מחפשת רעיונות ליצירות ופעילויות לבעלי המקצוע האלה:

נוגה 44

New member
מחפשת רעיונות ליצירות ופעילויות לבעלי המקצוע האלה:

נהג , טיס, שוטר תנועה, צלם, צייר, אופה, רב חובל, מציל, אחות, רופא, וטרינר, דייג, בנאי, צורף, גנן
אשמח לעזרתכם
 
מקווה שעדיין רלוונטי


נהג- אפשר לשיר "האוטו שלנו" וכל מיני שירים שקשורים למכוניות ולנוע במרחב עם טבעות ספורט. לגבי יצירה- אולי הגה מחומר כלשהו?
&nbsp
טייס- הייתי מכינה איתם דרכון,שיציירו את עצמם במקום של התמונה ואז מסדרים את הכיסאות כמו במטוס. מבחינת יצירה אפשר גם להכין מטוס מנייר.
&nbsp
שוטר תנועה- אפשר לעשות פעילות שהילדים הם מכוניות וכל פעם יש שוטר תנועה שצריך לכוון כדי שלא יתקלו אחד בשני. מבחינת יצירה- אולי כובע שוטר מנייר עיתון?
&nbsp
צלם- לעשות תמונה כיתתית. מבחינת יצירה- אפשר לצייר מצלמה ולתת להם לצבוע. אגב אם בא לך לתת הפתעות קטנות-יש בחנויות של השקל/שנקל מצלמות קטנות כאלה שמסתכלים לתוך החור ומעבירים תמונות בפנים.
&nbsp
צייר- הייתי עושה להם פעילויות של ציור בכל מיני חומרים ובכל מיני תנוחות- כשהם שוכבים מתחת לשולחן והדף על החלק התחתון של השולחן, על לוח עומד וכו'. מבחינת יצירה- לגזור את הקופסא הזו שבה מניחים צבעים ולעשות עיגולים בפנים ולתת להם לצבוע כל עיגול בצבע אחר. אם עושים את זה על קרטון אפשר להוסיף מכחול דק כאשר מחוררים חור.
&nbsp
אופה- הכי מתבקש זה לאפות יחד איתם. מבחינת יצירה אפשר להכין כובע של אופה.
&nbsp
רב חובל- אפשר להכין אוניה מפוליגל או לסדר את הילדים כאילו הם יושבים על אוניה וכל הזמן זזים לפי השיר "אוניה". מבחינת יצירה הייתי מכינה סירת מפרש מקיפולי נייר.
&nbsp
מציל- אולי לעשות פעילות של מה שייך לים/לבריכה ושימיינו. יצירה: אולי בגד ים- לגזור נגזרות של בגדי ים ולתת להם לעצב בעצמם את בגד הים שהיו רוצים.
&nbsp
אחות ורופא- לתת להם לטפל כמו אחים/ות ורופאים/ות בבובות. יצירה- אולי להכין איתם פלסטר מעוצב.
&nbsp
וטרינר- כנ"ל רק על בובות פרווה של חיות.
&nbsp
דייג- אולי פעילות עם השיר "דג זהב שלי" והמשאלות, או משחק חשבוני סביב השיר "שלושה דגים". יצירה- דג- אפשר לשדך את הדג שהם יוצרים לחצי צלחת נייר חד פעמית שאותה יצבעו בכחול וזה יהיה הים.
&nbsp
בנאי- אולי לבנות משהו ביחד ככיתה. אפשר להכין כרטיסיות של דגם ספציפים וכל קבוצה צריכה לבנות את הדגם בקוביות העץ שיש בגן.
&nbsp
צורף- אולי להשחיל חרוזים על מנקי מקטרות ולהכין צמידים.
&nbsp
גנן- להכין פרח מקיפולי נייר, לשתול משהו בגינת הגן.
 
למעלה