מחפשת מתכון לרוטב פסטו

רוני471

New member
מחפשת מתכון לרוטב פסטו../images/Emo51.gif

שלוןם אכלתי סלט בבית קפה שהוגש עם רוטב פסטו טעים זה היה בטעם פסטו עם מיונז נידמה לי או רוטב אחר תודה
 

רוני471

New member
מקפיצההה הרוטב היה טעים במיוחד

היה בו בזיליקום כמדומני ,מישהוא מכיר? תודה רוני
 
רוטב פסטוו bali

רוטב פסטוו bali / מתכונים ו 16:54 | 18/08/05 המצרכים: 1 חבילת עלי בזיליקום (ריחן) טריים 3-4 שיני שום חופן צנוברים קלויים כמה כפות גבינת פרמזן מגוררת (לא חובה) 1/2 כוס שמן זית טוב אופן ההכנה: קוצצים במג'ימיקס את הבזיליקום והשום. מוסיפים את הצנוברים וממשיכים לקצוץ. מוסיפים את שמן הזית תוך כדי ערבול בזרם דק עד שמתקבלת מחית בסמיכות הרצויה (לא חייבים לשים את כל שמן הזית). אם רוצים, מוסיפים גם פרמזן. שומרים בצנצנת סגורה במקרר.
 

רוני471

New member
תודה רבה ניראה לי שהם עשו על בסיס

מיונז כי הרוטב היה סמיך וירקרק, תודה על מתכון רוני
 

bali

New member
מנהל
פסטו הוא לא על בסיס מיונז

הוא על בסיס שמן זית, תמיד. הוא היה סמיך כי היה הרבה בזיליקום כנראה, שהוא כמובן ירוק ולכן הרוטב יוצא ירקרק.
 
רוטב פסטו 1ו בלבי

רוטב פסטו 1ו בלבי / מתכונים ו 19:32 | 23/05/04 רוטב פסטו - מבית על השולחן המחית הכי שימושית במטבח האיטלקי: לברוסקטות, לתיבול מרקים ודגים, וכמובן לפסטה. הטריות היא שם המשחק כאן. שימו לב לגיוונים. חומרים ל-500 גרם פסטה: 2 כוסות עלי בזיליקום יפים ורעננים 3-2 שיני שום מעוכות 100 גרם פרמזן (או פקורינו או תערובת), מגוררת 2 כפות צנוברים 1/2 כוס שמן זית מלח ופלפל שחור טחון טרי מעט קליפת לימון מגוררת (לא חובה) 50 גרם חמאה או 1/3 כוס שמנת מתוקה * במעבד מזון (או בעזרת עלי ומכתש) מרסקים את הבזיליקום עם שום, גבינה וצנוברים. מוסיפים שמן זית עד למרקם הרצוי ומתבלים במלח, פלפל וקליפת לימון. * מבשלים פסטה במי מלח רותחים. מסננים, שומרים 1/3 כוס ממי הבישול ומחזירים אותם לסיר. מערבבים את החמאה (או השמנת) עם המים שבסיר ומוסיפים את הפסטה המבושלת. מוסיפים את הפסטו ומערבבים לציפוי אחיד, כך שהפסטה תיצבע בירוק. גיוון - אפשר להכין פסטו מעשבי תיבול אחרים: פטרוזיליה, כוסברה, נענע, רוקט. וגם לערבב שני מינים, למשל כוסברה ונענע. - אפשר להחליף את הצנוברים באגוזי מלך, בפיסטוקים או בקשיו. - המונח "פסטו" הורחב: אפשר להכין פסטו גם על בסיס זיתים שחורים (לטפנאד, עם אנשובי), זיתים ירוקים או עגבניות מיובשות. - לרוטב פסטו מעודן: מדללים ברוטב שמנת.
 
חחחחלא להאמין מה שקורה

במנוע החיפוש המתכון הראשון מופיע מיליון פעמים בכל מיני וריאציות אתם חייבים להכנס ולראות חחחחחחחחחחחח וזו לא הפעם ראשונה שאני נתקלת במתכון שמופיע מינימום 10 פעמים לא פלא שמידי פעם המנוע חיפוש לא עובד בגלל עומס יתר ובכלל מיליון מתכונים זהים לחלוטין ללא הצדקה ערב טוב לכולםםםםם
 
למעלה