מחמאות - אתן מרעיפות?

הילהל

New member
אני בעד מחמאות

מתפדחת כשמחמיאים לי, אבל אוהבת להחמיא. הקטנה שלי עוד קטנה מאוד, אז היא כל הזמן מקבלת שלל התפעמויות. על יופיה, על מתיקותה, על מילה חדשה והבנה חדשה. הבן שלי כבר בחור רציני (בן 6) מקבל מחמאות יותר משמעותיות. על הצלחות בלימודים, על מעשים יפים, על היותו חבר טוב, על שיתוף וסיוע בבית, על היחס שלו לאחותו, וגם סתם על יופיו וחוכמתו. לאמא שלי קל לי להחמיא - היא אישה נאה, בשלנית מדהימה, אישה חכמה שתורמת לי המון מניסיון וידע, אמא טובה וסבתא מדהימה.
 

m i c h a l 6 1

New member
מחמאות../images/Emo13.gif

כן נותנת מחמאות, מחזקת,מנשקת,ומדובר על גדולים... בת 20 בן 18 בן 14 שתמיד מילה טובה,מחמאה,עושה טוב על הלב האמת לא חושבת שיש גיל לזה, גם אני זקוקה לזה לפעמים.... כולנו ילדים בנשמה
 
באופן כללי לאנשים קשה לקבל מחמאות

ועוד יותר לתת מחמאות. עשיתי תרגיל עם תלמידי שבסופו הם היו צריכים לתת מחמאה לכל אחד מחברי הקבוצה. והם ילדים בוגרים וזה היה קשה ביותר! בסופו של התהליך הגענו למסקנה שלפעמים אנחנו מכירים במשך שנים אנשים ואף פעם אנחנו לא אומרים להם מילה טובה... קשה לי לקבל מחמאה - תמיד נדמה לי שהיא לא אמיתית. אני כן מחמיאה לילדים שלי, אני מקווה שגם הם מודעים למחמאות שאני נותנת להם!
 
../images/Emo13.gifמחמאות

תמיד כיף לקבל,אבל מודה שאני מובכת מהן, לילדיי אני מחמיאה כל יום,על כמה שהם ילדים טובים, כמה שהם עוזרים לי וכמה אני גאה בהם, הוריי תמיד תמיד יודעים לתת לנו הבנות שלהן מחמאות, ואני ירשתי זאת מהם,מחמיאה והרבה ,תומר שלי תמיד אומר לי שאני מביכה אותו
אבל אני מחמיאה לו כי זה תורם להם לבטחון העצמי.
 

smagi

New member
תמיד תמיד תמיד מחמיאה

לבנות שלי לבעלי להורים אפילו לנותני השירותים כשצריך. תמיד כיף לשמוע מילה טובה ולדעת שמעריכים אותך.
 

טלטוש

New member
כבר מזמן לא קבלתי מחמאות

אני רגילה לזה שכל מה שאני עושה - לבעלי יש איזושהי ביקורת להגיד (תמיד אני לא בסדר) אמא שלי - אין סיכוי, היא לא יודעת להגיד מילים טובות, שכחה כנראה עם השנים. ילדים - רק כשאני סוחטת מהם איזו מחמאה בכח. לתת מחמאות - תמיד לבעל ולילדים. לאמא שלי קצת קשה לי איכזהו הצלחתי ליצור ניכור.
 
למעלה