מחפשת רעיון לתוספות לנר (+ עוד כמה שאלות)

little moon

New member
מחפשת רעיון לתוספות לנר (+ עוד כמה שאלות)

שלום לכולם, ותתחדשו על הפורום החדש! בהצלחה! (זהירות, הודעה טיפה ארוכה!
) אני מסיימת עוד מעט את השירות הלאומי שלי בגן של ילדים עם צרכים מיוחדים (אוטיזם, תסמונת דאון וכדומה), והחלטתי כמתנות פרידה להכין לכל מטפלת נר דקורטיבי גדול.
קודם כל שאלה יצירתית- אני רוצה להוסיף לנרות קישוט כלשהו במעטפת החיצונית שלהם, שיהיה קשור איכשהו לעבודה בגן. (למשל- ראיתי בטלויזיה בני כיתה שהכינו למורה שלהם נרות עם ציפוי סוכריות טופי, כי היה מחלק להם תמיד טופי לפני מבחנים). ואין לי שום רעיון! משהו שקשור באהבה, לתת את הלב, עזרה לזולת, טיפול בילדים... משהו מיוחד מאוד! יש רעיון?
ועוד שאלה- ממה אני יכולה לאלתר תבניות חד פעמיות לנרות גדולים (אם הייתי רוצה קטנים יותר הייתי משתמשת בגביע קוטג', למשל).
ואחת אחרונה- כמה פראפין אני צריכה בשביל כ-15 נרות גדולים, ומה העלות של זה בערך? ואו, זהו נראה לי :) תודה למי שיגיע עד הסוף וגם יענה!
 
היי ברוכה הבאה לפורום

אשמח לענות וגם אשמח אם תמשיכי לבקר עוד ולעזור להחיות את הפורום הגוסס והוא עודנו תינוק. * לגבי אלתור תבניות - אפשר להשתמש בקרטוני חלב (או מיץ כמובן) - לחתוך אותם ולהשתמש בחלק התחתון שלהם כתבנית. כמובן אין להסיר את הקרטון עד שזה יתייבש. מישהי בעבר צירפה כאן מאמר בנושא של הכנת נרות, ראי בטאגליינס לעיל... אגב יש תבניות מקצועיות להכנת נרות אבל הן לא מתאימות בשביל להדביק דברים לדפנות. אפשר להדביק אח"כ נייר מיוחד אבל לא סוכריות וכו' כשהנר כבר קפוא. * פראפין עולה משהו כמו 15 ש"ח לק"ג בחנויות כימיקאלים. אינני יודע מהו בדיוק נר גדול להגדרתך. לדעתי ק"ג פראפין מספיק ל2-3 נרות גדולים. (לנרות בינוניים, בואי נגיד לא גדולים ממש - ק"ג מספיק לבערך 5-6 נרות) קחי בחשבון שבשביל נר גדול את צריכה להוסיף גם 10% סטארין לתערובת עם הפראפין אחרת הנר יקרוס, נר גדול מידי גם ככה בעייתי. בכל אופן אני חושב שנר עם צבע וריח יפה מספיק גם בלי להדביק לו כל מיני דברים... דניאל
 

little moon

New member
תודה, ועוד קצת שאלות ברשותך:

הסטארין מיועד לכך שהנר לא יקרוס כשהוא בוער? כלומר, אם אין שום כוונה להדליק את הנר אלא רק להנות מזיו פניו, עדיין צריך סטארין? ואם כן, איפה משיגים וכמה זה עולה?
אולי אני אקטין קצת את הגודל כדי לחסוך עלויות...נניח שאני עושה את הנרות בגודל של קרטון חלב קטן, כמה פראפין אצטרך ל-15 נרות? והאם לגודל כזה כבר צריך סטארין? שוב תודה :)
 
היי

הסטארין מן הסתם כן מיועד לנר שבוער, בנר כבוי אין שום בעייה (ולכן לאצריך סטארין) מה הכוונה קרטון חלב קטן, אם את מתכוונת לזה של הליטר.. ? קחי בחשבון שליטר זה ק"ג (של מיים) ובפראפין גם בערך אותו דבר... אז תחשבי שאם את משתמשת בתחתית שלו לנר, את עדיין לא יכולה לעשות כ"כ הרבה נרות שבת שלום
 
../images/Emo52.gifעל הבורות אבל.. ממ..

