מחפש בית ספר לטיסה באריזונה

LPEER

New member
מחפש בית ספר לטיסה באריזונה

שלום לכולם.
אני מתגורר בפיניקס באריזונה ומעוניין ללמוד טיסה באיזור. רציתי לדעת אם מישהו יכול להמליץ לי על בית ספר/מדריך שאני יוכל לפנות אליו. התגובות באינטרנט לא חיוביות על אף בית ספר אז אני מתלבט למי לפנות.
תודה רבה
 

Oron E

New member
הפורום פה רדום

מציע לך לשאול בקבוצת "טייסים עושים טייסים"בפייסבוק.
 
עזוב תגובות באינטרנט

לך לשדה התעופה הקרוב, לבית ספר אחד או שניים. תבקש לדבר עם מדריך או שניים. תראה למי אתה מתחבר, ולך על זה! ברגע שתתחיל, גם תבין "מי נגד מי", ותמיד תוכל להחליף בית-ספר או מדריך אחר כך.
 

טל ר

New member
ברשותך, לא מסכים

אומרים שניסיון הוא משהו שאתה מקבל רק אחרי שאתה צריך אותו. לצערנו, כאשר אנחנו עושים את צעדינו הראשונים בכל תחום (כולל תעופה), אנחנו לא יודעים מה לשאול ומה לחפש (למשל איזה בית ספר הוא "דלת מסתובבת" למדריכי טיסה שעוזבים ברגע הראשון שהם יכולים, איפה קשה למצוא זמינות למטוסים ואיפה יחפשו איך אפשר לחייב אותך עוד שניים ורבע סנט על כל שטות). "Word of mouth" - כלומר המלצה - היא הדרך הטובה ביותר לסנן, מאחר ובתי הספר לטיסה יודעים "to talk the talk" ולמכור לא רע. זה לא אומר שהמוצר הסופי לא יהיה טוב, אלא שהוא לא בהכרח ישקף את הרושם הראשוני שלנו כאשר אנחנו רק מתחילים.
&nbsp
לעניות דעתי, הדרך הטובה ביותר היא לחפש תלמידים או כאלו שרק סיימו בבתי הספר המקומיים ולשאול את דעתם. אלא (שוב לדעתי) לחפש בעברית בית ספר בפיניקס - עדיף לחפש בפורומים מקומיים דוברי אנגלית...
&nbsp
המלצתי לשואל - חפש (קבוצות פייסבוק, meetup, סמינר בטיחות של ה-FAA - כל דבר) ושם צור קשר אחד-על-אחד עם 3-4 אנשים (שלמדו לרישיון פרטי ב3-4 שנים האחרונות) ושאל לדעתם (לא בפומבי). הם יתנו לך את נקודת המבט שאתה צריך.
&nbsp
טל
 
למעלה