מחפש ביקורת על הסנטה קרוז הקלר

מחפש ביקורת על הסנטה קרוז הקלר

אני מנוי על אופניים וקראתי לפני כמה חודשים ביקורת על ההקלר באופניים, ואני לא מוצא עכשיו את העיתון. מישהו יכול להעלות את הביקורת או להפנות אותי לביקורת אחרת להקלר?
 
ביקורת על ההקלר

שלום אדם. את הביקורת על ההקלר כתבנו, במגזין "אופניים" , גם מיקי וגם אני. הוא כתב ביקורת על דגם קל עם בולמי אוויר מלפנים ומאחור, כידון קרבון וסט גלגלים קל ויעיל. אני לקחתי אותה שלדה עם אלמנט חמישי קפיץ סליל מאחור, מרזוקי Z1 פרירייד מלפנים, ומכלולים וגלגלים כבדים וחזקים יותר ובדקתי אותם וכתבתי עליהם. כאופני שבילים אגרסיביים. המבחן מעניין למדי ולעניות דעתי מעמיק וביקורתי יותר משל עמיתנו האמריקאים. מבחנים אקראיים מפורסמים כאן בפורום, בארכיון הכתבות של מגזין אופניים. ההקלר לא מופיעים שם. המלצתי היא שתשלח למיקי בר אור הודעה אישית - כאן, דרך הפורום - ובקש ממנו להעלות את המבחן לארכיון - אני משוכנע שהוא יסכים. אופניים פצצה, ביי דה וויי. נמרוד
 

Weekend Warrior

New member
ביקורת של רוכב לא מקצוען

אני רוכב על הקלר מזה 3 חודשים. לפני כן רכבתי על סופרלייט במשך שנתיים. ההקלר שלי בעלות 5th coil מאחורה ו - RS Psylo מקדימה + מערכות SRAM. אז ככה: האופניים כבדות יותר מהסופרלייט (לא בהרבה, בערך 1.5 ק"ג) וזה מובן בהתחשב במכלולים הכבדים יותר אבל! אני אישית שיפרתי משמעותית יכולת טיפוס גם בעליות "פשוטות" ועל אחת כמה וכמה טכניות ולהערכתי זה בעיקר בזכות ה - 5th. מעבר לזה זו פשוט מכונת כיף טהור, אם בדיווש מדבר ארוך של 70 ק"מ בו אני לא מגיע למצב של אפיסת כוחות ואם ברכיבות סינגלים שם ההקלר פשוט צוחקות עלי כל פעם שאני מתלבט לגבי מכשול חדש/"מפחיד". אני אוהב את ההקלר גם בזכות שיטת השיכוך האמינה והמוכחת, אין פה "פטנטים" חדשים ולא ברורים, פשוט שלדה טובה ומסיבית עם גב טוב של יצרן ויבואן רציניים. סיכום - אם אתה בכושר סביר + ; ומשקל אינו גורם מכריע אלו לדעתי אופני שבילים או XC אגרסיבי מהטובות שיש. אני אישית לא מאמין במשפט "הכי טוב שיש" אבל הן ללא ספק ברשימה המובילה . ההקלר הן פשוט מכונת כיף טהורה שאפשר לבצע איתה החל מרכיבות כושר בשבילי כורכר ועד ל Free ride קל והוורסטיליות הזו היא שעושה אותן נהדרות. דרך אגב - יש כעת מבצע אטרקטיבי ב"ציר מרכזי" שהופך אותן לתחרותיות מאוד במחיר...(פרטים ב"ציר"). ולא - אין לי מניות ב"ציר" אני פשוט גאה באופניים שלי
 

Weekend Warrior

New member
לפי הפרסום האחרון

במגאזין אופניים ניתן לרכוש עם R-Disc Kit ב - 11,000 ש"ח אם אינני טועה.
 

julliq

New member
ומה עושה תל אביבי

שרוצה להשתדרג לסנטה קרוז??? האם רק בציר מרכזי ניתן לקבל שירות וטיפולים? מה עם איזה סניף בתל אביב - או איזור המרכז?
 

טיראן מ

New member
"לוגיקה בגרוש" ......

אם אתה תל-אביבי ונסיעה לנתניה זה גדול "עליך" אז: אתה לא צריך סנטה-קרוז.
 

julliq

New member
אכן בגרוש...

לאחר שהתרגלתי לשירות קל"ב של חיים ועודד האלופים מסי.טי.סי שנמצאים חמש דקות מביתי, הגעה לנתניה לטיפולים, שאלות ושאר דיסקוסים ברומו של עולם, לנטול רכב שכמוני, אכן מהווה שיקול חשוב בקניה מעין זו.
 
לא יורד לסוף ההגיון.....

אפשר לטפל בכל חנות בכל אופניים... אינני רואה למה אתה צריך לנסוע למקום אחר לטיפולים שוטפים ולא לעשות זאת בחנות האהובה עליך...
 

julliq

New member
מיקי

ראשית, תודה. אני לתומי חשבתי שכל חנות\יבואן מוכר את המותגים שהוא מייבא בלבד. ברור שכל חנות תטפל לי באופניים, אך האם גם טיפולים במסגרת האחריות?
 

צורחה

New member
מה המיצוב שלהם היום, יחסית לבלר?

האם ההקלר הם אופני שבילים בתקציב סביר+ בניגוד לבלר שהם אופני שבילים בתקציב גבוה?
 
סזטה קרוז ממציאה קטגוריות חדשות

הבלר הם משהו בין XC לשבילים וההקלר הם משהו בין שבילים לפרירייד.
 

טיראן מ

New member
זה לא סנטה-קרוז... זו המציאות....

כשאנו מדברים על "קטגוריות" אנו מעוותים את המציאות לתוך שבלונה. אם תבדוק טוב תראה שאין בעצם קטגוריות, יש קו ארוך שמוביל מ-XC טהור ועד ל-FR האגרסיבי ביותר. הגבולות בדרך אינם ברורים לחלוטין. גם הרוכבים אינם מקוטלגים. רוכב "שבילים" אחד יכול להסתדר מצויין עם אופני XC (דוגמת אפיק או טרק-פיול ועוד). מתחרה XC יכול להצליח עם אופני "שבילים". מה שכן ניתן לזהות היא המגמה שמסתמנת, בעיקר עם טכנולוגיות השיכוך החדשות והפלטפורמות היציבות. רכיבת הרים הופכת לאגרסיבית יותר (בממוצע) ודורשת יותר שיכוך. סנטה-קרוז אולי מכוונים לעתיד הקרוב ולכן ה-בלר מוגדרים XC וההקלר מוגדרים FR....
 
למעלה