מחפשת המלצה ועצות למכונת כביסה5-6 ק"ג

משמשית 9

New member
מחפשת המלצה ועצות למכונת כביסה5-6 ק"ג

האם כדאי לפסול מראש יצרנים מסויימים? האם כדאי לבחור רק מיצרן מסויים? ניסיתי לחפש בזאפ אבל אין שם מידע לגבי כמה זמן נמשך כיבוס מהיר כגון מצעים ומגבות (דברים שלא מלוכלכים אלא צריכים ריענון וכיבוס קל). אז מה אתם אומרים? כדאי ללכת על יצרן פריג'ידר? טווח המחיר שאנחנו מוכנים להוציא הוא עד 2,000 ש"ח. הנה העמוד בזאפ והנה עוד מכונה שנראית לנו סבירה. נודה לעצות ודעות
 

משמשית 9

New member
אנשים? אנחנו צריכים המלצות כדי שנדע מה לקנות

אתם יכולים לעזור במשהו?
 

ארנסטה

New member
קניתי א.א.ג

מאד מרוצה. לא מקמטת. יש תכניות לכל בעיה ועניין. השאלה מה יהיה כשצריך שירות וכמה שנים תשרוד. הקודמת שודה מעלעשרים שנה. היה לא מזמן שרשור בנושא. חפשי במנוע החיפוש של פורום זה.
 
לכביסה שאינה מלוכלכת

מספיקה תכנית של כביסה עדינה, לצמר ומשי. מנסיון. אצלי זו תכנית של שעה. אחר כך מעבירים לסחיטה. אין צורך בסחיטה חזקה במיוחד, שכן זו מקמטת ומזיקה לכביסה.
 

דינהלה1

New member
איני מכירה את הפירמות האלה:

רק יכולה להציע לך שאם את צריכה מכונת כביסה לשימוש מסיבי ויום יומי למשפחה גדולה עםההרבה כביסות אז כדאי לך לבחור מכונות מוכרות יותר כדי לא לקחת סיכון, גם אם הן יקרות לך יותר כרגע תחסכי הרבה כסף בעתיד על תיקונים.
 

משמשית 9

New member
../images/Emo207.gif האם כדאי להזמין דרך האינטרנט (זאפ)

או שכדאי לעשות את הקנייה בחנות חשמל בצירוף מס' הדגם שמצאנו באתר?
 

ארנסטה

New member
באינטרנט עלולה להתעורר בעיה

ראי כאן אדם שקנה מסך טלביזיה. אני הזמנתי דרך אלקטרה בטלפון. יצא בסדר. אולי זה רק מזל. רצוי ללכת לרשת גדולה ומוסמכת.
 

דינהלה1

New member
את יכולה לבדוק בחנויות לבחור דגמים שנראים לך

ממותגים מוכרים ולחפש אותם באינטרנט. תקני באתרים אמינים באנטרנט ולא תהייה לך בעייה. יש שני רמות בדרך כלל של מוצרים, יש את הרמה הטובה יותר והיקרה יותר ויש את הרמה הנמוכה הזולים יותר אפשר להבין מהמוכרים בחנויות. אני מציעה לך לבחור דגמים מהרמה הטובה יותר ולחפש אותם במחיר מוזל באנטרנט.מותגים טובים שאני מכירה: בוש, סימנס, אאג. אני קניתי באוקנכט עם פתח עליון מאוד מרוצה יש לי אותה קרוב לחצי שנה סוס עבודה.
 

משמשית 9

New member
אני עכשיו מזמינה את אינדזיט הדגם הזה:

ראיתי שהמליצו עליו בפורום. זה הדגם הזה. אין לי מושג מה זה רמה נמוכה או גבוהה. רק חבל שלא עונים בחנות סיטי דיל. אני רוצה לברר אחריות. מה צריך לברר בדיוק?
 
למעלה