"מחלף הקריות" - פסל הטיפשות

מצב
הנושא נעול.

איליה.

New member
"מחלף הקריות" - פסל הטיפשות

"מחלף הקריות" - פסל הטיפשות
אתמול נפתח לתנועה הגשר החדש בצומת הצ´ק פוסט בטקס גדול ומכובד, שבו אפילו ראינו את שרון ומצנע לוחצים יד זה לזה. הובטח שהגשר יקל על התנועה וישחרר את הפקקים בכניסה וביציאה מחיפה. אבל בעצם הגשר הזה הוא סתם השקעה מבוזבזת שלא תרמה לכלום. אין לו אף יתרון. עדיין יש רמזור; אחרי פתיחת הגשר כמות פקקי התנועה רק גדלה, כי עכשיו בנוסף לפקק שמתחת לגשר יש גם את הפקק על הגשר. בואו נבחן את כיווני התנועה אחד אחד כדי להיווכח שהגשר לא עוזר לאף אחד: - מהקריות לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מנשר לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מנצרת לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מחיפה לנשר: שום דבר לא השתנה. - מחיפה לקריות: מעתה המכוניות נוסעות על הגשר, אבל בסוף הגשר יש רמזור! אז מה הרווחנו? - מחיפה לנצרת: אם נוסעים מתחת לגשר, שום דבר לא השתנה. אם נוסעים על הגשר, יש רמזור אחד נוסף בפניה ימינה. - מנשר לקריות: מהיום יש רמזור אחד נוסף בצומת לב המפרץ. - מהקריות לנשר: שום דבר לא השתנה. - מחיפה/נשר למרכזית המפרץ: ההפסד הגדול של התחבורה הציבורית. מהיום יש רמזור אחד נוסף בצומת לב המפרץ בפניה שמאלה, ובין הרמזורים עומד תור של אוטובוסים. עד עכשיו היה מספיק מופע רמזור אחד כדי לעבור את הצומת; אחרי פתיחת הגשר האוטובוס שבו נסעתי חיכה שני מופעי רמזור, כלומר דקה וחצי נוספת. כמה מפליא שהגשר נפתח בזמן שיא, ובמקרה זה יצא שבועיים לפני הבחירות. תרגיל בחירות של מצנע.
 

חזוקה

New member
סבלנות איליה

"מחלף הקריות" - פסל הטיפשות
אתמול נפתח לתנועה הגשר החדש בצומת הצ´ק פוסט בטקס גדול ומכובד, שבו אפילו ראינו את שרון ומצנע לוחצים יד זה לזה. הובטח שהגשר יקל על התנועה וישחרר את הפקקים בכניסה וביציאה מחיפה. אבל בעצם הגשר הזה הוא סתם השקעה מבוזבזת שלא תרמה לכלום. אין לו אף יתרון. עדיין יש רמזור; אחרי פתיחת הגשר כמות פקקי התנועה רק גדלה, כי עכשיו בנוסף לפקק שמתחת לגשר יש גם את הפקק על הגשר. בואו נבחן את כיווני התנועה אחד אחד כדי להיווכח שהגשר לא עוזר לאף אחד: - מהקריות לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מנשר לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מנצרת לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מחיפה לנשר: שום דבר לא השתנה. - מחיפה לקריות: מעתה המכוניות נוסעות על הגשר, אבל בסוף הגשר יש רמזור! אז מה הרווחנו? - מחיפה לנצרת: אם נוסעים מתחת לגשר, שום דבר לא השתנה. אם נוסעים על הגשר, יש רמזור אחד נוסף בפניה ימינה. - מנשר לקריות: מהיום יש רמזור אחד נוסף בצומת לב המפרץ. - מהקריות לנשר: שום דבר לא השתנה. - מחיפה/נשר למרכזית המפרץ: ההפסד הגדול של התחבורה הציבורית. מהיום יש רמזור אחד נוסף בצומת לב המפרץ בפניה שמאלה, ובין הרמזורים עומד תור של אוטובוסים. עד עכשיו היה מספיק מופע רמזור אחד כדי לעבור את הצומת; אחרי פתיחת הגשר האוטובוס שבו נסעתי חיכה שני מופעי רמזור, כלומר דקה וחצי נוספת. כמה מפליא שהגשר נפתח בזמן שיא, ובמקרה זה יצא שבועיים לפני הבחירות. תרגיל בחירות של מצנע.
סבלנות איליה
הגשר הוא רק חלק ראשון הרי אתה כבר יודע שתקום באיזור המפרצית מסוף תחבורה גדול. כשהכל יבנה יהיה מחלף גדול מאוד בצומת לב המפרץ ואז גם תבין את תרומתו של גשר הקריות. חוץ מזה היה תענוג לנסוע עליו היום. נ.ב האיזור הזה לא סובל מפקקים מאז פתיחת כביש "58" והרחבת צומת הצ´ק פוסט.
 

