מחפשים המלצה למסעדה

Sid

New member
מצטער להגיד לך

אבל המסעדה נסגרה וזה בדוק כי אני עבדתי שם. הולכים לפתוח שם מסעדת דגים חדשה בקרוב.
 

reuthal

New member
מהאוכל ההודי שזו המומחיות שלהם- לא

התלהבנו בכלל, אבל זה כנראה ענין של טעם ולא של איכות בישול.
 

אמץ

New member
אני לא מבין באוכל...

רק אומר מה שאישתי מחליטה בנושא.
 
האוכל בסנגאם מצויין

החתונה של אחותי היתה שם וגם האירוע לכבוד הולדת שירה ורוני. היתה שנה שלמה בין האירועים והאיכות לא ירדה בכלל. גם שונאי אוכל הודי יצאו משם שבעים ומרוצים.
 

BenjiMan

New member
מסעדה מעולה...

אם אתם מוכנים להרחיק עד אחרי בית שמש...יש מסעדה מעולה במקום מדהים...המסעדה נקראת קלע דוד ...לא כשרה...אבל אוכל מעולה ומקום מצוין לאירוע...המסעדה ממוקמת קצת אחרי צומת עמק האלה ( האמיתי לא הרחוב )... נדמה לי שהישוב הקרוב נקרא כפר ישעיהו.. ב.
 

33נמי

New member
הישוב הקרוב נקרא גבעת ישעיהו

שמעתי מאנשים שביקרו שם שהם די התאכזבו מהאוכל. המקום יפה מאוד! בעיקר בשקיעה (גרתי מעבר לכביש בשריגים-ליאון 6 שנים עד לא מזמן...) המסעדה בסגנון צרפתי. יש שם גם יקב, יושבים בין הגפנים.
 

BenjiMan

New member
אנחנו...

ערכנו שם בר מיצוה והיה מצוין...האוכל היה מעולה...זה היה לפני כשלוש שנים ...יכול להיות שדברים השתנו מאז...שווה לבדוק את המקום... ב.
 

nevophir

New member
שמעתם על תל אביב?!

שבע עשרה דקות גלישה במורד הכביש והגעתם למקום האמיתי... המלצות?! אוף זה קשה.החל מביג מאמא דרך בירנבאום ומנדלבאום,פאפאגיו והלאה לדוקסה,לאנטרקוט,מנגוסטין המדהימה,דודה,מול ים,צ'ימיצאנגה ובטוח ששכחתי עוד כמה עשרות... האמת שאני גם מסתפק במסעדת התיתורה האינטימית...
 

nevophir

New member
לא יכול להשויץ אבל ...

תשאל את אשתי..זה שיא אחרון מדרך השלום לבית בשמשוני. אגב השבוע גם הצלחתי ברוב טפשותי להגיע ל-180 בכביש 6. אני נוהג מהר מדי אני יודע...אבל אני זהיר ובעשרים ושלוש שנה לא ,אבל ממש לא פגעתי,שרטתי,נשרטתי,נקנסתי,נתפשתי,נוקדתי,נשפטתי,התנגשתי,התהפכתי,לא חתכתי,לא התגריתי,לא צפצפתי,לא קללתי,לא ירקתי...רק תמיד ע-ק-פ-ת-י!!
 
סטטיסטית

יותר בטוח להמצא פחות זמן על הכביש מאשר לסוע במהירות החוקית
 

NimrodKAdim

New member
זה מסוג הדברים שעושים פעם אחת

שריטות מכות דפיקות.. את כל זה עושים דוקא אלא שנוסעים לאט. אנשים שנוסעים כמוך, טועים רק פעם אחת. אתה עוד לא טעית בינתיים.
 

dana015

New member
כנראה שאתה לא הבנת

קודם כל, אתה כבר טועה בכך שאתה נוסע במהירויות כאלה. יכול להיות שאתה האדם הכי זהיר עלי אדמות, נהג מעולה וכו'וכו' וכו' אבל במהירות של 180 קמ"ש לא תהיה לך בחיים השליטה להתגבר על "טעויות" של אחרים שנוסעים איתך על אותו הכביש, במהירות סבירה (הרי תמיד השאר טועה, לא?). אני מקווה בשבילך שאכן לא תטעה, ואם כן - מתפללת שאנחנו לא נהיה בסביבה כשזה יקרה.
 
למעלה