מחפש המלצה אמיתית על מלון באילת לחנוכה

86Dman86

New member
מחפש המלצה אמיתית על מלון באילת לחנוכה

שלום רב, אני חייל משוחרר וזהו הנופש הראשון שאני יוצא אליו בכוחות עצמי מה שנקרא (עם חברה שלי) הייתי רוצה לקבל המלצה על מלון טוב - מעולה - מלון שאנחנו נהנה בו כמה שאפשר - עם כמה שפחות ילדים, עם כמה שפחות משפחות מעצבנות, עם אוכל טוב וכל דבר שיגרום להנאה. התקציב מוגבל ב 1500שח לאדם. בתודה מראש,
 

אילילי

New member
אילת

אם אתם עם רכב סעו למלון הנסיכה.אישית אני מאוד אוהבת אותו והאוכל מעולה!!! מלונות בטיילת-רויאל ביץ דן או הרודס ויטאליס. בהרודס ויטאליס הכניסה מעל גיל 18 ותוכלו לבלות את כל החופשה בספא.. הבעיה היחידה היא האם בחנוכה התקציב שלך יאפשר מלונות אלו. נסו למצוא דיל לקלאב מד אם אתם רוצים חופשת אקשן.המחיר למלון כולל הרבה מאוד פעילויות...זה מלון למשפחות אבל הילדים כולם בקלאב ולא מרעישים ומפריעים.מצד שני קחו בחשבון שמכיוון שהקונספט של המלון הוא הפעילויות החדרים דיי פשוטים במטרה שתצאו מהם ולא תשרצו במיטה..
 
אשמח לסייע

ממליצה לך מאוד על מלון אגמים מלון שקט סולידי כמעט ללא ילדים מפנק חדיש איכותי ביותר, מבחינתי זה ה מלון לזוגות צעירים שמחפשים מלון רומנטי צעיר מצויין. אשמח אם תחזור לספר איך היה בפורום צימרים חופש וכייף בישראל אנחנו מאוד שמחים לקבל חוות דעת של אנשים על האירוח במלון בו התארחו. תהנו!
 
../images/Emo140.gif ברוכה הבאה

נשמח לעוד טיפים והמלצות למקומות שמתאימים לסופ"ש (כל שבוע מקום אחר?
).
 
למעלה