מחפשת קטע

ag 26

New member
היא לא שופט,למה באמת לעשות אירוע?

סתם? מתחשק לכם? מה הסיבה לאירוע?
 
אולי את הברית הם עשו בבית ועכשיו

הם רוצים לחגוג עם המשפחה המורחבת והחברים ?? ומה זה בכלל אמור לעניין מישהו פה , סה"כ הבחורה ביקשה עזרה במציאת קטע שאפשר להקריא בארוע , מה זה משנה למה היא עושה ארוע???
 
../images/Emo2.gif

היא רוצה לעשות אירוע. זה עניין שלה. כן, סתם אירוע. סתם. היא לא מתייעצת כאן אם לעשות אירוע או לא. מה זה עניינך בכלל?
 
נולדו תאומים. וגם אם היה נולד רק אח

זה יום מרגש ודבר מופלא להורים מה יותר טבעי מלעשות ארוע??? גם אנחנו עשינו ארוע בריתה וכמו שאנחנו תמיד מוזמנים גם אחרים הגיעו לחגוג בשמחתנו מה רע בזה? ואם כבר מדברים על הכובד של הצ'ק או המתנה אז - אנשים אולי כבד להם אבל גם הם מזמינים אותנו ואז כבד גם לנו - בכל זאת אנחנו באים.
 

lulyK

New member
את יכולה להקריא איזה אורך של קטע

שאת רוצה
, זה הארוע שלך. אם חשוב לך שיהיה משולב שם משהו שמישהו "מקצועי" כתב, את יכוהל לדפדף בספר שדיבר אלייך ולחפש משהו. לטעמי, הדברים האלה הם מרגשים רק אם הם מגיעים ממקום אישי.
 
הצעה שלי תמיד עוזרת:

קחי שיר יפה שאת אוהבת ואחריו תכתבי לבד משהו שלך שמתקשר לשיר אני אם אני נתקעת ולא מצליחה לכתבו משהו לבד תמיד עושה ככה - יוצא גם מיוחד וגם יפה. ו- המון המון מזל טוב.
 

juanes

New member
../images/Emo37.gifאז ככה:../images/Emo140.gif

קודם כל- הרעיון שלי הוא להגיד כמה מלים אישיות, מהלב, ורציתי באמת לצרף לזה קטע כתוב, שיר למשל. אני לר רואה בזה פדיחה. אני חושבת שאם אני מדברת בקצרה, דברים אמיתיים וכנים- זה ידבר לאנשים, לפחות למרביתם. הרי סך הכל מדובר במשפחה ובחברים הקרובים\ ולא מדובר במגילה ארוכה וטרחנית. בנוגע לעניין של כן-אירוע-לא-אירוע: חשוב לנו לערוך אירוע לכבוד הולדתם של התאומים, זו שמחה גדולה, שקדמו לה המון מתחים ודאגות, וחשוב לנו לשמוח עכשיו. זה ממש לא "סתם אירוע", כמו שכתבה כאן מישהי. האם זה מעיק או לא? מי שמוזמן הם הקרובים לנו ולמשפחתנו, אנשים שאנחנו שמחנו איתם בשמחתם, והם שמחים אתנו בשמחתינו. לצורך הדיוק אני אספר שחלקם כבר הביאו לנו מתנות, ואני ממש לא מצפה מהם להביא כלום באירוע. הם באים כדי לשמוח, כדי להנות, כדי להיות שותפים בשמחה שלנו. ודבר אחד קטן- היתה ברית בחוג המשפחה המאוד מצומצם. בכל מקרה- אני לא חושבת שצריך להתייחס לנושא בנימה תוקפנית. לא עשיתי שום דבר רע.
 

juanes

New member
ועוד משהו קטן

תודה לכל המברכים, זו באמת התרגשות גדולה.
 
למעלה