מחפשת רעיונות להעביר את הזמן..

מחפשת רעיונות להעביר את הזמן..

משעמם לי ויש לי עוד 3 שבועות עד הגיוס, רעיונות?
 

GrowingMadness

New member
איזה כייף לך!

יש לי כמה חברים חובשים- את תהני כלכך! וזה גם נשמע אחלה דבר. בהצלחה
 
מסמנים במנילה רפואה מקום 1,והולכים למבחנים

עזבו אתכם בחרתי חובשת נלחמתי על זה אבל אחר כך התחרטתי שלא אמרתי שבא לי סייעת רופא שיניים. יכולה לומר לכם,זה מקצוע בצבא שמבטיח לכם עתיד. אין הרבה מקצועות בצבא שממש עוזרים בעתיד,סייעת רופא שיניים נותן לכם תעודה עם נסיון. מה שכן היתי רוצה להיות דובר צהל
 
לא.אבל תמיד טוב שיש אופציות

אם הית סייעת רופא שיניים בצבא אין מצב שתשארי באזרחות בלי עבודה. לצד כל רופא שיניים יש סייעת,וחסר את זה בשוק.מחפשים את זה המון.תאמיני לי זה מקצוע מובטח. את לא צריכה לעשות שום דבר שקשור ללימודים של רפואת שיניים,מספיק שתהי סייעת בצבא !! תמיד שיש אופציות בצד,הרי לכל אחד יש את הירידות שלו בחיים. כמה שיותר אופציות פתוחות זה עתיד טוב מובטח יותר
 

GrowingMadness

New member
../images/Emo8.gif

סתם צחקתי איתך. לא ידעתי שזה ככה אבל, טוב לדעת :) האמתי, שתאכלס חשבתי שבאזרחות שמים רק על קצינים קרביים מוכשרים 08 או על חובשים קרביים [כי הם באמת יכולים לעשות הרבה דברים באזרחות].
 

toxic babe

New member
../images/Emo45.gif

את מתכוונת שאין הרבה תפקידים טובים בצבא, כי דווקא דרך הצבא אפשר לקבל אחלה של מקצוע דרך מסלול עתודה. היציאות בקורס של הסייעות הרבה יותר טובות מהחובשים- חמשושים קבועים, חופשים בחגים וסוגרים שבת או שתיים. האמת הקורס עצמו מאוד אינטנסיבי, חומר של שנה וחצי נלמד ב-3 חודשים. חודש הבא כבר יש לי את המבחן הממשלתי המדובר. מי שבאמת רוצה להתעסק בזה הלאה בחיים, זה שווה. נותן הרבה ידע גם למי שרוצה להמשיך לשיננית או רופא שיניים. גם אם לא תמיד טוב שיש עוד תעודה בבית למקרה הצורך.
 
יציאות מצדי שלא יהיו לי כל הקורס

זה באמת שטויות.היציאות תלויות במלא דברים.גם לחובשים יש אחלה יציאות בקורס,ויש שאוכלים אותה שם. ותקראי הודעה אחת למעלה,לא צריך לרצות כל כך להתעסק בזה,יש מלא סיבות לעשות את זה בצבא(קורס סייעות) גם למי שלא כל כך מתחבר. ושיננית לא נותן לך שום דבר לעתיד,כלומר רק תוכלי לומר שהית שיננית,אבל אין לך תעודה עם נסיון מה שסייעות מקבלות. ורופא שיניים זה כבר לימודים נוספים וקבע אם אינני טועה,פשוט מאוד הגיוני לי.
 

toxic babe

New member
אז ככה...

בקשר ליציאות- אם זה לא משנה לך אז בסדר. שיננית זה קודם כל סוג של עתודה, צריך ללמוד שנתיים בהדסה- הצבא משלם חצי משכר הלימוד ובנוסף לשנתיים חובה מחייבים שנת קבע. בוודאי שמקבלים תעודה- מהאוניברסיטה ובטח שיש נסיון- כי את מתעסקת בזה 3 שנים!!! לשיננית יש יותר סמכויות מאשר סייעת רופא שיניים. מה שהתכוונתי לומר זה שאם את בתפקיד סייעת בצבא זה נותן לך ידע בסיסי להמשך לימודים- שיננית או רופא שיניים.
 
בהרצאה במיונים אמרו לנו שלא../images/Emo2.gif

אמרו שאין תעודה אין נסיון זה סהכ שיננית בצבא. הכי הרבה נוכל להיות מדרייכות של איזה משו לא זוכרת מה הם אמרו בדיוק.. יא את רצינית?...איזה קטע.ושעה השוותי מה עדיף לי ,בסוף בחרתי חובשת כי היתי מורעלת על זה אז לא רציתי לוותר. ואוקי הבנתי למה התכוונת עכשיו:)
 

toxic babe

New member
אולי אין להם צורך בשינניות

בצבא אין יותר מדי שינניות. שינניות עושות ניקוי אבן, הקצעת שורשים (ניקוי עמוק יותר) יכולות ללטש סתימות ולעשות הדרכה בהגיינה אורלית. זה סה"כ התפקיד. האמת, לדעתי לא שווה להיות שיננית כי זה מקצוע מאוד מקובע, אין לאן להתפתח. כל היום עושה רק ניקוי אבן! מבאס! אני גם הייתי כמוך ממש רציתי חובשת, אבל כששמעתי במיונים האלה מה זה בדיוק, אז עבר לי. בכל אופן אני בטוחה שאת תהני ויש לך לאן להתפתח אחרי זה, לפחות מבחינת התפקיד בצבא- אחראית מרפאה, חוג"דת. אולי להמשיך בקבע... חח טוב בהתחלה קודם תתגייסי ותראי איך זה... בהצלחה.
 
תודה מאמי!אני רוצה חובשת קרבית

מקווה שיתנו לי...כתבתי להם את זה נראה כבר...מקסימום אעשה טירונות 02 ואחר כך אם צריך אעשה משהו כדי להפוך לקרבי או משו..
 

GrowingMadness

New member
שאלה קטנה ^^

בשביל להיות חובשת קרבית אמורים להתגייס למשהו קרבי וממנו לצאת לקורס חובשים, לא? ככה זה אצל הבנים לפחות.. כי כל הרעיון הוא אצל הבנים שהחובש יצא לפעולות איתם ולכן הם צריכים גם לעבור טירונות וכל זה... אז איך זה עובד אצל בנות? כי זה נשמע ממש מוזר...
 
אצל מי שלא עשה מיונים קודם זה עובד ככה

שהולכים כבר לקרבי ואז מבקשים חובשים ועושים קורס. אבל מי שמבקש מראש קרבי ועושה מיונים לקרבי וגם במקביל מיונים לחובשים ומתקבל,אז הוא כבר מראש עושה טירונות 03 ואחר כך הולך לקורס חובשים.נדירים אלו שבאמת רוצים ונלחמים על זה ,בגלל זה לא נפוץ. אבל זה אפשרי..בפורום מתגייסים איזה אחד אמר לי שאי אפשר וכל מיני,די ברור שאין לו מושג לגבי זה.כי זה כן ניתן,צריך רק לבקש.. ולא מוזר בכלל,יש מלא בנות שהן לוחמות. למה שבחורה לא תהיה לוחמת וגם חובשת?! גם לוחמות יוצאות לפעולות והכל.מה זה כבר פעולות. וזה כולה חובש,בד"כ הפראמדיקים הם אלו שיוצאים לקרב.חובשים ממש רחוק מזה.. לוחם זה גם סתם אחד שעושה אימונים ומסתובב עם נשק עליו. מוזר לך כי זה לא נפוץ
 
למעלה