מחפשת ספרים מצחיקים

limori

New member
מחפשת ספרים מצחיקים

רואי לאחרונה רוצה שאני אקריא לו רק ספרים מצחיקים... אבל לצערי אין לנו במלאי ספרים מצחיקים... אם אתן מכירות סיפורים מצחיקים בבקשה תכתבו לי . ולידיעה - רואי בן 6
 

שרהודיה

New member
יש לשלמה אבס מס' ספרים מתאימים ../images/Emo13.gif

יש לו כמה סדרות של סיפורים הומורסטים ובדיחות.. כמו למשל: הבדיחות המטריפות ביותר בעולם.. הבדיחות המצחיקות ביותר לילדים.. הסיפורים המצחיקים ביותר לילדים.. וזה רק חלק מהמבחר
(שכולל גם ספרי חידות
)
 

לאה_מ

New member
מה שעולה לי בראש עכשיו:

"טרופותי" מאת ג'וליה דונלדסון (באנגלית זה נקרא The Gruffalo) - מאד מתוחכם ומשעשע. יש לה עוד ספר ששמו בעברית "טרמפ על מטאטא" וגם הוא די מוצלח (אבל אין כמו טרופותי!). בספר הגדול של עודד בורלא יש כמה סיפורים מאד מצחיקים. "דודי שמחה" מאת ע. הלל. יש לנו ספר בשם "סתם יום רגיל" של סופר אוסטרלי בשם רוד קלמנט, שיש בו טקסט מאד פשוט מלווה באיורים מאד משעשעים. אני אשאל אחר כך את הילדים ואם יהיו להם רעיונות טובים - אכתוב לך.
 

anat30g

New member
"ברק מספר חזק"

גם מאת רוד קלמנט, הסיפורים שלו מדהימים וחבל שיש רק שנים בעברית. אפשר לספר את הסיפור לפי הטקסט או לספר לפי התמונות... בגיל מסויים הם מתחילים לראות את האירוניה שיוצר הפער בין הטקסט לאיור.
 

limori

New member
אתם מכירים את האטלס הגדול של החלל

אשמח לשמוע ביקורת על האטלס. תודה לימור
 

ima3

New member
ספרים מצחיקים:

"כך ולא כך" מאת לאה גולדברג (מופיע גם בתוך הספר "דירה להשכיר") "המפוזר מכפר אזר" מאת לאה גולדברג "יום הולדת מסריח לאוסקר" מסדרת בובות רחוב סומסום של ג'ים הנסון "שבעה אכלנים משונים" מאת מרי אן הוברמן "איך האדם הקדמון המציא לגמרי במקרה את הקבאב הרומני" מאת מאיר שלו "ספר השטוזים של דתיה" מאת דתיה בן דור (זה רשמית נועד ליותר קטנים אבל אצלנו השתעשעו ממנו גם בני 6 ומעלה) ספרים פחות "איכותיים" אבל אהובים ביותר על ניר (בן 7) שגם הוא אוהב לצחוק: מסדרת "מפלצות קטנות" מאת טוני גארט: "דני זללני" ו"אביבי טיוי" ספרי "קופיקו" (אבל רק אם את משיגה ישנים - כי החדשים ממש לא מצחיקים) ספרי "תוכידס" (אלו גם ספרים ישנים - אולי אפשר להשיג בחנויות יד שניה?)
 
יש את כמה

גילגי (בילבי המקורית בגרסה מלאה) - מצחיק עד דמעות. החסרון הענק שלו הוא שהוא כתוב בשפה עתיקה ואיומה. אמיל והבלשים שני הספרים האלה הם יחסית עבי כרס. בספרים הדקיקים הצחיקו אותנו מאוד: הדודה שלי מרחוב הנביאים של יורם טהרלב היתה תקופה שגם מקס ומוריץ הצחיקו את אורן למרות, שקורים להם דברים ממש איומים.
 
האפרוח בלבולמח של אריה נבון

ולאה גולדברג. יש סדרת מקסימה של ספרים בשם "צפרדי וקרפד" של ארנולד ליבל. יש בהם הומור עדין והמון החן. מצטרפת להמלצה החמה על טרמפ על מטאט וטרופותי המפוזר מכפר אז"ר. הדודה שלי מרחוב הנביאים. את הסדרה של מילות קסמים את מכירה? כתבה רונית חכם ואירה אורה איל. בעקרון אלו ספרונים שמיועדים לראשית קריאה אבל (רובם) הם מקסימים ויובל מאד נהנה. יש גם ספר(ממש...) בסדרה בשם חמש מכשפות הלכו לטייל, אבל אליו לא התחברתי... ספרים מתורגמים של קדיה מולדובסקי: עוגת הפלאים ו"חנה רוצה מרציפנה" תהנו!
 
למעלה