מחפשת קופירייטר להתייעצות

smashdude

New member
מחפשת קופירייטר להתייעצות

אני עומדת לפרסם מודעה בתחום הרפואי ורוצה להתייעץ לגבי שתי פיסקאות פתיחה שאמורות להתסיס ולשמח לבב קורא :) מישהו יכול/ה להמליץ לי על קופירייטר/ית?
 

smashdude

New member
הטקסט

אני מעלה את הטקסט, כי הגרפיקאית העלתה תמונה מזעזעת של הרופא, וצריך להחליף אותה.
 

keren sga

New member
מודעה

זה יופיע בשנתון רפואה שמרכז את כל המידע על נותני השירותים הרפואיים בירושלים. בגלל שאנחנו היחידים שמתמחים בסוג הזה של ניתוחים אסתטיים/בריאותיים באופן פרטי, ביקשו מאיתנו לכתוב את המאמר ולתת קצת מידע על הנושא הזה, שהוא לא מוכר.
 

ערN

New member
אם זו מודעה

תצמצמי אותה מאוד כי מיד שפתחתי את הקובץ סגרתי אותו בבהלה אף אחד פה לא יקרא את כל זה. קל-וחומר שאיש לא יקרא את זה בעיתון
 

גת וייס

New member
אם אני מבינה אותך נכון

מדובר בכתבה. כלומר, זה לא יהיה מעוצב כמודעת פרסומת בעיתון. לכן כמות הטקסטים רבה כל-כך. חסרה כמובן כותרת טובה שתמשוך את תשומת הלב. באשר לשאלתך לגבי שתי הפסקאות הראשונות, כמה דברים הפריעו לי: 1. "עיני שקד וים מקסימות" - המילה "וים" קצת לא קשורה כאן. 2. כשאומרים מרכז הפנים מתכוונים בדרך כלל לאף... כך שהקביעה ש"הדבר החשוב ביותר נמצא במרכז פניהם וגונב את כל תשומת הלב" לא משרתת אתכם טוב כל-כך. 3. בשורה הראשונה במקום "שבו" עדיף "בו" 4. עין זה נקבה ולכן ברבים זה "הן" ולא "הם" 5. אתם כותבים לסת ביחיד ולכן זה צריך להיות "בולטת" ולא "בולטות" 6. במקום "ושיניים מוכתמות" עדיף לדעתי "או שיניים מוכתמות" (לא סביר שלבן אדם אחד אומלל יהיו את כל הבעיות...).
 

smashdude

New member
היי תודה רבה על ההערות

לא, זאת לא פרסומת יש לנו באותו השנתון לרפואה מודעת פרסום, והיא כמובן שונה לחלוטין. הכתבה הזאת נכנסת לסקשן שיש בו סדרה של כתבות שהמטרה שלהן היא מידע לציבור (על בריאות השן, ניתוחים אסתטיים למיניהם וכיוצא באלה). דרך אגב, נגעת בדיוק בכל הדברים שהרגשתי לא בטוחה לגביהם. חלק מהעניין הוא שאני לא בטוחה במה כדאי לי להחליף את זה. איך אפשר לכוון אל החיוך והפה ושזה לא ישמע כאילו שאני מכוונת באופן לא מוצלח אל האף? תודה!
 
למעלה