מחפשת פצפוצי אורז בנרות

A n a t D

New member
מחפשת פצפוצי אורז בנרות

שלום לכולם סוג הדגנים האהוב עלי הוא פצפוצי אורז תפוח - מה שהיה בזמנו רייס קריספיז של קלוגס ולתלמה היה שוגי או פיצי או עוגי או משהו כזה. אבל כבר מספר חודשים אני לא מצליחה למצוא אף אחד מאלו בסופרים הרגילים שאני הולכת אליהם. יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג אותם, או משהו דומה ממותג אחר או משהו? וגם, למה הם הפסיקו ליבא\לייצר את זה? זה נורא טעים!
אשמח לעזרה.
 

סמאדי

New member
מאיפה את בארץ?

בירכא יש סופר שנקרא ''מרכז המזון''. מוכרים בו פצפוצי אורז. אני תמיד מסתכלת עליהם ולא יודעת מה עושים איתם... אולי כדאי לך לבוא לשם לעשות קניה מרוכזת של המון חבילות. מה את עושה עם פצפוצי אורז?
 

תרקדי

New member
אנחנו מכינים פצפוצי אורז עם שוקולד.

יוצא לנו חטיף טעים
 

A n a t D

New member
מת"א אבל אפשר גם חיפה

שם גרים ההורים שלי. אני.. אוכלת אותם. כמו קורנפלקס.
 
../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif ברמי לוי בירושלים יש להשיג

לפני שבועיים קניתי חבילה, מתכננת להכין ממתק לראש השנה (מתכון של אמא לסכרתי)
 
למעלה