מחיר טיפול פרטי

doshdan

New member
מחיר טיפול פרטי

שלום, מתוך מציאות בה הורים לילדים פונים לסטודנטיות לרב"ע בבקשה לטיפול בילדים. מתוך השיקול הכלכלי כי טיפול על ידי מר"ב מוסמכת יקר להם. רצינו לדעת מה לדעכם ( מרפאים מרפאות בעיסוק ) צריך להיות התעריף לטיפול מסוג זה. חשוב לנו להדגיש כי ברור שכל סטודנטית לוקחת על עצמה את האחריות להתייעץ עם מרפאה בעיסוק בתחום ו/או עם סגל עם סגל המרצים באוניברסיטה. נודה לכם מאוד אם תעזרו לנו בסוגיה זו.
 
התכוונת לטיפול של הסטודנטית או של ה

מרפאה בעיסוק? ומי משלם למרפאה בעיסוק על ההנחייה? ומי מספק את האמצעים לטיפול? ומי מבטח אותה כנגד תביעות אם היא מזיקה לילד? ואיך היא מוציאה חשבונית? אם בכלל? שרון
 
סטודנטים לא אמורים לטפל

ומבחינתי אין פה בכלל "סוגייה". כמדריכה קלינית לא הייתי בכלל מסכימה לתת הדרכה לסטודנטית שלא במסגרת לימודיה, ובטח לא לאחת שעובדת פרטי כי זה היה הופך אותי לשותפה לעבירה, וחסרת אחריות מקצועית בדיוק כמוה... גם 'סגל המרצים באוניברסיטה' לא ישתף פעולה עם הדרכת סטודנטים שעובדים פרטי. רק המחשבה שבכלל נראה לכם שאנשי מקצוע יסכנו את שמם הטוב ויסתכנו בתביעת רשלנות מקצועית, מפליאה אותי. סטודנטים אמורים לעבוד רק בהכשרות הקליניות ותחת פיקוח. ולשאלתכם: לא צריך להיות תעריף לטיפול כזה כי לא צריך להתקיים טיפול כזה.
 
למעלה