מחפשת רעיונות להעביר את הזמן..

busted3

New member
../images/Emo45.gif

אבל אוכל מביאים לך בצבא או שההורים מביאים, נסיעות זה חינם באוטובוס (ואם יש אוטו שלא משלמים עליו דלק אז עוד יותר קל
) אין לשלם מגורים... מה כבר יש לממן?
 

busted3

New member
יומיות זה פחות כסף?

זה לא קשור יותר למעמד\ותק\משהו? זה באמת קשור לכמה את יוצאת? [אני שואלת לא כי אני יודעת משהו אחר, אלא פשוט כי אני לא יודעת]
 

GrowingMadness

New member
אממ בערך..

בעיקרון המשכורת הבסיסית של חייל בצה"ל היא 352.5 שקלים, בנות מקבלות תוספת בשווי 43 שקלים [בערך] בשביל היגיינה אישית. בקשר לדרגות- רב"טים מקבלים יותר מטוראים, סמלים יותר מרב"טים וכן הלאה. אבל מדובר פה בהפרש של שקלים בודדים בסה"כ. עכשיו בקשר לדרגות סיכון, ככה זה הולך: תוספת לחימה 350.20 ₪ תוספת פעילות רמה א' פלוס 158.80 ₪ - ניתנת ללוחמים בגדודים ויחידות מובחרות. תוספת פעילות רמה א' 77.30 ₪ - ניתנת בדרך כלל לחיילים בחטיבות לוחמות במערך היבשתי. תוספת פעילות רמה ב' 54 ₪ - ניתנת בד"כ לחיילים באוגדות ומוצבים. תוספת פעילות רמה ג' 30.90 ₪ - ניתנת לפיקודים/יחידות עורפיות עם מאפיינים קדמיים (למשל, יחידת ניסויים שיושבת קבע בתל השומר אבל פעם בשבוע יורדת לשטח לניסויים). בסיסים ברמה ד' מוגדרים כיחידות עורפיות כמו הבקו"ם, מקשל"ר, הקריה וכן הלאה.
 

GrowingMadness

New member
אה ושכחתי עוד משהו

שהיא כנראה התכוונה לזה שמזל שחבר שלה לא ג'ובניק אחרת הם היו מרוששים.
[נכון?]
 

busted3

New member
חחח כן

ת'אמת שלא כ"כ הבנתי את המשפט שהיא כתבה למעלה אבל רק קישרתי בין "יומיות"-"מוכרת כליה" וקפצה לי השאלה. וסתם שאלה, מאיפה הבאת את זה? זה באמת 350 שקל?
הייתי בטוחה שאיזה 200 שקל סה"כ. במקרה של החייל שלי זה לא משנה כי יש לו הרבה כסף מדברים שהוא עשה בילדות אבל תכלס שזה לא הרבה בכלל.
 

GrowingMadness

New member
מה חבר שלך עושה בצבא?

והבאתי את זה משבוז, ומידע כללי כי הרבה חברים שלי כבר בצבא. :)
 

busted3

New member
לא פיקפקתי במידע../images/Emo13.gif

ואמשיך את זה במסר ברשותך.
 
אנחנו יוצאים הרבה כשהוא חוזר מהצבא..

למסעדות, בארים, סרטים וכו'.. אם הוא היה חוזר כל יום - היינו יוצאים יותר ולא היה לי כסף לכל היציאות האלה. ואני גם יוצאת עם חברות שלי אז בכלל.
יש מבין? וזה 350 שקל שלא מספיקים לכלום! ואני לא מבקשת כסף מההורים כעיקרון..
 

GrowingMadness

New member
יואו,

אני כלכך הולכת להיות באותה בעיה כמו שלך עוד חודשיים. אפילו שאני אעשה יומיות ואני מקווה להשיג אישור עבודה ולעבוד תוך כדי הצבא.
 
וואי בהצלחה!

יש לי אישור עבודה אבל אני לא עושה איתו יותר מידי. אני עצלנית
(זה לא שאני מטיפה לאחרים לעבוד, פשוט אני חושבת שאם הייתי חכמה זה מה שהייתי עושה). להשיג אישור עבודה זה מזה קל! אבל את צריכה לחרטט הרבה. בכל מקרה תדעי שזה מאוד קשה לעבוד תוך כדי.
 

dandi99

New member
הדבר החיובי בזה שאת חיילת..

זה שיש לך הנחות בהמון מקומות , תנצלי אותן! אגב, אם יש לך מישהו במשפחה שהוא גימלאי צה"ל/עובד בצבא או משהו. יש גם אתר הנחות לכל מי שבצבא (לא חובה , קבע )
 

GrowingMadness

New member
איזו מהן?

את מדברת על התוספת דרגה נכון? שרב"ט מקבל יותר מטוראי וכל זה
 
חחחח

אני לא רוצה לעבוד!! אין לי כוח לשטויות האלה
ובתאכלס כן אני לא עושה כלום וכנראה אני גם אמשיך ב-3 שבועות האלה ככה, אבל אולי בכל זאת יש משהו שאפשר לעשות בבית? או משהו....... וחברות זאת לא אופציה כי כולן בצבא..
 

GrowingMadness

New member
אממ..

חוץ מלסדר את הארון\מגירות ולהציק לאחים אני לא מצליחה לחשוב על שום דבר ):
 
למעלה