אביגל , בצק כמו בפיצה האט
מצרכים: 1/3 1 (אחד ושליש) כוסות מים 2 כפיות סוכר 1/4 1 (אחד ורבע) כפיות מלח 2 כפות שמן זית 2 כפות קמח תירס 3 כוסות קמח 1 כפית אבקת אפיה 1/4 כפית אבקת שום 1/4 כפית אבקת בצל 3/8 כפית מונוסודיום גלוטומט (אני, אישית הייתי מוותרת על זה, לא בריא) 1/2 1 (אחד וחצי) כפיות שמרים אופן ההכנה: אפשר להכין במעבד מזון כך: לשים במעבד את המים, סוכר, מלח ושמן זית ולעבד עד להמסת הסוכר והמלח. להוסיף את השמרים, הקמח ושאר החומרים היבשים. לעבד עד לקבלת בצק רך. להוציא מהמעבד, לשים בקערה ולכסות במגבת כ-45 דקות עד לשימוש. להכנה ידנית: לערבב את המים, סוכר, מלח ושמן זית ולערבב עד להמסת הסוכר והמלח. להוסיף את השמרים, קמח ושאר החומרים היבשים וללוש עד לקבלת בצק רך אך לא דביק מידי (כ-10-8 דקות). לכסות במגבת ולהשאיר ``לנוח`` ל-45 דקות. לפני השימוש לשטח בעדינות את הבצק ולהשאיר ``לנוח`` ל-15 דקות נוספות. אפשר לאחסן במקרר בקערה או שקית משומנים היטב עד יומיים.