מחפשת גן חיות

עסקחדש

New member
מחפשת גן חיות ../images/Emo107.gif../images/Emo54.gif../images/Emo105.gif

שלום לכולם, אני ובתי יחד בבית, ועכשיו כשהימים הפכו לחמימים יותר אני מחפשת פעילות מחוץ לבית. אחד מהרעיונות שהיו לי הוא ללכת איתה לגן חיות. מה שאני מחפשת הוא גן חיות שהוא כמו חווה קטנה שבה החיות מסתובבות חופשי ולא נמצאות בכלובים. האם יש דבר כזה בכלל, או שזו המצאה שלי ()? האם יש לכם רעיונות לפעילויות נוספות? יתקבלו בברכה. יום מקסים.
 
../images/Emo6.gif זו המצאה שלך - יש באופן חלקי..

יש את גן הקופים בבן שמן יש פינות חי בקיבוצים שונים (תשאלי ספציפית עד כמה החיות חופשיות). בחי-כייף בראשל"צ יש איזור ליטוף עם בהמות כמו: עזים וכבשים המגמה היום היא מרחבים גדולים - אבל עדיין מגודרים. או כלובים גדולים. את הספארי לא הזכרתי (הנה כן...) מתוך הנחה שאת מכירה... ויש גם משהו בפארק הירקון (עברתי ליד השער - לא יודעת מה בפנים) זה ממש מהכניסה שמול גן אורנים
 

sarit32a

New member
בת כמה בתך ואיפה אתן גרות

אם לא בא לך כאן לתת פרטים שלחי לי מסר וכאם לשני ילדים בחינוך ביתי אין סוף לרעיונות
 
ישנו גן חיות ביתי ,מקסים וזול

בפתח תקווה. אפשר למצוא את המס' ב 144 . הוא קטנטן ויש בו מבוך ענק של עשרות קופיפים קטנים שמקיפים אותך מכל הכיוונים (השביל עובר בתוך המבוך). יש גם אגם עם ברווזים, חסידות וציפורים שמסתובבים חופשי. וכלובים עם כל מיני חיות. יש בו גם מוזיאון פוחלצים ומוזיאון זוחלים. הכל במחיר כניסה ממש נמוך. מומלץ. חוצמזה, יש את גן גורים בכפר אז'ר (צריך לבדוק אם הוא פתוח בחורף). מחיר כניסה- שוב- מינימלי. ופה החיות ממש מסתובבות בין הרגליים ואם מגיעים מוקדם- אפשר לקבל צלוחית עם זרעים ולהאכיל את התרנגולות, הברווזים והעיזים. יש מקומות ישיבה מרווחים מעץ ומזנון צנוע.
 

Ella Bella

New member
שתי המלצות

"הג'ונגל של אלי" בצומת פרדסיה. הכניסה חינם וסיבוב רכיבה על פוני עולה 10 ש"ח . פינת החי המדהימה בקיבוץ ניר אליהו. מומלץ מאוד. הכניסה בתשלום (לא זוכרת כמה אבל שווה כל אגורה).
 

Nielle

New member
יש את הגן חיות לקנגורואים..

ששם הם מסתובבים חופשי לחלוטין...קוראים הגן חיות של אבי
 

Nielle

New member
תיקון*!!

הגן חיות של אלי* ונראלי אני בכלל לא בטוחה
 

aviyarimi

New member
פינת חי

היי, בגבעת ברנר יש פינת חי, בה מותר ללטף, להאכיל חיות, יש שם מקום נעים ואינטימי במידה מספקת. מלבד קופים וציפורים בודדות, כל שאר החיות מסתובבות בחופשיות, או נגישות מאוד יש שם: קופים, עיזים , אוח, יונים, טווסים, תרנגולים ( ערבי, הודו ועוד) , צבים, ארנבים , חמורים, סוסים, עופר,תוכונים, בהצלחה.... .
 
למעלה