מחסום לכלב בוקסר.

BlacK LiOr

New member
הולטי? שזה...?

וכן אני חייב מחסום... אני באיזור הדרום: אשדוד,קרית מלאכי.
 

natalixx

New member
אפרופו הולטי...

למישהו יש מושג אם ניתן להשיג הולטי או גנטל לידר במידה קטנה? או אחד כזה שאפשר לכוון את המידה (אם יש בכלל) כי בשתי החניות שחיפשתי בהן המידה הכי קטנה היתה ענקית על ג'ין... נטלי
 

BlacK LiOr

New member
אני לא יכול לפתוח קישורים...

קנינו מחסום לפה,אבל בכל מקרה את אולי יכולה לכתוב לי מזה הולטי? תיאור כללי... ועוד שאלה... כיצד מרגילים כלב למחסום? הוא פשוט משתגע ששמים לו את המחסום על הפה.
 
הכלב משתגע כי מחסום זו התעללות

נוראה. חבל שקניתם מבלי לבדוק מהו הולטי. הנה הסבר על הולטי שכתב פעם דודיק: אני חייב להצטרף להמלצתו של bilbolim . אין צורך להשתמש בכלי המיושן הזה כשיש אביזרים חדישים ויעילים כמו הולטי- ההולטי הוא קולר פסיכולוגי אשר מונע משיכות ברצועה , איסוף פסולת ברחוב , נשיכות וכו ... ההולטי מדמה מצב בו כלב שולט סוגר את פיו של כלב נשלט וכך כשהכלב מנסה למשוך קדימה ההולטי מתהדק סביב פיה ובעצם משדר לכלב שאתה המנהיג ובתור שכזה אסור לעקוף אותך (המנהיג תמיד מוביל). במידה והכלב מנסה לאסוף זבל מהרחוב או להביע תוקפנות כל שעליך לעשות הוא למשוך את הרצועה כלפי מעלה (כך יתהדק ההולטי סביב הפה) והכלב יבין שאתה המנהיג ואתה אוסר עליה לנהוג באופן זה או אחר. ההולטי עובד מהר יותר וטוב יותר מאשר קולר החנק וזאת מבלי לגרום כאב לכלב ובנוסף הוא יעזור לחיזוק המנהיגות שלך ושל משפחתך . מניסיוני ישנם כלבים שלא עזר להם קולר חנק ולא קולר חנק דוקרנים, אך ההולטי עבד כבמטה קסם. אני ממליץ לך על ה"הולטי" בחום רב !!!!!!!!!! מצורפת תמונה של כלב עם הולטי.
 

BlacK LiOr

New member
זה מתאים גם לכלבי בוקסר?

יש להם הרי מבנה פרצוף מיוחד... וכמה זה עולה?
 
כן ל 2 חברות שלי יש בוקסרים

אבא ובן ושניהם הולכים עם ג'נטל לידר וזה מתאים להם. בהצלחה.
 
למעלה