מחפשת כלב

מחפשת כלב

אני מחפשת כלב זכר פינצ'ר בן חודשיים בערך לא מעל שלוש חודשים מאיזור השפלה בחינם
 
גור כלבים צריך להיות לפחות בן חודשיים כשמופרד

מאימו! שימי לב לא לקחת כלב צעיר יותר!
חשוב מאוד גם לקרוא על גורים - זה מאוד לא קל לגדלם. כמו תינוק. הם נושכים ומתחלפות להם השיניים, וצריך ללמד אותם נכון איך להסתדר עם כלבים אחרים ועוד ועוד.
אם אתם לא תלמדו לפני כן איך לגדל גור צעיר כ"כ- רוב הסיכויים שיהיה לכם כלב שיפתח בעיות התנהגות שונות.

עדיף הרבה פעמים לקחת כלב בוגר - הרבה יותר קל להסתדר איתו!

מעבר לזה, בחינם לא תמצאי כלב בשום מקום. אימוץ מעמותה הוא הזול ביותר והחשוב ביותר. כך אתם מצילים כלב מהרחוב (והכסף הוא עבור טיפולים שתצטרכו לשלם אותם בכל מקרה - גם אם תקבלו כלב חינם - כמו עיקור/סירוס, חיסונים ועוד ועוד).

מקווה שאת והוריך תגלו אחריות סביב האימוץ!
בהצלחה
 
אתם טועים

יש לי שני כלבי פקינז שקניתי בגיל חודש וחצי וכן ביד 2 יש הרבה גורי פינצר גיזעיים אז אתם חיים בסרט לא ביקשתי שי צו ביקשתי כלב קטן!!!!!!!!
 
א

מישהו נותן לי פקינזית נקבה ואני לא יכולה לגדל גן חיות אז אני מוסרת את הזכר כי אני רוצה שהנקבה תמליט לי גורים והכלב שאני מחפשת זה לבן דוד שלי והוא לא אוהב כלבים עם שער ארוך
 
היא ממליטה לך?? גורים?

היא ממליטה לך גורים?

את מבינה שהמלטה היא דבר מאד מסוכן לכלבה שלך? יש מלא סיבוכים שיכולים לקרות בתהליך ואת חושפת אותה לכאב ומחלות שעלולות להתפתח בעקבות היריון בגיל צעיר.

חוצמיזה - את מוכנה לגדל את כל הגורים (5-6 כלבים) כל חייהם במידה ולא יהיה להם בית? את מודעת לזה שגם אם מישהו אומר לך שיקח אליו גור הוא עלול להתחרט? ואז מה? תזרקי את הגו שימות ברחוב כי לך נמאס ממנו?
לזווג כלבה זו אחריות גדולה וצריך לחשוב על הכל לפני שעושים כזה דבר!

למה זה כל כך חשוב לך? מה רע לך פשוט לגדל אותה בחום ואהבה?
 
דבר ראשון אני

מגדלת אותם מאודדד בחום ואהבה!!!!! הם אפילו יושנים איתי בלילה ומה אם לכל כלבה יעשו עיקור אז לא יהיו כלבים בעולם ככה אלוקים ברא את הטבע ואם כך הוא ברא אותו סימן שכך זה אמור להיות את לא קולטת אני יכולה למכור את הגור פקינז באלף שקל ביד 2 אם אני רוצה אבל אני רוצה למצוא לו בית טוב!!!!!! זה לא מוכיח לך שאני מגדלת אותם בחום ואהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
 

fi0na24

New member
לא!! זה מוכיח שאת רוצה לעשות כסף על חשבון

הרחם של הכלבה שלך
 

wgaf

New member
נו באמת, כמה כסף זה כבר יוצא?

אלף שקלים לגור. בניכוי הוצאות של ווטרינר וטיפול בגורים עד גיל שבעה שבועות כולל חיסון בגיל ששה שבועות כמה כבר נשאר?
זה כסף קטן.
 
אני לא מאמינה

שאני עונה לך ובכל זאת - אז מה לעזאזל האינטרס בלזווג כלבים, חוץ מכסף?
אני מנסה להבין את ההתנגדות העקרונית שלך לסירוס ועיקור, אבל אתה עכשיו גם בעד זיווגים, הריונות והמלטות חופשי-חופשי?? זה כבר סיפור אחר לגמרי...

אתה יודע שיש גם כמה יתרונות בקידמה, התפתחות, מדע, תכנון לטווח רחוק.. לא הכל צריך לקרות "בדיוק כמו בטבע"..

ומה עכשיו? מחפש זיווג לגורה שלך?
 

wgaf

New member
איפה את רואה לכל הרוחות שאני בעד זיווגים?

הבנת הנקרא שואפת לאפס או שמרוב צדקנות את הוזה?

עכשיו אני בעד המלטות חופשי חופשי?

או שבכלל לא קראת את ההודעה?
 
קודם כל

אני ממש לא בת 12 סתם רשמתי ככה כי זה מה שיצא אני רוצה להבהיר משהו לכולם:
1. לי יש פקינז זכר בן שנתיים והוא סובל מאיזו שהיא בעיה והוטרינר אמר לי שהוא סובל מכך שלא הביא גורים לעולם...וכו'
אז מצאתי חברה שלי שהמליטו לה כלבי פקינז והסכימה לתת לי גורה בטעות היא הביאה לי זכר עד ששמתי לב כבר היה מאוחר היא לא הסכימה לקבל אותו בחזרה ונשארה לה נקבה אחת שלא הצליחה למכור אז אמרתי לה שאני רוצה אותה ועכשיו אני מחפשת מישהו למסור לו את הגור בחינםםםם ולגבי הכלבהאני אחכה עד הגיל המותר לזיווג שזה שנה וחצי שנתיים בערך היא תמליט פעם אחת ואני אעקר אותה
עכשיו אבנתם אני מאוד אוהבת חיות ואפילו שיש לנו וילה הם בתוך הבית ומאוד אוהבים אותם כל המשפחה זה הבית שלהם הם עולים על המיטות הספות וכו'
אז עכשיו אבנתם אותי? אם הייתי רוצה להרוויח כסף הייתי מוכרת אותו באלף אלף חמש מאות ולעומת זאת אני מחפשת בשבילו משפחה טובה...
 

fi0na24

New member
לא.. לא הבנתי!!!

תסרסי את הכלב שלך והוא לא יסבול מזה שהוא לא מביא גורים לעולם!!!
(אגב, גם עכשיו הוא לא סובל מזה, ואני מאוד ממליצה לך להחליף וטרינר!!)
 
הרבה סימני קריאה אבל

לא רלוונטיים למה ששאלה אותך,
היא שאלה האם לא די לך בזה שאת מגדלת את הכלבה שכבר בידייך בחום ואהבה,
היא שאלה מדוע את שאוהבת את הכלבים שלך לא חושבת על כך שלצערנו הרב מאד יכול להיות שהגורים שאת מדברת עליהם לא יגדלו בבית כמו שלך, של חום ואהבה
כי אין מספיק בתים כמו שלך במדינת ישראל.
מספר הכלבים (וגם החתולים) שמומלטים בישראל בכל שנה גדול הרבה הרבה ממספר הבתים שמוכנים לגדל אותם ובוודאי מאלה שמוכנים לגדל בחום, אהבה ואחריות.
התוצאה של המצב הזה היא הרבה הרבה כלבים, גורים ובוגרים שמוצאים את מותם בייסורים- מחלות, רעב, הזנחה, תאונות או בהמתות יזומות של השלטונות.

יכול להיות שטרם חשבת על כך משום שלא הוצגו בפנייך הנתונים, זה אפילו סביר
אבל מאחר והגעת לכאן, ברוכה הבאה דרך אגב, הרי שכאן כותבים וקוראים אנשים שעוסקים בעיקר בהתנדבות בהצלת חיי כלבים כאלה, שלא נמצא להם בית חם ואוהב, או שהבית החם והאוהב לא יכול היה להמשיך לתפקד כך או שיש גם בתים שחשבו עליהם שהם חמים ואוהבים אבל התבררו לא בדיוק ככאלה וכשהבינו שכלב זה גם להוציא כסף, גם לדאוג כשיוצאים לחופשה, גם מזדקן ונהיה לא הגור המתוק והעליז אלא זקן לפעמים חרש ועיוור או סתם מוגבל והם זונחים.
ממש כך.
קשורים לגדר של בית מחסה. סתם ברחוב או בשטח פתוח הרחק הרחק מהבית ועוד.
בתור אוהבת כלבים אלה הדברים שאת אמורה לחשוב עליהם כשאת מתכוונת להרבות את כלבתך.
דרך אגב אלוהים נתן לאדם בחירה ויד חופשית בענין הכלבים , כל מני הרבעות וגזעים שהתפתחו והלכו רחוק מאד מההתחלה ככה שהטיעון האלוקי לא בדיוק רלוונטי כאן.
 

ריטה42

New member
וזה שמכר לך בגיל חודש וחצי

לא מצא בית טוב, אלא עשה רק כסף על הרחם של הכלבה שלו. ועוד משהו הוא מכר לך חתול בשק, כי בטוח תעודות אין לכלבים שלך וכלב גזעי הוא אך ורק עם תעודות....ולא משנה אם הוא נראה כמו או עושה כמו.
אז כלבים שלך סתם מעורבים, חמודים ככל שיהיו...בורות זו אחת הסיבות שבארץ מומתים 100 אלף כלבים כל שנה, אבל פה יש לך הזדמנות לא רק להתלהם אלא להקשיב ולהבין, מה הבעיה בעצם ען מה שאת עושה...אז במקום להתלהם, תקראי, תקשישי ותעקרי את הכלבה שלך
 
למעלה