מחפשת מתכון לפשטידה עם בשר טחון

ניקי ב

New member
פשטידת 'פירה+בשר טחון

פשטידת 'פירה+בשר טחון להוסיף ל"פירה": בצל מטוגן + ביצה או שתים בהתאם לכמות הפירה + פלפל + אבקת מרק עוף לטעם. כף או שתיים קמח. לטעום. לחלק ל-2. לשטח בתבנית בינונית חצי מהכמות. לפזר מעליו פטריות מטוגנות, עם בצל, מעט אבקת פטריות ותבלינים. לפזר גם את פירורי הבשר המטוגנים. לכסות בחצי השני של הפירה ולאפות עד הזהבת החלק העליון. אפשר להכין אותו דבר בכלים אשיים. לפני האפיה לחרוץ עם מזלג את פני הפירה. להוסיף מעל הפטריות בשר טחון מעורב מפורר במזלג. לתבל
 

pirge

New member
המקור: מהמחברת שלי . ../images/Emo6.gif ../images/Emo51.gif

 

pirge

New member
ועוד פשטידה-עיתון בטעם של עוד

בוביטה פשטידה דרום אפריקנית- 50 גרם מרגרינה 3 בצלים פרוסים לטבעות כף שטוחה אבקת קרי 2\1 כוס שקדים חלוטים קלופים מלח לטעם 3 כפות מיץ לימון כף אבקת סוכר 12 משמשים יבשים קצוצים 2\1 כוס צימוקים רחוצים...... יבשים קילו בשר טחון כוס פירורי לחם טרי 3\1 כוס מרק בקר או עוף 3 ביצים טרופות 3 עלי דפנה חצויים--לקישוט וטעם וריח 2\1 כוס שמנת צמחית מעט מרגרינה קשה לשימון התבנית ממיסים במחבת את המרגרינה ומטגנים את טבעות הבצל. מוסיפים אבקת קרי,בוחשים.מוסיפים את חצאי השקדים ומטגנים 3 דקות. מוסיפים מלח, מיץ לימון, אבקת סוכר. מוסיפים גם את המשמשים והצימוקים מאדים ביחד 4 דקות. שמים בקערה גדולה את הבשר הטחון. משרים את פירורי הלחם במרק עד שיתפחו סוחטים את הפירורים ומוסיפים לקערת הבשר הטחון ביחד עם תערובת הפירות מהמחבת.... מוסיפים רק ביצה אחת ומערבבים היטב. משמנים היטב תבנית פיירקס ומעבירים את העיסה. נועצים בכמה מקומות עלי דפנה. טורפים שמנת צמחית עם 2 הביצים הנותרות ויוצקים על הפשטידה. אופים 45 דקות בחום 190 מעלות. מגישים חם. מתוך עיתון בטעם של עוד.
 

pirge

New member
../images/Emo24.gif ורגיעה. זה בודאי עוד

יקרה ולא פעם אחת-------הכל ברוח טובה.המתכון עבר המון שינויים וואריציות. אז לקחת הכל בפרופורציות. ושוב, חיבוק. מאפה שכבות של פירה ובשר או פטריות pirge / מתכונים ו 08:08 | 14/04/04 במקור זה עם שכבת פירה ופטריות או ---בשר. 6 תפוחי אדמה גדולים מבושלים כמו לפירה. אפשר שאריות "פירה" מועכים ומוסיפים 3 ביצים טרופות+3 כפות קמח+פלפל שחור+כף אבקת מרק עוף.להוסיף מלח אחרי טעימה. לחלק את הפירה ל-2. להכין מילוי פטריות: או בשר: 1. 3 בצלים קצוצים מוזהבים עם קופסה פטריות גדולה חתוכה+כף אבקת מרק פטריות+פלפל שחור+טיפה אגוז מוסקט. 2. מטגנים בצל גדול ומזהיבים.מוסיפים 700 גרם בשר כבש טחון ומפוררים במזלג עד שנהיה פירורים. מוסיפים רצועות גמבה.חופן צנוברים.פלפל שחור. טורפים 2 ביצים ויוצקים על הבשר. מערבבים הכל ,מוסיפים מלח במידה וצריך . לפשטידה: שיכבה של פירה מעליו את המילוי שבחרתם. חלבי או בשרי.מעל שוב שיכבה של פירה. סורטים עם מזלג צורות שתי וערב על הפירה. אופים עד השחמה קלה. חום 180 מעלות תבנית מלבנית.
 

Bavmorda

New member
SHEPHERD'S PIE - פשטידת רועים

בדיוק ביום שישי אחרי הצהריים אכלתי כזו, בפאב האירי שלי בת"א
. הנה קישור למתכון שהופיע בפורום פעם.
 
למעלה