מחפשת המלצות על הטיולון של מוצי

קפציץ

New member
כן, בהחלט!

רק תיקון קטן - לעגלה קוראים באגסטר והיא של חברת TFK הגרמנית. ממה שראיתי עגלה מצוינת. שמה דגש על קומפקטיות ומשקל נמוך (6 ק"ג בלבד). היא בהחלט היתה אחת הפיינליסטיות שלנו. שימי לב שהעגלה, מיוצרת אמנם בסטנדרט גבוה, אבל הם הלכו על גישה של "מינימום מנגנונים" - לדוגמה שימוש ברוכסנים במקום במנגנון כדי לשנות מצב גב. יתרונות: 1. הכי קלה שיש 2. מתקפלת נורא קטן ובקלות 3. עריסה ענקית 4. יכולת תמרון מעולה - גלגלי מיסבים ללא אויר (בד"כ אין מיסבים בגלגלים של רוב העגלות) 5. טיולון נראה מאד נוח לילד - ממש כמו ערסל ופחות כמו כיסא חסרונות: 1. שימוש בפוליגל עבור תחתית העריסה 2. מזרון דק יחסית בעריסה (למרות שבקלות אפשר להוסיף עוד אחד מעליו וזה מה שהייתי עושה אם הייתי קונה אותה) 3. טיולון פונה לכוון הנסיעה בלבד 4. רק שני מצבי גב בטיולון - רוכסן פתוח או סגור, אך יחד עם זאת כפי שאמרתי הטיולון נראה מאד נוח. 5. נראה יחסית קשה להרכיב את הטיולון, אבל מודה שלא ניסיתי!
 

RGO17

New member
../images/Emo51.gif על האינפרמציה

אז אם אפשר לדעת במה בחרת? אני רכשתי את העגלה בחבילה ואני עוד יכולה לשנות
 

קפציץ

New member
כן, בחרנו ב - Peg P3 Modular

יש יתרונות וחסרונות כמה הודעות למעלה בשירשור הזה.
 

RGO17

New member
אשמח לעוד פרטים כמו:

מה עלות העגלה? איפה רכשתם? היא נהפכת גם לטיולון? היא מגיע עם סלקל תואם או שאפשר עם סלקל אחר כמו האוונפלו דיסקברי? היא מגיעה עם תיק? סורי,,,,,,,,,,,,,,, על כל השאלות ותודה ענקית
 

קפציץ

New member
אז זהו שעוד לא קנינו...

פשוט החלטנו שאנחנו רוצים. בעיקרון - 3990 לדגם החדש. יש טיולון כמובן, מגיעה יחד עם סלקל תואם של פג. וכן, יש תיק.
 

orangel

New member
עוד חיסרון ב- TFK- ידית אינה

טלסקופית- כלומר לא מתכוננת להורים גבוהים. בעלי סה"כ 1.84 ונמוך לו להחזיק אותה. כמו כן, יפה וקלה, אך נראית לי קצת רעועה שכל רוח או כלב כבד שרץ לעברה יעיף אותה הצידה. אין לה מספיק יציבות לדעתי.
 

ira12ira

New member
ברשפון טוענים שיש להזמין חודשיים

מראש, אבל שמעתי פה (בפורום) שיש להם בעיות אספקה ולכן גם זה לפעמים לא מספיק.
 

רגיעונת

New member
החלטנו על המוצי!!! רק הסלקל לא ברור

עדכון מהשטח: היינו אתמול ברשפון ו ה ת א ה ב נ ו ! ! ! בעגלה הזו! היא נוחה מאוד ופשוט מדהימה. ואגב - יותר זולה מהקוויני BUZZ אם שוכרים אמבטיה ולא רוכשים. ההתלבטות היחידה היא הסלקל. נשמע לנו מאד נוח ונעים שאפשר להשכיב אותו. זה נשמע ייתרון כל כך גדול שגם אם לשרוך אותה בתוך האוטו זו פרוצדורה מסובכת יותר, זה נשמע עדיף בגלל הנוחות. השאלה היחידה שמטרידה אותנו לגביו היא הבריאות. מי יודע אם זה בריא לנסוע בשכיבה? זה אורטופדי? זה טוב לגב? אני יודעת שזה ייתרון אדיר אם הוא נרדם באוטו, פשוט שמים אותו ככה על השלד והוא ממשיך לישון, וזה נשמע לי הרבה יותר נוח (והרבה יותר יפה) מהמקסי קוזי, אבל אולי קצת מודרני מידיי ולא מספיק בדוק?? אם מישהי השוותה בין הסלקלים (ומפירוט התגובה זה נשמע ברור שכן) אשמח ללמוד על הסלקל שלהם. אגב - הסלקל יוצא באותו המחיר אם קונים את זה או את זה בגלל המתאמים שעולים 200 ש"ח. היום עושים הזמנה... אשמח לתגובתכן המהירה...
 

orangel

New member
אני רק יכולה לאמר לך כרוכשת

פוטנציאלית של המוצי, שתינוקות נרדמים גם בסלקל רגיל, וגם אותו אפשר להוציא מהאוטו ולהלביש על העגלה. ידי טוב שלי שקנה גם את הסלקל של מוצי מצטער על זה, הפרוצדורה של לשרוך את הכסא באוטו בחום ובקור עם דלת פתוחה (כאשר החימום או הקירור באוטו יוצאים ואף אולי גשם בחוץ) זה סיוט וזה שובר את הגב, במיוחד כשנוסעים נסיעה קצרה והקשירה לתוך האוטו והשחרור של הכסא כבר אורך יותר מהנסיעה עצמה! הוא אמר לי בשום פנים לא לקנות את הסלקל, בשביל זה יש את המקסי קוזי שיש לו תושבת נוחה לאוטו והוא גם מתלבש על המוצי. אם לוקחים אמבטיה, תמיד ניתן לשים אותה באוטו ולהשכיב את התינוק באמבטיה, מה עשו הרי עד שנולד הסלקל עם השכיבה של מוצי (שלדעתי הוא היחיד בשוק וחדש יחסית?) אני קונה את המוצי עם הטיולון, ומשכירה את האמבטיה. ואז גם המחיר סביר ולדעתי גם פונקציונאלית זו העסקה הטובה ביותר.
 

lavendula

New member
עד כמה שאני יודעת

אסור להשכיב סלקל בנסיעה, בלי קשר לבריאות הגב, אלא בגלל הבטיחות. את יכולה לברר באתר של "בטרם". ולגבי סלקל באופן כללי: אני בכלל בעד כסא בטיחות מגיל 0, שלא מוציאים מהאוטו, ואז אין את עניין הקשירה בתוך האוטו כל פעם. אני יודעת שיש את השיקול שאם התינוק נרדם באוטו, חבל להעיר אותו, אבל מנסיון שלי, אם הוא בשינה עמוקה, הוא לא מתעורר כשמעבירים אותו לעגלה, ואם שנתו קלה, הוא מתעורר גם אם מוציאים אותו עם הסלקל. אגב, אם לוקחים סלקל ללא תושבת, אז קודם שמים אותו על המושב, מתיישבים בתוך האוטו, ואח"כ קושרים את הסלקל. זה הפתרון לימי גשם למשל. לדעתי, אם החלטת ללכת על סלקל, תקני את הבטיחותי ביותר.
 

רגיעונת

New member
סלקלים - בררנו ב"בטרם" הנה עוד מידע

למי שעדיין מתלבטת... דיברתי הבוקר עם "בטרם" לגבי סלקלים בשכיבה, והוראות לשימוש בסלקל ברכב: 1) ח ו ב ה לחגור תינוקות בסלקל בזווית 45 מעלות בלבד! כל זווית אחרת לא בטוחה לתינוק בזמן הנסיעה (גם אם יותר נוח לו). אז כל הסלקלים (לא רק המוצי) שתומכים בזווית אחרת - לא מומלצים! אפשר לנעול את הסלקל על זווית זו, אך תודו שעשוי להיות מפתה להוריד את הזווית "קצת קצת" כדי שלא יתעורר...
2) עליכם לוודא שהסלקל קיבל תקן אמריקאי או אירופאי + שהוא מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי (ניסיתי למצוא באתר שלהם, אבל זה קצת מסובך...) 3) המקום הכי בטוח לחגור בו את התינוק הוא במושב האמצעי (!!) וזה על מנת להגן מתאונות צד באופן אופטימלי (ולא, הם טענו שזה לא מגדיל את הסיכון בתאונה חזיתית חו"ח). אם יש לכם יותר מילד אחד או בעיית מקום ברכב, המקום השני הכי בטוח הוא מצד ימין כשאת הכיסא שליד הנהג לוקחים אחורה ככל האפשר (כל עוד הוא לא נוגע בסלקל של התינוק) 4) הם ממליצים לחגור את הילד "מודבק" לגב מושב הבטיחות, שחגורות הבטיחות יהיו מהודקות עד שאפשר להכניס אצבע בלבד בין התינוק לחגורה, ושראשו יהיה צמוד ככל האפשר לאחורי הכיסא. שאלתי אותם לגבי כריות לתמיכה צידית (זה משהו שראינו במוצצים - כריות ששמים בעורף - כמו המתנפחות שגדולים לוקחים לטיסות - אבל מותאמות לתינוקות) והם אמרו שצריך לקחת את הכרית ולנסות לשים מאחורי הראש ולראות שזה לא מרחיק אותו מהמושב בכלל (זה אמור להיות כך לפי עיצוב הכרית). הם הראש נשאר צמוד (ז"א שהחלק האחורי של הכרית הוא ללא מילוי בכלל ושגולדה מתאים לגיל\גודל התינוק) - אז זה תומך בצוואר. 5) חשוב לוודא שהסלקל קל להתקנה בתוך הרכב, החגורות מספיק ארוכות ואין בעיה 6) חשוב (חשוב חשוב חשוב!!!) לבדוק את תאריך הייצור של הסלקל (התאריך אמור להימצא על גב המושב או בתחתית) ולוודא שתאריך הסלקל שקונים לא עולה על שנה!!. מסתבר שיש תפוגת תוקף לסלקלים והיא נעה בין 6 ל 8 שנים (תלוי ביצרן). לכן שימו לב לתאריך! מקווה שעזרתי לכם בהחלטתכם. נראה לי שאנחנו נבחר במקסי קוזי עם מתאמים לעגלה ולא בסלקל של מוצי בגלל עניין הזווית והבטיחות של המקסי קוזי (שפשוט נמצא יותר זמן בשוק ולכן יותר "נבדק במבחן האמת") אבל ההחלטה כמובן תילקח בחנות בעוד מספר שעות... בהצלחה!
 
למעלה