מחנה אימונים אורבני - ריצת סליחות בירושלים

אנדיור

New member
מחנה אימונים אורבני - ריצת סליחות בירושלים

שימו לב, ביום שישי במסגרת מחנה האימונים האורבני נצא לריצת סליחות בירושלים. אנו מבקשים לכבד את אנשי המקום ולכן מבקשים להקפיד על קוד לבוש הולם לנשים שכולל - מכנסיים מתחת לקו הברך וללא גופיות. ההתכנסות תהיה בשעה 03:30 בחנייה של בניני האומה (מרכז הקונגרסים ) בירושלים. מצורפת מפה http://www.upsite.co.il/uploaded/images/465_7a4be319dbabf34db9623e2145865e4d.JPG. תודה מראש ומחנה נפלא לכולנו.
 

lalawyer

New member
או שרן ירוץ בשטריימל וקפוטה או שלא נבוא../images/Emo197.gif

 

rshilon

New member
לא מאיימים עלי בקפותה ובשטריימל

של איזו חצר? פשוט לא רוצה להעליב את האחרות
 
למעלה