מחפשת משחקי דמיון לגיל שנתיים

מחפשת משחקי דמיון לגיל שנתיים

אז ישלנו יום הולדת ויש לה הכול מאחותה: בובות (גם אחת שבוכה), מיטה לבובה, מנשא, בקבוקים וכל כלי מטהח, מטבח קשן, מגהץ, מיקרו, קופה, משחקי קופסא, קוביות, בית בובות, עגלות,תפוח אדמה ותלת אופן. ובטח עוד ששכחתי. בקיצור ההורים שואלים מה לקנות וגם הדודות ואין לי מושג. היא אוהבת משחקי דמיון אבל אני לא יודעת מה עוד כדאי. מישהי מכירה בובה נגיד בכסא אוכל? שווה? או בנדנדה? מה עם בובות שעושות פיפי? כדאי? (אנחנו לקראת גמילה) ושאלה לגבי קומפי- יש לנו קומפי 2 יש משחקים חדשים שמתאימים? ממליצות על משהו? ואין לנו גינה
 

ממולדה

New member
הממ

משחקי דמיון - כל גדולתם היא שאפשר לשחק בהם, להמציא אותם, גם מכף עץ וקערת פלסטיק
במילים אחרות, זה יפה לקנות המון צעצועים ומשחקים, אבל את פיתוח הדמיון זה לא יקנה לך. אני בטוחה שהילדה שלך מפתחת את דמיונה באלף דרכים שונות מדי יום, בעזרת כל מה שנמצא מסביבה. לגבי רעיונות למתנה לגיל שנתיים: אולי קופסת צבעים ובלוק נייר גדול?
 

shani74

New member
מסכימה

למשל, אם יש לה בובה כבר, את לא צריכה לקנות לה כסא אוכל, אלא את יכולה להגיד שהכסא הקטן שלה הוא כסא האוכל, והחיתול הוא הסינור וכו' - דווקא האפשרות לקחת משהו אחד ולהפוך אותו למשהו אחר היא חלק חשוב ומהנה ממשחקי הדמיון - לא התאמה אחד לאחד עם המציאות.
 
אתן צודקות אבל

רוצים לקנות לה מתנה וממש אין לנו מה לבקש אז חשבתי שזה יהיה גימיק נחמד
 

ממולדה

New member
אולי

דופלו? אולי מצעים שהיא אוהבת? אולי ללכת איתה למופע כלשהו? (אם היא כבר מסוגלת לשבת ולצפות).
 

shani74

New member
אנחנו ביקשנו

מוסך מכוניות מההורים של בעלי, ואמא שלי התקשרה אליי מהחנות וסיכמנו שהיא תקנה לנו ערכת דופלו מסוימת, ומאחי ביקשנו נגן סי די לילדים. חוץ מזה קיבלנו מחברים בגדים, פאזלים, משחקי קופסא וחיות משחק (דווקא בהן היא לא מתעניינת - וזה נדיר אצלה לא להתעניין במשהו). בעקרון, גם לנו הייתה בעייה למצוא משהו שאנחנו רוצים לגיל שנתיים, על אף שהיא ילדה יחידה כרגע, כי היה לנו גם כמעט כל מה שנראה לנו שהיא צריכה ורוצה, מיום הולדת שנה ומקניות קודמות, לרוב במבצעים (כולל כמעט כל הרשימה שציינת, רק קצת פחות בובות, ולא מנשא, מיטה לבובה, מיקרו, קופה, ומגהץ - אבל כן אמבטיה לבובה שבאה יחד עם סיר וכלי אוכל לבובה). אבל אין לנו קומפי, אז אולי באמת תבקשי משחקים מתאימים.
 
למעלה