מחלף קפלן בת"א יפתח לתנועה

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
מחלף קפלן בת"א יפתח לתנועה

מחלף קפלן בת"א יפתח לתנועה
מנכ"ל נתיבי איילון: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003 בשורה לנהגים: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003- כך הודיע מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און במהלך סיור שערך שר התחבורה, צחי הנגבי באתר העבודות של הפרוייקט. מדובר בצומת העמוס ביותר בארץ, שמדי יום עוברים בו למעלה מ- 100 אלף כלי רכב. העבודות להקמת המחלף נעשות במסגרת הפיתוח העירוני של אזור דרום הקריה. עלות הפרוייקט הסתכמה ב- 90 מיליון שקל. העבודות בצומת קפלן החלו במאי 2001 והן היו אמורות להמשך כשנתיים. במסגרת הפרוייקט בוצעה הפרדה מפלסית (מצפון לדרום) ושיקוע של כביש דרך פתח תקוה בצומת הדרכים קפלן ודרך השלום. במהלך העבודות נסגרו לתנועה לסרוגין מספר פניות מהכביש ונתיבי התחבורה הציבורית (מת"צים) הוסתו כדי לאפשר את זרימת התנועה הציבורית והפרטית גם במהלך העבודות. מנכ"ל נתיבי איילון מסר כי עם פתיחת המחלף תורגש הקלה משמעותית בזרימת התנועה באזור ותתאפשר תנועה חופשית של כלי רכב מצפון לדרום, בדרך פתח תקוה, ללא עצירה בצומת. כמו כן תווצרנה גישות תת- קרקעיות למתחם עזריאלי ולמתחם קרית הממשלה, בדרום הקריה ההולך ונבנה. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי ב- 31 במרס יפתחו לתנועה מספר פניות מדרך פתח תקוה שנסגרו בעקבות העבודות. כך תתאפשר גישה מהקריה לדרך נמיר (ממערב לצפון) ומדרך נמיר למחלף השלום (מצפון למזרח) ומרחוב המסגר לקריה (מדרום למערב). דובר משרד התחבורה ציין כי הערכותה המיוחדת של נתיבי איילון לפני תחילת העבודות והקמפיין ההסברתי הנרחב לנהגים, מנעו הפרעות חמורות בתנועה ועומסי תנועה כבדים שהיו צפויים בצומת וזאת בניגוד לאזהרות שפורסמו על "סיוט תעבורתי ואסון מוטורי" שתושבי תל אביב עומדים לעבור כתוצאה מהעבודות. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

Carl Freeborne

New member
טעות

מחלף קפלן בת"א יפתח לתנועה
מנכ"ל נתיבי איילון: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003 בשורה לנהגים: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003- כך הודיע מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און במהלך סיור שערך שר התחבורה, צחי הנגבי באתר העבודות של הפרוייקט. מדובר בצומת העמוס ביותר בארץ, שמדי יום עוברים בו למעלה מ- 100 אלף כלי רכב. העבודות להקמת המחלף נעשות במסגרת הפיתוח העירוני של אזור דרום הקריה. עלות הפרוייקט הסתכמה ב- 90 מיליון שקל. העבודות בצומת קפלן החלו במאי 2001 והן היו אמורות להמשך כשנתיים. במסגרת הפרוייקט בוצעה הפרדה מפלסית (מצפון לדרום) ושיקוע של כביש דרך פתח תקוה בצומת הדרכים קפלן ודרך השלום. במהלך העבודות נסגרו לתנועה לסרוגין מספר פניות מהכביש ונתיבי התחבורה הציבורית (מת"צים) הוסתו כדי לאפשר את זרימת התנועה הציבורית והפרטית גם במהלך העבודות. מנכ"ל נתיבי איילון מסר כי עם פתיחת המחלף תורגש הקלה משמעותית בזרימת התנועה באזור ותתאפשר תנועה חופשית של כלי רכב מצפון לדרום, בדרך פתח תקוה, ללא עצירה בצומת. כמו כן תווצרנה גישות תת- קרקעיות למתחם עזריאלי ולמתחם קרית הממשלה, בדרום הקריה ההולך ונבנה. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי ב- 31 במרס יפתחו לתנועה מספר פניות מדרך פתח תקוה שנסגרו בעקבות העבודות. כך תתאפשר גישה מהקריה לדרך נמיר (ממערב לצפון) ומדרך נמיר למחלף השלום (מצפון למזרח) ומרחוב המסגר לקריה (מדרום למערב). דובר משרד התחבורה ציין כי הערכותה המיוחדת של נתיבי איילון לפני תחילת העבודות והקמפיין ההסברתי הנרחב לנהגים, מנעו הפרעות חמורות בתנועה ועומסי תנועה כבדים שהיו צפויים בצומת וזאת בניגוד לאזהרות שפורסמו על "סיוט תעבורתי ואסון מוטורי" שתושבי תל אביב עומדים לעבור כתוצאה מהעבודות. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
טעות
"דרך מנחם בגין" ולא "דרך פתח תקוה"
 

איליה.

New member
יופי!

