מחפשת חוות דעת....

מאיה מ

New member
מחפשת חוות דעת....

יש כאלה שיגידו שאני סתם ילדה קטנה, שהאהבה שלי עיוורת, שאני סתם תלותית או מפחדת, יכול להיות שהכל נכון- אני ילדה, אני פחדנית ותלותית אבל מעל הכל, אני מאוהבת, מאוהבת בבן-אדם אדיר, בן-אדם שלא פגשתי כמותו כל חיי. אבל קודם כל, שלום! נעים מאד! קוראים לי מאיה ואני עוד שנייה וחצי בת 18, מהפתיחה שלי בטח הבנתם למה אני כותבת ואם לא, אני אבהיר את עצמי, אני והחבר שלי עוד מעט חוגגים 8 חודשים ביחד, אנחנו מאוהבים, אפילו בטירוף, יש לנו באמת קשר אדיר, הקרבה בינינו היא עצומה וגם הכנות, מאז תחילת הקשר אנחנו כל הזמן עובדים על עצמנו כדי שנאהב קצת יותר, כמו בכל קשר שתינו מקריבים, מנסים לעשות כל מה שאפשר כדי שלשני יהיה טיפה יותר טוב, עד המון יותר טוב, אבל יש רק ביה אחת שמכשילה את הקשר שלנו כל פעם מחדש, אנחנו שונים אחד מהשני, שונים בטירוף, לא ברמה של סוגי בילויים, מוזיקה וכ´ו, ברמה של הדברים הבסיסיים בקשר, הוא מאמין ביחסים פתוחים, אני לא נכנסת אפילו ללמה ואם זה רק שלב, הוא "דוגל" ביחסים פתוחים ובשלב זה בחיים הוא לא מוכן לזוז מזה מילימטר, ואני, בחיים לא!!! יכול להיות שאני חיה בסרטים הוליוודים ויכול להיות שזה סתם בגלל שאני קנאית וחסרת בטחון בטירוף, כשאנחנו מדברים על זה, הוא מעלה טיעונים הגיוניים בטירוף, וזה באמת נראה לי לרגע האידאה שבכל הקשרים, אבל כשאני יודעת שיש רק טיפת סכנה שהוא יהיה עם בחורה אחרת אני נכנסת להיסטרייה והתהליך הזה כבר קרה כמה וכמה פעמים. הרבה אנשים שמאד קרובים אליי אומרים שהוא לא שווה את הסבל, שאני יכולה למצוא מישהו הרבה יותר טוב, אני יודעת שזה נכון, אני יודעת שאני אוכל למצוא מישהו שלא יכאיב לי בדרך הזו, אבל אני אוהבת אותו ואהבה בישבילי היא מעל הכל, במיוחד אהבה שכזו! אז מה השאלה שלי אתם רוצים לדעת? נראה לכם שיש לזה עתיד? למרות ששתינו מאמינים בדברים שונים לגמרי?
 

TURMALINA

New member
מאיה... (זהירות, זה קצת ארוך...!)

אני אגיד לך את האמת: זה יגמר בשיברון לב גדול. מניסיון. גם אני הייתי בסרט הזה. הכרתי פעם בחור בצ´ט. הוא היה מבת ים, אני מב"ש. בקיצור- היה בינינו מרחק די רציני. למרות זאת החלטתי שלא יעזור כלום, הוא יהיה שלי. ואת יודעת מה- זה היה הדבר הכי מטומטם לעשות. בהתחלה חשבתי שפגשתי את האביר על הסוס הלבן, שאני בחיים לא אכיר עוד מישהו כמוהו, שהוא הבחור הכי מקסים, הכי מיוחד, הכי חתיך שפגשתי. הייתי מאוהבת בו בטירוף, והוא הראה סימנים שגם הוא מאוהב בי. היינו ביחד כמה חודשים, עד שהוא הגיע למסקנה שהוא בחור שאוהב בנות, ומתאים לו רק קשר שמבוסס על יחסים פתוחים, כדי שאם הוא יזיין מהצד את אחת היזיזות שלו, זה לא יישב לו על המצפון ולא ייחשב כבגידה. אני כמובן אהבתי אותו יותר מכל דבר, ולא היתה לי ברירה, אלא לוותר לו על זה ולהבליג. אבל ככל שעבר הזמן זה פשוט הטריף אותי לחשוב שהוא חבר שלי, אבל נמצא עם בנות אחרות. בסוף זה הגיע לריב גדול ולפרידה. מאיה, את מעידה על עצמך שאת חסרת ביטחון, ולא טוב שאת כזאת, כי ככה את נותנת לו לשלוט בך וברגשותייך. למרות שאת אוהבת אותו, אני מציעה לך לוותר עליו, ולמצוא לך מישהו שיאהב אותך ויתחשב בך, כי החבר הנוכחי שלך מתחשב בעצם רק בעצמו וכל מה שמעניין אותו זה איך הוא מרגיש ולא איך את מרגישה. את אומרת שהוא אוהב אותך. אני לא מנסה לשפוט, אבל אם הוא באמת היה אוהב אותך, הוא לא היה צריך בנות אחרות שיעניינו אותו ויספקו אותו. חמודה, את תמימה אם את באמת מאמינה שבסופו של דבר הוא ישנה את דעתו, כי אני מבטיחה לך שהוא לא. בני אדם לא משתנים אף פעם וזה הטבע שלו. את אומרת שאתם כל פעם עובדים על הקשר שלכם כדי שהוא יצליח, אבל גם שאתם מאוד שונים. איך בדיוק את מצפה שהקשר שלכם יצליח, אם הוא לא מבוסס על אמון הדדי ועל ביטחון? את הרי לא מרגישה בטוחה איתו ולא נוח לך עם המחשבה שהוא בכלל מתקרב לבנות אחרות, אז למה לך כל הכאב ראש הזה? תאמיני לי שטוב לא ייצא מזה, ואם תשמעי לי- תעשי בשכל.
 

seeyou

New member
דעתי?..אין לזה עתיד!!../images/Emo14.gif

את עומדת על גג בינין עם רגל באוויר, ועדיין לא מבינה לאן את צועדת! ..."הוא "דוגל" ביחסים פתוחים ..."?? סימן שהוא לא אוהב אותך-פשוט! זכותו... את לא מוכנה? זכותך... לא מתפשרים על דברים מהוטים!
 
שטויות במיץ!

יש אנשים שחיים עם נישואים פתוחים, והם כן אוהבים ואפילו מאוד!!! אז מספיק עם ההכללות השיטחיות האלה. עכשיו אלייך..תשמעי אין רע ביחסים פתוחים כל עוד שני בני הזוג מסכימים לכך ומקבלים זאת באופן כזה שזה אינו גורם סבל לאף אחד מהצדדים. אם לא כך הדבר, אז אתה דנה את עצמך לחיי קנאה וכאב שלא הייתי מאחלת לאיש. כל זוג יכול לשבת ולהחליט מה מתאים לו. יש גם כל מיני סוגים של מערכות יחסים פתוחות בהם יש פיקוח על בני הזוג הארעיים..או למשל כאלה שהזוג משתף עוד אחד/אחת בקשר המיני וכו´. ברור שייתכן שהבחור אינו בוגר עדיין להתחייבות רצינית ולכן מבקש לו מפלט- אבל אני מכירה כמה זוגות שאחרי שנים רבות יחד החליטו לגוון- לחלק זה עבד מצוין ורק הוסיף , ולחלק זה היה קטסטרופה, תלוי בהסכמה הדדית מוחלטת ובהנאה של 2 הצדדים מהמצב..כל עוד זה לא כך, חבל על הזמן שלך.
 

seeyou

New member
"נשואים פתוחים"../images/Emo108.gif../images/Emo54.gif../images/Emo108.gif

צודקת 100% !! יש עדיין "מיעוט" של שמרנים אשר דוגל בזוגיות על פי ההגדרה... בעולם המודרני אין מקום למסגרת החונקת את שאיפות האישה! חייבים לעבור למסגרת של חיים ב"קומונות" בהם היו נשואים פתוחים,שפע אהבה-שוויון בין המינים...ילדי הפרחים יצאו לא פחות מוצלחים מאשר אחרי בני אותו דור!
 

נתן ז

New member
קישקוש

אין קשר בין "נשואים פתוחים" לבין "מסגרת החונקת את שאיפות האישה". להזכירך, הפונה המקורית היתה אישה שהרגישה "נחנקת" מהיחסים הפתוחים שחברה רוצה לכפות עליה (אם תישאר איתו). המושג "נישואים פתוחים" הוא דבר והיפוכו באותה נשימה (OXYMORON באנגלית). או "נישואים" או "פתוחים". מה זה החרטה הזה של "נישואים פתוחים". רוצים לפרות ולרבות כמו צבאים ואיילות? אין בעיה, תעשו את זה, זה עולם חופשי, אבל אל תקראו לזה "נישואים".
 

TURMALINA

New member
הלו אנשים!!! מישהו בבית???

הבחורה מדברת איתכם על בעיה אחרת בכלל, אז מה הקשר לנישואים עכשיו?! היא אפילו לא בדרך להיות נשואה, אז תפסיקו סתם לבלבל את המוח. שכל אחד יעשה מה שטוב לו ומה שגורם לו אושר. אני לא באה להכליל ולא אמרתי שכל הגברים שרוצים יחסים פתוחים הם מניאקים, אבל אני באופן אישי לא מאמינה ביחסים פתוחים, ויש לי את הסיבות שלי. היא אומרת שהיא לא יכולה לראות את החבר שלה עם מישהי אחרת, ואתם אומרים לה לקבל את זה? איזו מין עזרה זאת?? מה נסגר איתכם?
 

seeyou

New member
את לא הבנת אותי בכלל../images/Emo151.gif

אני "שמרן"...נגת שותפים... מה בכלל הבנת?
 

yosi43210

New member
כמה דברים

ראשית, למה הוא מתכוון ביחסים פתוחים? רק עבורו או גם עבורך? אם רק עבורו, ברור שהוא סתם חזיר (זה קל). אם גם עבורך, אולי הוא יודע שאת לעולם לא תנצלי "פריבילגיה" זאת, ולכן מרשה לעצמו להיות כל כך "נדיב"? מבחינה מדעית, "יחסים פתוחים" אומר גם "סיכויים פתוחים" יותר לחטוף איידס (ושלא יספרו לך שקונדומים וכו´ מספקים הגנה של 100% - זה פשוט לא נכון) מבחינה נפשית, את צריכה לבדוק עם עצמך, למה את "נכנסת להיסטריה כשיש רק טיפת סכנה שהוא יהיה עם בחורה אחרת". זה יכול להעיד על איזושהי טראומת ילדות שדורשת התייחסות ו/או טיפול. אין צורך להכנס להיסטריה, אם כי בהחלט מותר להחליט ולהודות שזה ממש לא בשבילך - אל לך להרגיש אשמה או נחותה ביחס אליו בגלל שהוא כל כך "נאור" ואת "כאילו פרימיטיבית". לפי דעתי את הנאורה בעניין הזה. יוסי
 

שחיף

New member
תשובה ממבוגר שמבין

אם הוא דוגל ביחסים פתוחים, אולי הוא לא מספיק אוהב אותך ולכן לא מוכן להעניק לך בלעדיות. אולי את כמו הרבה בחורות שאני הכרתי שנמשכות רק לגברים החתיכים והבוגדניים , בקיצור לרעים שרק ישברו את ליבך, אני לא אומר שכל החתיכים בוגדים , אך רבים מהם מנצלים את העובדה שבנות רבות נמשכות אליהם בגלל יופיים ולכן הם בוגדים בהסתר או בגלוי. אם תקראי בעיתונים השונים ,במדורי הרכילות ,תראי שיש הרבה סלבריטיס שהיו מחליפים בחורות כמו גרביים, עד שפגשו מישהי שהיתה כל כך מהפנטת באופי שגרמה להם להתמסד סופית ולהיות נאמנים, לכן כנראה את לא עושה את זה לחברך ולכן הוא לא מוכן להתמקד בך בלבד ולכן עצתי לך ברחי ממנו.
 

מולי 1

New member
החתיכים בד"כ בוגדים!

אני מסכימה עם שחיף, הרי גברים רוצים כמה שיותר בחורות, אך רובם לא ממש נראים טוב אז הם מתפשרים על אחת, אבל אלה שניראים טוב ובחורות נמשכות אליהם פשוט לא רוצים להתחייב, למה להם (מנקודת מבטם)? כנראה חברך כזה, ותביני שאין לזה עתיד. את לא כזאת והוא יודע את זה, כי אם היית כזאת הוא לא היה מכריז על קשר פתוח בידיעה שתהיי עם אחרים, אלא אם כן הוא ממש לא אוהב אותך. לפי דעתי אין פה ביכלל שאלה- לא מתאים לך אז ברור שאין עתיד, מה את רוצה חיים מתוסכלים רוויי קינאה? לא כדאי לך, תתרחקי ממנו מייד שיעניין מישהי אחרת עם השטויות שלו!
 
למעלה