יש לך תגובה מוזרה מאוד
ראשית, לא נמלטתי לשום מקום ולכרתים אני נוסע לטייל או להדריך שנית, אתה גס רוח וחצוף, שאלתי שאלה ואתה עונה בחוצפה, בנוסף לעובדה שיש לך כנראה סיבה טובה להסתתר מאחורי כינוי. כנראה שגם בענייני הבנת-הנקרא יש לך בעיה, כיוון שאני לא מבין על מה ההתקפה, הרי אני מספר ששנים רבות הדרכתי טיולי ג'יפים, ואתה מגיב בהתקפה ובנסיונות העלבה ומי שיוצא פגוע שוב זה אתה, אתה מבין למה? עזוב, אל תענה, הרי במקום התייחסות עניינית שוב תענה בחוצפה.