איליה.

New member
כן, אתה יכול לפרט בבקשה?

סבלנות איליה
הגשר הוא רק חלק ראשון הרי אתה כבר יודע שתקום באיזור המפרצית מסוף תחבורה גדול. כשהכל יבנה יהיה מחלף גדול מאוד בצומת לב המפרץ ואז גם תבין את תרומתו של גשר הקריות. חוץ מזה היה תענוג לנסוע עליו היום. נ.ב האיזור הזה לא סובל מפקקים מאז פתיחת כביש "58" והרחבת צומת הצ´ק פוסט.
כן, אתה יכול לפרט בבקשה?
אני ראיתי את הדגם של איזור הצ´ק פוסט העתידי. מדבריך משתמע שלא ראית את הפרויקט, או אולי ראית אבל אתה לא זוכר איך הוא נראה. אם אתה רוצה לעמיד אותי על טעותי, אנא הסבר לי בפירוט מה מטרת הגשר ואילו גשרים נוספים אמורים לקום באיזור שיגרמו לגשר הזה לשרת את מטרתו. ובינתיים אני אספר לך מה קרה באמת. על פי התכנון המקורי, הגשר היה אמור להגיע אל אחרי צומת לב המפרץ, ולא לפניו. אמור היה להיבנות גשר נוסף בכיוון ההפוך, מעל צומת לב המפרץ. אם היו נבנים שני הגשרים האלה כפי שתוכנן מלכחתילה, זה היה יעיל. אבל את הגשר הקיים לא ניתן להאריך כפי שהיה מתוכנן בפרויקט המקורי, ולכן הפרויקט המקורי של מחלף הצ´ק פוסט בטל ומבוטל. במקומו יש לנו גשר מיותר שעלה עשרות מיליונים ולא תורם מאומה.
 
הדמייה של הגשר החדש

כן, אתה יכול לפרט בבקשה?
אני ראיתי את הדגם של איזור הצ´ק פוסט העתידי. מדבריך משתמע שלא ראית את הפרויקט, או אולי ראית אבל אתה לא זוכר איך הוא נראה. אם אתה רוצה לעמיד אותי על טעותי, אנא הסבר לי בפירוט מה מטרת הגשר ואילו גשרים נוספים אמורים לקום באיזור שיגרמו לגשר הזה לשרת את מטרתו. ובינתיים אני אספר לך מה קרה באמת. על פי התכנון המקורי, הגשר היה אמור להגיע אל אחרי צומת לב המפרץ, ולא לפניו. אמור היה להיבנות גשר נוסף בכיוון ההפוך, מעל צומת לב המפרץ. אם היו נבנים שני הגשרים האלה כפי שתוכנן מלכחתילה, זה היה יעיל. אבל את הגשר הקיים לא ניתן להאריך כפי שהיה מתוכנן בפרויקט המקורי, ולכן הפרויקט המקורי של מחלף הצ´ק פוסט בטל ומבוטל. במקומו יש לנו גשר מיותר שעלה עשרות מיליונים ולא תורם מאומה.
הדמייה של הגשר החדש
אני חוזר על שאלתי - האם מישהו מוניים בהדמייה מודפסת של הגשר החדש בצ´ק פוסט, ברוחב של כמטר אחד? אני ממש לא צריך אותה, אבל חבל לי לזרוק
 
