דבר כזה?
 

sdz

New member
יש לי פתרון בשבילך

אתה יכול ב400 שקל לקנות כידון או פדלים זהיכול להיות יופי של דבר אבל אם אתה רוצה אופניים תחסוך עוד כמה מאות שקלים ותקנה אופניים בסביבות ה1000-2000 שקל שזה אופניים למתחילים אם אתה באמת מחפש משהו ב400 שקל אז כל דבר שתמצא תצליח לסובב את הפדלים והם יצליחו לסובב את הגלגל יהיה שווה את זה רק אל תבוא עוד חודש ותשאל למה האופניים לא נוסעים
 

SheepSodomizer

New member
אתם בדעתכם????

הגיעו מים עד נפש. סלחו לי אבל... תוציאו את הראש מה&$^ יש גם אופניים שלא עולים 2000 ש"ח, ועדיין נוסעות מצויין, וההילוכים עוברים והכל טוב ויפה, וגלגל שלם עולה 40 ש"ח (כולל הצמיג, החישוק השפיצים והנאבה) ויעיד על כך כל ילד שלא חי בהרצליה פיתוח, או איפה שאתם לא חיים. ותאמינו לי זה מחזיק מעמד הרבה זמן ועל זה יעידו הפועלים הזרים שיש להם יותר קילומטראז' על אופניים מרוב הפורום כאן. מישהו מכם פעם רכב על אופני מדבקה כדי להגיד שהם לא טובות???... הידעתם שבשנות ה-90 אופני המתחילים היו ללא בולמים בכלל!! צריך לתת פרס לחנויות המותגים ויצרני אופני המותג על נצחון דרך השיווק שלהם. לשואל השאלה.. פנית למקום הלא נכון... כאן לרוב האנשים כנראה יש אופניים במחיר של אופנוע... או לפחות קטנוע... ולשאלתך: סע לאיזה מוכר אופניים אנונימי שאל אותו מה הוא מוכר ב-400 ש"ח ותיקח, אם יהיו על זה שמות כמו שימנו וכו'... הרי זה משובח.. ואם לא.. לא נורא. אני בטוח שגם אם האופניים יהיו מאיכות ירודה של ממש הם יחזיקו שנה, שנתיים כמו כל חפץ מתכתי אחר שאני מכיר.. ותאמין לי גם אופניים מחלידות נוסעות מצויין (לא שאני אומר שהם יחליד)... ואז פשוט תחליף.. וזה יעלה לך בסך הכל 800 ש"ח ולא 1000-2000... מה גם שגם התחזוקה זולה יותר... וגם כנראה שהאופניים לא יצטרכו יותר מדי תחזוקה כי כמו שאמרת הם לא יעברו שום התעללות מבחורה נחמדה בת 20 :)
 

sevenduo

New member
קח ת'חיים בקלות שיפ-סודומיזר../images/Emo6.gif

בגדול אתה צודק, אבל תודה שה HD תים של קינג יפיפייות
 

SheepSodomizer

New member
מסכים, גם נראות וגם נוסעות

וגם ממנות ניתוח קטרקט לאיזה זקן שכבר לא רואה כלום חוץ מאפור :)
 

sevenduo

New member
תוסיף 300ש"ח.....

300+400 = 700 שזנ מספיק (אם אני לא טועה) ל headset של Chris-King (בצבע שאתה אוהב). HD מעולה שקרוב לודאי תחזיק יותר זמן מהשלדה שתבחר.
 

sevenduo

New member
ועכשיו ברצינות............/images/Emo188.gif

לרוזן ומינץ יש אופני עיר פשוטות ויעילות לנשים (של VISION ) שעולות כ 500ש"ח. אופניים אילו מספיקות לצרכי תחבורה בעיר. פשוטות אמינות עם עבירות טובה גם לדרכי עפר קלות. אל תשכח קסדה!
 

עוזאבי

New member
תוסיף 100 שקל וקנה בוואלה שופס

את האופניי הרים ה"מקצועניות" שלהם ב 500 שקל או יש את האופניים של טיסוט שזה 400 שקל אל תצפה ליותר מדיי מהאופניים האלו
 

הנסיך.

New member
ממליץ לך בחום על אופניים מיד שניה

או באמת - לקנות אופני מדבקה. עם כל הכבוד לרוכבי הפורום [ויש כבוד] אני לא חושב שצריך להוציא על אופניים יותר מ1000 שקל בלחץ. מה שאומר כמובן, שגם ב-400 שקל אין סיבה שלא תמצא לך אחלה אופניים שבעולם. באופני המדבקה או הלא ממותגות זה אומר שאתה יכול למצא עבורה אופניים עם שיכוך קדמי או ללא שיכוך כלל. שים לב שהמעבירים עובדים יפה [אל תצפה לביצועים של XTR אבל גם לא להילוכים קופצים] שים לב שהן נוחות ונעימות ומתגלגלות יפה שים לב לכיסא - שיהיה נוח וזה הכל. שים לב שיש 18 הילוכים. יותר זה מיותר וגימיק. במחיר הזה אין טעם להשקיע במליון הילוכים שיתקעו ויקפצו. מערכת הילוכים פשוטה, 18 הילוכים זה די והותר. והערה קטנה - יש פה המון פלצנות בפורום הזה - כאילו מי שלא רוכב על אופניים שעולות כמו מכונית מיני ממוצעת לא יודע לרכב, בנקודה הזו אני אוהב להזכר בחתימה של אחד החברים פה שאומרת ש"זה לא האופניים שעושות את הרוכב, אלא הרוכב שעושה את האופניים" לדעתי, בסופו של דבר מי שלא יודע לרכב, גם אופניים מטיטניום מצופה שיערות של ברדלס לא יעזרו. ובתור מי שעד לפני שבועיים רכב על אופניים מאוד פשוטות ללא שיכוך כלל, ונתן בראש [ככה קוראים לזה לא?] לרוכבים על אופניים שעולות יותר מהאוטו שלו אני יכול להניח את דעתך - אלה ממש לא האופניים שעושות את הרוכב. רון.
 

emsee90210

New member
ZAP.co.il

חפש שם יש אופניים ב400 שח ואפילו פחות יש לי אותם עכשיו, לא יכול להגיד שהאופניים הם משהו אבל לנסיע בתוך העיר הן בסדר, זה גם שיכוך מלא, אפילו עשיתי איתם טיולי שטח, לניסיון. אפשר למצוא אותם גם ב350 שח
 

SeanZoR

New member
בטווח המחירים הזה הייתי מציע לקחת

אופניים בלי בולם (משכך) אחורי , רק קדמי, או במילים אחרות "זנב קשיח" וגם כדאי לבדוק אופני יד שניה בחנויות המקצועיות
 

usr

New member
אופניים במחיר נמוך

אפשר למצוא אופני מדבקה טובות בסכום כזה. אני רוכב על אופני מדבקה כאלה ועשיתי איתם עד היום כ 2500 ק"מ בלי תקלות בכלל. מה שחשוב זה לבדוק את ההילוכים והבלמים ולשים פסי גומי וחומר מונע תקרים בפנימית.
 

yanivmusabi

New member
כידון טוב

אני הייתי הולך לחנות אפניים קונה כידון טוב רייזר בקרבון ולאט לאט מוסיף חלקים,וביינתיים מתרגל עם הכדון על "כאילו",אחיזת שטח מובטחת. אפילו אופני קוקה-קולה עולות יותר,תצטרך לקנות "קולה קריסטל". ועכשיו ברצינות :1000 משומש או 2000 חדש.
 
למעלה