מחפשים המלצה למסעדה

ע מ י ת 7

New member
מחפשים המלצה למסעדה

במודיעין או באיזור עד לבית שמש פלוס, לארוחת צהריים, לכבוד אירוע משמח, משהו עם אוכל טוב,ג ם לילדים, אווירה נעימה - בקיצור הכי טוב שיש. מישהו מכיר?.
 

chili3

New member
כן, אבל אולי לאירוע זה כבר יצא יקר

יש להם גם ארוחות בוקר זולות
 
הכי טוב

לקנות בשר איכותי באטליז טוב (אין כזה במודיעין אבל יש במרחק 40 דק' נסיעה) לצאת ליער ולמנגל. הכי טעים והכי כייף.
 
ואם כשר

חשובה תעודת כשרות? כי רוב האטליזים הטובים אינם מוכרים חזיר אבל אין להם תעודת כשרות בגלל השחיטה או בגלל מוצאם האתני (אם להתבטא בעדינות).
 

Danret

New member
גם אני אשמח לשמוע המלצה על אטליז

אחרי שנפלתי כבר פעמיים עם בשר. תעודת כשרות לא חשובה, יותר חשובים לי טיב הבשר ונקיון האטליז. ורק אל תשלח אותי ללומיטו. מאוד התאכזבתי ממנו.
 
אז הרשימה ארוכה

* הכי הכי טוב וגם מאד לא זול זה זלמן בשד' ירושלים ביפו. אין נפילות. אם נוסעים לצפון אז מומלץ לסוע ללימוזין באיזור התעשייה של רמת ישי. החברה האלה מגדלים את הפרות בעצמם. הפרות מזן שארולה, עם בשר יותר וורדרד מהרגיל אבל טעים מאין כמוהו. שני האיטליזים האלו: 10/10. *יש כמובן את שני החינאוים ביפו. אחד ברח' קדם ואחד ברח' יפו. אצל שניהם עלולה להיות נפילה בבשר הבקר (לא מיושן מספיק), בעיקר בתקופות של לחץ. הקבבים שלהם, בקר מעורב עם כבש, מעולים!! *בשוק הכרמל, בכניסה מאלנבי, שתי חנויות. באחת גם יש בקר נמוך מעולה. *מבחינת עלות/תועלת ונוחות יש את האטליז של טיב טעם בראשון. עדיין לא היו שם נפילות והבשר הלבן מעולה. בתאבון!
 
מסעדה מעולה, אבל לארוע כדאי

שזה יהיה מקום כשר, לא? אנחנו גם מחפשים מסעדה טובה לארוע, וירדנו מתיתורה המצויינת בגלל הכשרות (יש לנו אורחים דתיים) אז יאללה, רעיונות בבקשה
 

chili3

New member
../images/Emo41.gif נצל"ש -איך מסעדת הדגים בכפר רות

למישהו יצא לאכול שם? ואיך בכלל קוראים למסעדה?
 

chili3

New member
|דגבבקשה תענו לי. איך קוראים למסעדת

הדגים בכפר רות? והאם משהו אכל שם ויכול להמליץ עליה?
 

Yuval I

New member
מסעדת דגים חדשה בכפר רות

השם שלהם קצת חסר משמעות, משהו כמו ימנז'ה. המסעדה מתאימה הרבהיותר למבוגרים. נדמה לי שלילדים יש שניצל או פסטה לאכול שם. במסעדה יש בשרים, דגים ופירות ים במבחר רטבים וסגנונות. האוירה בשישי בערב היתה מאוד נעימה.
 
למעלה