מה זה סטארין
והאם יש לכם מקומות בהם אפשר להשיג פראפין בכמות ובזול
עם הפורום
תמיד רציתי להכין נרות ואף פעם לא העזתי
 
היי - ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

ברוכה הבאה לפורום המת שלנו... מקווה שאולי לא ימות... אגב הפורום לא יצליח מאליו, צריך לעזור לו :) * סטארין זה חומר כימי שאפשר להוסיף אותו לפראפין (הוא נראה כאבקה לבנה) והוא מונע קריסה של הנר אלא עוזר לגרום לבעירה אחידה יותר (רלוונטי בעיקר בנרות גדולים או רחבים) * פראפין (וגם סטארין) ניתן להשיג בחנויות יצירה אבל אני מניח שבחנויות כימיקלים הם יהיו זולים יותר (למרות שלא עשיתי סקר שוק) - חנויות כימיקלים אפשר לחפש על פי הקטגוריה "כימיקלים" בדפי זהב, בכל מקרה רצוי להתקשר לברר אם יש להם. * היחס בין פראפין לסטארין בנר, אגב, צריך להיות שהסטארין הוא עשירית מהנר.
 
../images/Emo51.gifרבה../images/Emo24.gif

תפסיק להסתכל על זה ככה.. תנסה להחיות אותו.. להראות ששווה להיכנס אליו
תודה רבה על ההסברים.. איך אני רואה את עצמי קונה מחר את החומרים ומכינה טונות של נרות
אגב, איך אני יוצרת צבעים לנרות
זה נכון שמשתמשים בצבעי פנדה
או שיש גם דרכים אחרות
לילה טוב
 
היי

לגבי החיאת הפורום - אנשים משום מה לא מרגישים חופשי לפתוח שרשורים וכו', אני מנסה - להעלות סקר, להעלות תמונות וכו' (אבל אנשים לא מעלים תמונות שלהם... ובחבל) לגבי צבע אכן צבעי פסטל/פנדה הם מצויינים - כדאי לטחון טוב אם את רוצה שרוב הצבע ינוצל. (אגב ראי שרשורים קודמים לגבי חימום השעווה בסיר בתוך סיר כדי לשמור על טמפרטורה בטוחה וטובה) - לא להשתמש בסיר לצבע אלא לערבב בכוס כי חבל על הסיר שיהיה צבוע. כמו"כ את יכולה להוסיף ריח על ידי שמנים אתריים אגב לגבי תבניות - איך את מסתדרת בתחום הזה? כי אפשר לאלתר ויש גם מקצועיות (שוב, הכול כתוב בשרשורים קודמים ואם תהיה שאלה ספציפית ואוכל לענות - אענה)
 
אל ייאוש../images/Emo24.gifהפורום רק נולד..תן לו לגדול../images/Emo8.gif

כדי שתהיה השתתפות בפורום אתה צריך לדרבן את מי שנכנס ולתת לו חשק להיכנס שוב
סקרים וכל מיני שאלונים זה תמיד טוב
והעלאת תמונות זו גם דרך מצויינת
אבל הכי חשוב זה סבלנות.. לאט לאט תראה איך הפורום התמלא.. תדבר עם מנהלות של פורומים אחרים שעוסקים באומנות ולבקש לכתוב הודעת הזמנה לפורום שלך
על ההסברים.. אני אעשה חיפוש
 
בטח../images/Emo9.gif

היום עשיתי צעד ראשון וקניתי צבעי פנדה..
לא מצאתי פתיתי שעווה.. אולי ביום אחר
 
אם את פה, בטח שיש חשק להישאר../images/Emo25.gif

עשיתי פעם נר של חמסה משאריות של נרות חנוכה
יצא ממש מגניב ואפילו די התלהבתי מהתוצאה
 
כפרעליך../images/Emo25.gifהרבה זמן שלא נכנסתי../images/Emo9.gif

אולי תצלמי לנו, שנראה כמה את כישרונית
ואני.. אני עדיין לא יצע לי להכין, אני רק ממלאה את הראש ברעיונות ועדיין לא מבצעת *עצלניקית*
 
למעלה