מחנה אימונים אורבני - ריצת סליחות בירושלים
שימו לב, ביום שישי במסגרת מחנה האימונים האורבני נצא לריצת סליחות בירושלים. אנו מבקשים לכבד את אנשי המקום ולכן מבקשים להקפיד על קוד לבוש הולם לנשים שכולל - מכנסיים מתחת לקו הברך וללא גופיות. ההתכנסות תהיה בשעה 03:30 בחנייה של בניני האומה (מרכז הקונגרסים ) בירושלים. מצורפת מפה http://www.upsite.co.il/uploaded/images/465_7a4be319dbabf34db9623e2145865e4d.JPG. תודה מראש ומחנה נפלא לכולנו.
שימו לב, ביום שישי במסגרת מחנה האימונים האורבני נצא לריצת סליחות בירושלים. אנו מבקשים לכבד את אנשי המקום ולכן מבקשים להקפיד על קוד לבוש הולם לנשים שכולל - מכנסיים מתחת לקו הברך וללא גופיות. ההתכנסות תהיה בשעה 03:30 בחנייה של בניני האומה (מרכז הקונגרסים ) בירושלים. מצורפת מפה http://www.upsite.co.il/uploaded/images/465_7a4be319dbabf34db9623e2145865e4d.JPG. תודה מראש ומחנה נפלא לכולנו.