גשר מחלף הקריות

"מחלף הקריות" - פסל הטיפשות
אתמול נפתח לתנועה הגשר החדש בצומת הצ´ק פוסט בטקס גדול ומכובד, שבו אפילו ראינו את שרון ומצנע לוחצים יד זה לזה. הובטח שהגשר יקל על התנועה וישחרר את הפקקים בכניסה וביציאה מחיפה. אבל בעצם הגשר הזה הוא סתם השקעה מבוזבזת שלא תרמה לכלום. אין לו אף יתרון. עדיין יש רמזור; אחרי פתיחת הגשר כמות פקקי התנועה רק גדלה, כי עכשיו בנוסף לפקק שמתחת לגשר יש גם את הפקק על הגשר. בואו נבחן את כיווני התנועה אחד אחד כדי להיווכח שהגשר לא עוזר לאף אחד: - מהקריות לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מנשר לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מנצרת לחיפה: שום דבר לא השתנה. - מחיפה לנשר: שום דבר לא השתנה. - מחיפה לקריות: מעתה המכוניות נוסעות על הגשר, אבל בסוף הגשר יש רמזור! אז מה הרווחנו? - מחיפה לנצרת: אם נוסעים מתחת לגשר, שום דבר לא השתנה. אם נוסעים על הגשר, יש רמזור אחד נוסף בפניה ימינה. - מנשר לקריות: מהיום יש רמזור אחד נוסף בצומת לב המפרץ. - מהקריות לנשר: שום דבר לא השתנה. - מחיפה/נשר למרכזית המפרץ: ההפסד הגדול של התחבורה הציבורית. מהיום יש רמזור אחד נוסף בצומת לב המפרץ בפניה שמאלה, ובין הרמזורים עומד תור של אוטובוסים. עד עכשיו היה מספיק מופע רמזור אחד כדי לעבור את הצומת; אחרי פתיחת הגשר האוטובוס שבו נסעתי חיכה שני מופעי רמזור, כלומר דקה וחצי נוספת. כמה מפליא שהגשר נפתח בזמן שיא, ובמקרה זה יצא שבועיים לפני הבחירות. תרגיל בחירות של מצנע.
גשר מחלף הקריות
כמובן שהגשר הזה הוא בזבוז אדיר של כסף ולא יהווה פתרון לכלום. אבל בשביל מי שבכל זאת מתלהב ממנו - יש לי עותק מודפס גדול (ברוחב מטר)מההדמייה שעשו לגשר לפני שבנו אותו (הוא בהחלט נראה יותר טוב בהדמייה מאשר במציאות) ויש שם אפילו הקשר של תחבורה ציבורית - מעל הגשר מופיעה רכבל שמייצג את הרכבל המתוכנן מהצ´ק פוסט לאוניברסיטה (עוד חלום יקר ומיותר). מישהו מעוניין בהדמייה הזאת?
 

איליה.

New member
חן, האם יש לך הערכה של עלות הגשר?

גשר מחלף הקריות
כמובן שהגשר הזה הוא בזבוז אדיר של כסף ולא יהווה פתרון לכלום. אבל בשביל מי שבכל זאת מתלהב ממנו - יש לי עותק מודפס גדול (ברוחב מטר)מההדמייה שעשו לגשר לפני שבנו אותו (הוא בהחלט נראה יותר טוב בהדמייה מאשר במציאות) ויש שם אפילו הקשר של תחבורה ציבורית - מעל הגשר מופיעה רכבל שמייצג את הרכבל המתוכנן מהצ´ק פוסט לאוניברסיטה (עוד חלום יקר ומיותר). מישהו מעוניין בהדמייה הזאת?
חן, האם יש לך הערכה של עלות הגשר?
 

איליה.

New member
נראה לי די הרבה בשביל

העלות היא כ 80 מיליון ש"ח
זה הרבה או מעט
נראה לי די הרבה בשביל
פרויקט שאין לו שום מטרה. לא?
תודה לך על המידע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה