מחיר משלוח בליסט שונה מהמחיר ב-Checkout..

EvilKidZ

New member
מחיר משלוח בליסט שונה מהמחיר ב-Checkout..

שלום לכם, קניתי היום מוצר ממוכר רציני בעל מאות אלפי פידבקים, ובתהליך של ה-checkout שמתי-לב שהממשק הרגיל השתנה לזה של המוכר כנראה אבל עדיין בתוך איביי. בכל מקרה, המחיר של המשלוח בליסט היה 9$, אבל אחרי שאני מגיע לאופציה של בחירת המשלוח מופיעים לי שני סוגי משלוחים - הרגיל - 30$ במקום 9$ שהיה רשום בליסט, ועוד איזה משלוח אקספרס יותר יקר שלא רלונטי. שלחתי למוכר הודעה כדי לקבל הסבר מה פשר המחיר הגבוה, ובקשתי ממנו שישלח לי INVOICE עם המחיר משלוח שהופיע בליסט כדי שאני אוכל לשלם כמה שיותר מהר. אני עדיין מחכה לתשובה של המוכר, אבל מעניין אותי לדעת במידה והוא יגיד לי שהמחיר הוא 30$ ולא המחיר שמופיע בליסט, האם תהיה לי עילה לביטול העסקה? זה הפרש מאוד משמעותי של 21$. תודה לכם, סופ"ש נעים!
 

pvzed

New member
כי לא הסתכלת על מחיר משלוח לארץ,בדר"כ המחיר

משלוח שתראה בליסט יהיה לארהב והוא 10$,ויש לך שם אפשרויות של מדינות.היית רואה שישראל זה 30$..
 

EvilKidZ

New member
איזה דעה חד משמעית, אולי אתה המוכר..?!

אחרי רכישה של מאות מוצרים מאיביי, אני חושב שאני יודע להבדיל בין מחירי המשלוח השונים. משלוח בינלאומי לכל המדינות בלי יוצא מן הכלל הינו - 9.80$, משלוח לארה"ב - חינם. בתהליך ה-checkout מופיע מחיר משלוח של 29.90$. תודה בכל אופן.
 

pvzed

New member
הבנתי אותך,

פשוט קורה הרבה פעמים שהמחיר משלוח למקום מסויים הוא זול יותר מכל שאר המקומות וזה מה שרואים. בכל מקרה אם הוא העלה את המחיר בעצמו,אתה יכול לדרוש שיוריד את המחיר..או לבדוק בקישור שזכית ולאמת שהמשלוח באמת 10 דולר..
 

EvilKidZ

New member
בדקתי את המחיר משלוח כמה פעמים לפני שקניתי..

המחיר משלוח לישראל חד משמעית 9.80, אפילו ניסיתי לבחור כמה ארצות אחרות והמחיר היה זהה, חוץ מלארה"ב שהמשלוח השתנה לחינם. אחרי שאני לוחץ Pay Now אני לא מקבל את הממשק הרגיל של התשלום, אני עובר במקום זה לממשק אחר - כנראה שהוגדר ע"י המוכר כדי לבצע הזמנות ומשלוח באופן אוטו'. יש מספר שלבים שצריך לעבור, וברגע שאני מגיע לשלב של המשלוח אני מקבל שתי אופציות של משלוח - רגיל 29.90$ במקום 9.80$ שמוגדר בליסט, ועוד אחד אקספרס. שלחתי לו הודעה, וכרגע אני מחכה לתגובה שלו - מוזר לי כל הקטע הזה, המוכר עם יותר מ-200,000 פידבקים. תודה.
 

pvzed

New member
הבנתי אז תיצור איתו קשר ותבדוק את הנושא

תבדוק את המוצר דרך פייפל,האם גם שם המחיר למשלוח הוא 10$? בכל מקרה תיקצור קשר עם המוכר אני בטוח שהכל יהיה בסדר.
 

BSMerchandise

New member
קרה לי משהו דומה פעם

קניתי חולצה מאיביי בעלות כוללת של 2.99, זול מאד. לאחר ששילמתי, פתאום זה קפץ ל31-34 לא זוכר בדיוק. מסתבר שזו איזושהי פונקציה שהמוכר הזין, שקשורה במכירות כפולות או בבחירת צבעים. השורה התחתונה היא: אל תדאג, בעצמך אמרת, מדובר במוכר עם אלפי פידבקים ואף יותר. לי בטלו, גם לך יבטלו. שב"ש.
 

EvilKidZ

New member
אני אחכה לתשובה ממנו, הוא כותב בליסט..

שהתשלום מתבצע דרך המערכת שלהם, הינה: "You MUST use our checkout system or we will not know you have paid. Do not pay for your purchase directly thru PayPal." תודה לכם על העזרה, אני מקווה לטוב.
 

EvilKidZ

New member
יש הגנה, אבל אני יכול לפתוח דיספיוט..

על מקרה מהסוג הזה..?! התשלום נעשה דרך איביי ופייפל, פשוט המערכת של התשלום קצת שונה עם יותר מדי תחנות.
 

ozitex

New member
יש הגנה

כל עוד תשמור על הכללים של פייפל בנוגע לתוכנית הגנת הלקוח. חשוב ביותר- כתובת המשלוח חייבת להיות הכתובת הנכונה אליה אתה מעוניין שהמוצר יישלח.
 

EvilKidZ

New member
תחת איזה קטגוריה אני יכול לפתוח את דיספיוט?

עדיין לא שילמתי לו, ואני עדיין בתקווה שהוא ישלח לי INVOICE עם המחיר המקורי של המשלוח. אני לא יודע למה, אבל תמיד למוכרים בסדר גודל כזה יש מענה גרוע ביותר - זה כאילו לא אכפת להם :\ הוא יכול לפתוח לי דיספיוט על אי תשלום..? זאת הפעם הראשונה שאני נתקל במקרה כזה שרשום מחיר X למשלוח ואחרי הקניה מופיע מחיר Y.. חייבת להיות הגנה כלשהי כלפי הקונה, לא? קיבלתי עכשיו תזכורת לתשלום אוטו' למייל, וזה מה שהיה רשום: Non-Paying Bidder Strike/Dispute is automatically generated תודה לכם!
 

ozitex

New member
אתה לא יכול לפתוח כרגע דיספיוט

כי עדיין לא שילמת. נדמה לי שאתה פשוט טעית בפרשנות המחיר משלוח שלך. כשהמוכר מגדיר מחיר משלוח למדינה כלשהי כשאתה מבצע צ'קאאוט, המחיר שהוא קבע הוא המחיר שאתה מקבל. אם קיבלת מחיר שונה זה אומר שלא בדקת היטב את המחיר למשלוח ל פ נ י שלחצת על BIN. זוהי טעות מאוד נפוצה של קונים רבים שנכנסים למערבולת ממנה קשה לצאת, אם אתה מתעסק עם מוכר שלא כל כך משקיע זמן בקונים שלו. עכשיו, זה לא שהוא יכול לפתוח לך דיספיוט על אי תשלום. הוא י פ ת ח לך דיספיוט על אי תשלום, בוודאות. נסה לתקשר איתו בטלפון- בקש את פרטי המוכר ונסה לפתור את הבעיה שלא דרך מערכת המסרים, לשם הוא כנראה לא כל כך מתייחס.
 

EvilKidZ

New member
זהו, המשלוח בוודאות שונה מהמחיר ב-checkout..

אם הייתי מתבלבל אז הייתי מודע לזה אחרי הטעות ובודק שבאמת המחיר ב-checkout זהה למחיר בליסט, אבל המחיר בלשונית של Shipping and payment חד משמעית 9.80$ לישראל לעומת המחיר כשאני עושה checkout ומשתנה ל- 29.90$. זה לא הגיוני, אין לאיביי תקנה שמגנה במקרה כזה על הקונה? במידה ולא, אז אני באמת יכול לפרסם משלוח במחיר 3$, ואחרי שהלקוח עושה checkout אז לקבוע משלוח של 200$..?! בכוונה נתתי דוגמא קיצונית, זה פשוט הזוי
 

EvilKidZ

New member
עוד משהו חשוב ששכתי להוסיף..

המערכת של ה-checkout היא של המוכר, ושונה לחלוטין מהממשק של איביי, בגלל זה אני חושב שלמוכר יש אפשרות לשנות את המחיר. אני לא טוען שהוא שינה את המחיר ישר שקניתי, אבל המשלוח ב-checkout פשוט היה מוגדר על 29.90$, לעומת המחיר של המשלוח בליסט.
 

EvilKidZ

New member
הקישור למכירה, תגידו לי אתם את מחיר המשלוח..

עוז, אתה חושב שכדאי לחכות לתשובה מהמוכר או ישר לשלוח תלונה לאיביי..? הקישור למכירה בשורה מתחת, תגידו לי אתם כמה עולה המשלוח לישראל, אני רואה 9.80$, ובצ'קאאוט רשום 29.90$, האם אני טועה..? תודה רבה עוז!
 

ozitex

New member
תשמע

תעשה דבר פשוט. שלם למוכר את הכסף דרך פייפל או בצ'קאאוט רגיל של איביי, אם זה מתאפשר. אחרי שתשלם לו הוא לא יוכל לטעון לאי תשלום וממילא לא יוכל לפתוח דיספיוט. במקרה הכי גרוע המכירה תתבטל אבל כנגדך לא ייפתח דיספיוט. אחרי שהמוכר יגיב למהלך הזה שלך, נראה מה לעשות הלאה.
 
למעלה