מחפשת רעיון............

ניצן 212

New member
מחפשת רעיון............

לפני כשבוע נתנה לי דודתי ממתק שוקלד, וביקשה שאקרא מה שכתוב על האריזה. נדהמתי..............השם שנצץ שם באותיות של זהב על אדום היה-נויגבאור. (שם משפחתה של אימי) והסתבר שהממתק מיובא מברזיל. עד כמה שידוע לאימי ואחותה, אין להן שום קרוב משפחה מעבר לים , שמיצר ממתקים, אבל, היתה מלחמה, ,,,והן היו צעירות,והמשפחה המורחבת הושמדה,והתפזרה בעולם, ואולי- מישהו שלא יודעים עליו, שרד. - האם למישהו יש רעיון, איך אני יוכלה למצוא את יצרן השוקלדים הזה כל רעיון, יתקבל בברכה. ניצן.
 

ניצן 212

New member
ימאנזה, תודה

המון תודה,מכל הלב. באמת!!!!!!!!!!! אחזור אליך, אם יוצר הצורך. ניצן
 

שמעון ק

New member
שוקולד

זה מפעל לשוקולד בעיר פורטו אלגרה שבדרום ברזיל (אזור של התיישבות גרמנית). נוסד בשנת 1891 ע"י האחים פרנץ, מקס וארנסט שבאו לשם מגרמניה. היום המפעל כבר אינו בידי המשפחה.
 

rtamary

New member
שוקולד מדרום ברזיל

כדאי לדעת שבדרום ברזיל חגגו באוקטובר 100 שנה להתישבות יהודית באמצעות מפעלי הברון הירש ( JCA ). בעיר פורטו אלגרה ישנה קהילה יהודית גדולה למדי .
 

ניצן 212

New member
יש לי צמרמורת................

תודה . המון תודה למי שעזר, וואוווווווווו, איזה קטע.......... דוד שלי , סתם הסתובב בהדר שבחיפה, ונכנס לחנות ממתקים, ומצא שם את השוקלד הזה. כשדודתי הראתה לי אותו-לא כל כך התרגשתי. רק אחר כך- עלתה המחשבה, למה מישהו בחר לתת -שם משפחה לממתק.???????????? אולי- הוא רצה ככה להנציח, בני משפחה שאינם. ואולי הוא ידע, שמתי שהוא, מישהו .....השם הזה ,יעשה לו משהו. אז, באמת תודה על המידע. ידעתי , שמהפרום שלכם, אקבל רעיונות להמשך החיפוש. יופי שאתם כאן. ניצן.
 
למעלה