מחפשים קאוצר/קאוצרית מעניינים

מחפשים קאוצר/קאוצרית מעניינים

שלום רב, אני מייצגת חברת פיתוח תוכנה ואתרי אינטרנט. חברה ידועה ומוערכת, אשר בימים אלו יוצאת בקמפיין עבור שירות חדש שלה:
מודול ייחודי לשיווק וקידום אתרי אינטרנט. כידוע, כל בעל עסק אשר מקים אתר אינטרנט כזה או אחר, נדרש לשווק אותו ולקדם אותו על מנת שגולשים יגיעו לאתרו, ובמטרה שהם יהפכו ללקוחותיו וייצרו הכנסות לעסק. ישנן דרכים רבות לשווק אתר אינטרנט, והעלויות מתחילות בעשרות אלפי שקלים, ומסתיימות במאות אלפי שקלים. כך לדוגמה: קידום אתרך בגוגל, כך שהוא יופיע בתוצאות הראשונות כרוך בעלות של: 10 אלף ₪ ומעלה.. יחד עם זאת פרסום באנר באתר וואלה לדוגמה כרוך בעלות של 20 אלף ₪ לפרק זמן של 5 ימים בלבד! כלומר פרסום באנר לחודש שלם עשוי לעלות כ- 50 אלף ₪!
הפתרון: בימים אלו אנו משווקים מוצר ייחודי המותאם לאתרי אינטרנט מכל הסוגים והמינים ונועד ליצור עבור האתר תהליך שיווק אינטרנטי באמצעות מודולים חופשיים באינטרנט כגון: רשתות חברתיות – פייסבוק, טוויטר, מיי-ספייס, יוטיוב וכדומה. שימוש בפורומים, ובמערכת הפרסום של גוגל – Google adwords. כאשר בעזרת חיבור כל הרכיבים הנ"ל בתוספת הנסיון והיכרות שלנו עם תחום השיווק באינטרנט, בנינו מודל פרסומי ייחודי אשר יסייע לך בשיווק ראשוני באינטרנט - יצור תנועה לאתרך -גולשים - לקוחות, וייצר הכנסות מאתר האינטנרט שלך.
במסגרת הקמפיין למוצר הנ"ל, אנו מחפשים קאוצר או קאוצרית המעוניינים לשלב באתרם את מערכת השיווק שלנו ולייצר הכנסות מאתר האינטרנט שלהם. אם אין ברשותך אתר אינטרנט - אנחנו נשמח! נקים עבורך אתר תדמית ייחודי בעל עיצוב יוקרתי, ומנגנונים טכנולוגיים משוכללים במחיר מיוחד שלא ניתן לפרסם. אנו מתחייבים. כמו כן, במערכת השיווק משולבים מנגנונים רביםכדוגמת: מערכת וידיאו ייחודית המאפשרת לתקשר עם הגולש ב- LIVE ולספק לו שירות לדוגמה: פגישה ראשונית, שיעור ראשון, ייעוץ ראשון או מעבר לזה וכדומה.. המערכת תומכת בגביית תשלום, כך שתוכל לחייב את הגולש לפי שעה / שרות / או כל מחיר אחר שתבחר. נא להשאיר במסרים פרטים ליצירת קשר: טלפון/אימייל, ונשמח לשוב אליכם. פורים שמח והצלחות לכולם!
 
למעלה