מחפשים עבודה בהייטק?

תחום ההייטק נחשב בכלכלה הישראלית כתחום חשוב ומבוקש, המניע את הכלכלה. העולם שלנו לא מפסיק להתפתח ולהתחדש, ונוצר ביקוש לעובדים בתחומי ההייטק .
בענף, העובדים בהחלט מרוויחים: תנאי שכר גבוהים (לצפייה בטבלאות השכר בהייטק לשנת 2021) ועיסוק בתחום חדשני ויציב שניתן להתפתח ולהתקדם בו ללא הפסקה גם באופן אישי .
משרות אלו מבוקשות מאוד בקרב מחפשי העבודה, ובקרב מנהלי חברות אשר מחזרים אחר מועמדים מתאימים .
אז אם אתם מעוניינים להצטרף לענף, קבלו כמה טיפים בנושא חיפוש משרות בהייטק:
  1. כדי למצוא עבודה בהייטק לא צריך לעבוד קשה כי באתר שלנו - Expoint אנחנו מרכזים לכם במקום אחד מגוון משרות הייטק חמות שמתאימות לכם היישר מאתרי חברות ההייטק. במקום לחפש במשך המון זמן באינטרנט , באתר שלנו תוכלו למצוא זאת בקלות ובמהירות.
  2. ישנם אנשים שאוהבים חברות סטארטאפ בעלות אווירה צעירה , וישנם אנשים שמתחברים ליציבות והרצינות שבחברה גדולה , לכן חשוב שתבחרו את החברה שתאהבו ותתאימו לחברה ולא רק לתנאי המשרה, שתוכלו להפיק את המיטב מעצמכם .
  3. כשאתם ניגשים לראיון עבודה, כדאי שתכירו את החברה: רקע, ותק, מעמדה בהייטק, במה היא עוסקת, דברים שקרו בה על מנת שתדעו לאן אתם נכנסים.
ב- Expoint תוכלו למצוא מידע על חברות שמשרותיהן נמצאות אצלנו באתר, (משרות הייטק עם ניסיון או בלי ניסיון), כך שתוכלו להגיע מוכנים ולהתאים בצורה הכי טובה ומדויקת את החברה והמשרה אליכם.
  1. אצלנו מועסקים אנשים בעלי ניסיון בנושא שמציעים לכם שירות אישי, בדיקת קורות החיים שלכם- ואיך להפוך אותם לטובים ואטרקטיביים יותר, שיציגו את היכולות הטובות ביותר שלכם. בנוסף, נרצה לעזור לכם וללמד אתכם מידע שיעזור לכם לעבור את שלבי המיון בהצלחה עד שהמשרה המבוקשת תהיה שלכם.
  2. "קלעו למטרה"- חפשו את התחום בעולם ההייטק הרחב שהכי מותאם לכם והיו ממוקדים כשאתם שולחים את קורות החיים שלכם.
  3. אחד ההיבטים החשובים ביותר בדרך למציאת למשרה הוא קורות חיים. קורות חיים שהוכנו בצורה מקצועית, ומנוסחים בחוכמה כך שיהיה אפשר לראות מה יש לכם להציע, יכולים לשנות הכל. השקיעו בקורות החיים שלכם וכתבו בהתאם לחברה והתפקיד אליהם אתם ניגשים- זה לא פחות חשוב מהראיון עצמו .
כמובן שהאתר שלנו Expoint פה לסייע לכם, ומציע כלי שיעזור לכם בבניית קורות חיים מקצועיים בצורה קלה ומדויקת ולמצוא את המשרה המושלמת בשבילכם במאגר משרות ההייטק שלנו .
 

In-Touch

New member
אנחנו חברה שרוצה אתכם!
אנחנו עובדים כזרוע חיצונית מקצועית לחברות הייטק רבות באזור ירושלים והמרכז ומובילים תהליכי גיוס מקצה לקצה
נשמח לעזור!!
ניתן גם לשלוח מייל ל-
[email protected]

😀😀
 
למעלה