מחלקת הירשום באת"א

stkachov

New member
מחלקת הירשום באת"א

לא עונה לי לטלפונים. אני מתקשר כבר כמה פעמים, וכל הזמן יש מוזיקה של המתנה ואני ממתין ןממתין וכלום. לא עונים. מה אפשר לעשות?
 
מה אתה צריך לשאול אותם?

אולי מישהו כאן יודע לענות לך, ואולי אפשר למצוא את התשובה בידיעון...
 

stkachov

New member
שאלות

אני נרשמתי אליהם וטרם קבלתי שום מכתב מהם חזרה. עברו 3 שבועות. אני רוצה לבדוק מה קורה עם זה. בנוסף, נאלצתי לעשות פורמט למחשב ונמחק לי כל הקבצים ששמרתי מהרישום באינטרנט. אני רוצה לקבל מהם את הקוד האישי והאסמכתא של הרישום. באינטרנט היה כתוב שאני צריך לשלוח להם את הדף סיכום רישום עם טפסים נוספים. כיוון שאין לי עכשיו את הדף הזה, אני רוצה לברר מה עושים. אבל ברצינות.. למה הם לא עונים? לא נתקלתי בזה בשום מזכירות רישום של מוסד אחר בארץ. ולא מצאתי בשום מקום אי מייל שלהם.
 
האמת שקצת מוזר שהם לא עונים בכלל

דווקא השנה מדור הרישום עבר שדרוג למוקד שבו עונים כל יום עד שלוש בצהריים, אז אמורים לענות לך ברמת העקרון. אתה בטוח שאתה מתקשר למספר הנכון? זה אמור להיות 03-6405550. בכל מקרה, מייל שלהם באמת לא מצאתי, אבל יש להם פקס: 03-6406722, לא יזיק לנסות.
 

stkachov

New member
זה אכן המספר אליו אני מתקשר

אני שומע מהם הודעה של שעות הפעילות, ואז אני ממשיך לשמוע מוזיקה במשך כמה דקות טובות ואף אחד לא עונה לי, עד שאני מתייאש ומנתק.
 
כנראה שמאוד עמוס בתקופה הזאת

אז יש זמן המתנה ארוך. אולי תנסה לחכות קצת יותר זמן מהרגיל, ולא להתקשר בשעות עמוסות (ראשון על הבוקר למשל, זו שעה מאוד עמוסה). אם זה לא יעזור, תנסה לשלוח להם פקס.
 

m e m o r y

New member
שאלה על הרישום באינטרנט

שילמתי על הרישום באשראי 73 ש"ח וסיימתי את כל התהליך בלי שנידרשתי לשלם עוד. יכול להיות שזה כל מה שצריך לשלם כדי להירשם? נשמע לא הגיוני...עד כמה שאני זוכרת מדובר בכמה מאות שקלים. תודה לעונים
 

stkachov

New member
לא, לא עשית הכל.

הגעת לשלב של לקבל "דף סיכום רישום"?
 

s h i s h a

New member
מאחת שחוותה את זה בעצמה...

אז ככה: ניסיתי כמה וכמה פעמים, עד שלבסוף התייאשתי והחלטתי להגיע אליהם. אבל!!!! בפעם האחרונה פשוט נשברתי, והשארתי את המענה המוסיקלי 10 דקות (!), ולבסוף...ענו!. בכל אופן: הטעות היא שנוטים לנתק לאחר מס' דקות, המלצתי: לא לנתק. לגבי הרישום באינטרנט: נרשמתי גם לפני חודש ושבוע בערך, והמכתב מהם הגיע רק שלשום. בנוסף, שוחחתי עם מזכירה נחמדה שאמרה שאין מה להילחץ מכיוון שאם קיימת בעייתיות כלשהי עם אחד הטפסים או כל לדבר אחר - הם מתקשרים ואומרים (וכל המילים המפחידות בסגנון "ערכה שלא תטופל" וכו', אינן רלוונטיות כלל, אלא הן רק לצורך הרתעה...). בהצלחה
 

stkachov

New member
תודה

הרגעת אותי. ממילא כנראה שהשבוע אני אקבל את תוצאות הפסיכו של פברואר, ואז אני גם אהיה יותר חכם. אז אני אחכה עוד קצת בסבלנות. ולחכות 10 דקות למענה זה מטורף
 
למעלה