מחלף קפלן בת"א יפתח לתנועה
מנכ"ל נתיבי איילון: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003 בשורה לנהגים: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003- כך הודיע מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און במהלך סיור שערך שר התחבורה, צחי הנגבי באתר העבודות של הפרוייקט. מדובר בצומת העמוס ביותר בארץ, שמדי יום עוברים בו למעלה מ- 100 אלף כלי רכב. העבודות להקמת המחלף נעשות במסגרת הפיתוח העירוני של אזור דרום הקריה. עלות הפרוייקט הסתכמה ב- 90 מיליון שקל. העבודות בצומת קפלן החלו במאי 2001 והן היו אמורות להמשך כשנתיים. במסגרת הפרוייקט בוצעה הפרדה מפלסית (מצפון לדרום) ושיקוע של כביש דרך פתח תקוה בצומת הדרכים קפלן ודרך השלום. במהלך העבודות נסגרו לתנועה לסרוגין מספר פניות מהכביש ונתיבי התחבורה הציבורית (מת"צים) הוסתו כדי לאפשר את זרימת התנועה הציבורית והפרטית גם במהלך העבודות. מנכ"ל נתיבי איילון מסר כי עם פתיחת המחלף תורגש הקלה משמעותית בזרימת התנועה באזור ותתאפשר תנועה חופשית של כלי רכב מצפון לדרום, בדרך פתח תקוה, ללא עצירה בצומת. כמו כן תווצרנה גישות תת- קרקעיות למתחם עזריאלי ולמתחם קרית הממשלה, בדרום הקריה ההולך ונבנה. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי ב- 31 במרס יפתחו לתנועה מספר פניות מדרך פתח תקוה שנסגרו בעקבות העבודות. כך תתאפשר גישה מהקריה לדרך נמיר (ממערב לצפון) ומדרך נמיר למחלף השלום (מצפון למזרח) ומרחוב המסגר לקריה (מדרום למערב). דובר משרד התחבורה ציין כי הערכותה המיוחדת של נתיבי איילון לפני תחילת העבודות והקמפיין ההסברתי הנרחב לנהגים, מנעו הפרעות חמורות בתנועה ועומסי תנועה כבדים שהיו צפויים בצומת וזאת בניגוד לאזהרות שפורסמו על "סיוט תעבורתי ואסון מוטורי" שתושבי תל אביב עומדים לעבור כתוצאה מהעבודות. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
יופי!
זה הצומת העמוס בארץ? חשבתי שהצומת העמוס בארץ הוא אחד משלושת הצמתים סביב הפארק המשולש ברכבת מרכז.
 

אביתר777

New member
הצומת העמוס בארץ...

יופי!
זה הצומת העמוס בארץ? חשבתי שהצומת העמוס בארץ הוא אחד משלושת הצמתים סביב הפארק המשולש ברכבת מרכז.
הצומת העמוס בארץ...
הוא הצומת התלת-פאזי בארון החשמל שלי. אתה מוזמן להיווכח ! (רק בדיחה אחי ! ). שלך, אביתר.
 
מעולה!

מחלף קפלן בת"א יפתח לתנועה
מנכ"ל נתיבי איילון: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003 בשורה לנהגים: מחלף קפלן בתל אביב יפתח לתנועה ב- 31 במרס 2003- כך הודיע מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און במהלך סיור שערך שר התחבורה, צחי הנגבי באתר העבודות של הפרוייקט. מדובר בצומת העמוס ביותר בארץ, שמדי יום עוברים בו למעלה מ- 100 אלף כלי רכב. העבודות להקמת המחלף נעשות במסגרת הפיתוח העירוני של אזור דרום הקריה. עלות הפרוייקט הסתכמה ב- 90 מיליון שקל. העבודות בצומת קפלן החלו במאי 2001 והן היו אמורות להמשך כשנתיים. במסגרת הפרוייקט בוצעה הפרדה מפלסית (מצפון לדרום) ושיקוע של כביש דרך פתח תקוה בצומת הדרכים קפלן ודרך השלום. במהלך העבודות נסגרו לתנועה לסרוגין מספר פניות מהכביש ונתיבי התחבורה הציבורית (מת"צים) הוסתו כדי לאפשר את זרימת התנועה הציבורית והפרטית גם במהלך העבודות. מנכ"ל נתיבי איילון מסר כי עם פתיחת המחלף תורגש הקלה משמעותית בזרימת התנועה באזור ותתאפשר תנועה חופשית של כלי רכב מצפון לדרום, בדרך פתח תקוה, ללא עצירה בצומת. כמו כן תווצרנה גישות תת- קרקעיות למתחם עזריאלי ולמתחם קרית הממשלה, בדרום הקריה ההולך ונבנה. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי ב- 31 במרס יפתחו לתנועה מספר פניות מדרך פתח תקוה שנסגרו בעקבות העבודות. כך תתאפשר גישה מהקריה לדרך נמיר (ממערב לצפון) ומדרך נמיר למחלף השלום (מצפון למזרח) ומרחוב המסגר לקריה (מדרום למערב). דובר משרד התחבורה ציין כי הערכותה המיוחדת של נתיבי איילון לפני תחילת העבודות והקמפיין ההסברתי הנרחב לנהגים, מנעו הפרעות חמורות בתנועה ועומסי תנועה כבדים שהיו צפויים בצומת וזאת בניגוד לאזהרות שפורסמו על "סיוט תעבורתי ואסון מוטורי" שתושבי תל אביב עומדים לעבור כתוצאה מהעבודות. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
מעולה!
סוף סוף, זה מעניין כל פעם לראות שמשנים שם עוד קצת ידוע לכם אם כל תח"צ תסע בדרך השקועה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה