מחפשת המלצה לרופא/ה אומופטית..

GeJuFan

New member
מחפשת המלצה לרופא/ה אומופטית..

ליידי שלנו חולה מאד, גילו אצלה גוש בצוואר שעלול להיות סרטני, מפאת גילה המתקדם אני ואחותי החלטנו שלא להעביר אותה ניתוח ביופסיה. אין לנו ספק שהכלבה בכאבים מסוימים כי במקום עשרים דקות שלוקח לה לאכול לוקח לה שעתיים! למרות שליידי כלבה וזה לא כל כך קשור לפורום אני יודעת שהרבה מהחברה כאן השתמשו או משתמשים בשירותיהם של וטרינרים אומופטים בשביל החתולים שלהם. אני אשמח לקבל המצלמה לוטרינר מעולה באיזור גוש דן(אפשר אפילו קצת יותר דרומה או צפונה או מזרחה) שיוכל לבדוק את ליידי ואולי יוכל להמליץ על משהו אומופטי שניתן לתת לה להמריץ אותה לאכול כיוון שבפחות משנה ליידי הורידה 5 ק"ג וממשיכה לרדת בזה אין לנו ספק; ואולי גם למנוע כאבים שקיימים. אנחנו בתחילת הסוף וכל רצוננו הוא לתת לה את הזמן שנשאר לה בפחות כאבים. אם מישהו מכיר וטרינרי אומופטי טוב אני אשמח לקבל את המספרים שלו או שלה. בתודה מאיה.
 

GeJuFan

New member
המלצה גם למטפלים יהיה נפלא

הבנתי שדיקור סיני יכול לחולל ניסים במקרים כאלו ואני אשמח לדבר אם מטפלים שונים בשביל לגבש דעה על סוג הטיפול המתאים.
 

cats10

New member
וממליץ

עדיין לקבל חוות דעת נוספת מווטרינר אחר, לא בהכרח הומאופת, במקביל לטיפול האלטרנטיבי. ואמליץ על ד"ר בני סופר המעולה וידוע לי שטיפל במקרים רבים של גידולים וכן סרטניים. זה אינו מקרה רק לטיפול אלטרנטיבי.
 

GeJuFan

New member
מכירה את גלית, אבל לא ידעתי שהיא

גם מטפלת בדיקור סיני.
 

ita2

New member
רונית אבוטבול

רח' זבוטינסקי 1 ת"א 03-5449559, הומופטית מומחית ומנוסה. הייתי אסיסטנטית שלה לפני שנים, שווה לנסות ולקבוע תור. מקווה שיעזור וייקל על הכאבים.
 
למעלה