מחירי טיפול

asheron

New member
מחירי טיפול ../images/Emo41.gif

האם יש אתר או מקום מסוים בו אפשר לדעת את העלות האמיתית (?) של טיפולי רכב... (ודייהו לאנוס בפרט) ??? ניכנסתי לבדיקה שיגרתית של הרכב ויצאתי בהערכת מחיר של 4000 ש"ח !!! (נשבע לכם). אם תרצו פירוט אבי לכם !!! אשמח אם תתנו לי תשובה משום שהם הלחיצו אותי במוסך !!!
 

asheron

New member
ובכן... הנה הפירוט

מיסבים ב- 4 גלגלים (לאגרים) 700 טיימינג (כולל כל החלקים) 1500 טיפול 10 500 ניקוי אינג'קטורים 480 ברקסים קדמיים קומפלט עם צלחות 500 תוסף הזרקה 90 כיוון פרונט 150 סה"כ 3920 לפני מעמ
מה אתם אומרים....
 

© DrorZi

New member
אם זה כולל עבודה זה סביר

בן כמה האוטו וכמה ק"מ יש עליו
מתי פעם אחרונה עשו טיימינג
" " " " ברקסים
אולי הטיימינג טיפה יקר וכנ"ל הניקוי מזרקים אבל אני לא מכי מחירים מדוייקים לרכב הזה, אולי פה יש מקום לחיסכון של ~300 שקל (יחד) אבל בכל מקרה מדובל על טיפול גדול שצריך לעשות אותו כנראה ולדעתי באף מוסך לא יצא פחות מ 3500.
דרור זי.
 

asheron

New member
עם כל הכבוד...

מה הכשרתך המקצועית בהערכת הטיפולים ברכב ??? חוץ מזה, הרכב מ-98' עשה 126000 ק"מ. טיימינג עשה ב-66000 ק"מ
המחיר הפתיע אותנו לחלוטין, חשבנו ייצא איזה 1500 ש"ח גג... חוץ מזה יש איזה מוסך מומלץ באיזור ת"א ? והאם עדיף מוסך מורשה (מייקר את העניין)??? ת ו ד ו ת . . .
 

ci

New member
טיפול

דבר ראשון הטיפול לרכב לפי מה שהצגת הוא בטח ובטח לא שיגרתי .דבר שני קצת מפתיע שקודם אתה שואל את השאלות ואח"כ מבקש לדעת מה הכשרתו המקצועית של מי ומי. עצם העובדה שעוזרים לך אמורה להיות מספקת ויש לא מעט "לא מדופלמים" שמבינים טיפה יותר ממוסכניק לתפארת. בכל מקרה המחירים שציינת הם תופעה מעניינת במוסכים והיא חיוב הלקוח על שלל טיפולים שונים שנעשים באותו טיפול כאל טיפול נפרד כל אחד. לדוגמא: ברגע שמחליפים מיסב פשוט בלתי אפשרי שלא לפרק את הברקסים אז אם כבר עושים עבודה מסויימת למה מחייבים בעבודה מלאה נוספת על ברקסים שרפידות עולות כ100 שקלים וצלחות עוד 150 שקלים. ב בטח כשיעשו לך טיימינג שאמור לעלות פחות מ1000 שקל כולל מחזירי שמן ורצועה ולפעמים אפילו איזה מותחן "יזכרו" לספר לך שמשאבת המים שלך לא במיטבה ומומלץ להחליף אותה כי את רוב ה"עבודה" כבר עשו אחרת אם תבוא יום אחר יצתרכו לחייב אותך מחדש. זה פשוט סחיטה!!! אם כבר מתחילים לעבוד על רכב ועושים כמה דברים שונים באותו טיפול תשתדל לדרוש לשלם לפי מחיר החלפים ושעות העבודה הכוללות על הרכב. מה שאומר שהטיפולים שתארת זה משהוא כמו 6 שעות עבודה.
 

קווטר

New member
יש לך טעות

דבר ראשון מי אמר שהצלחות בלימה עולות 150 שקלים? אצלי זוג פשוט של צלחות ולא משהו ספורטיבי עולה סביב 250 ש"ח לזוג קדמי בלבד. קפידות עולות סביב 200. הגענו ל 450 ש"ח שזה מחיר עלות, איפה הרווח וכל השטויות מסביב? ובטיימינג יכול להיות שהוא צריך להחליף גם מייסבים, תחשוב שהם גם עולים כסף. ואם זה מוסך מורשה אז ברור שהם יקרנים
 

© DrorZi

New member
אין לי

אין לי שום הכשרה ואני לא מבין כלום בכלל למה אני (ואחרים) טרחו לענות אם מפגינים כזה זלזול. אני מתנצל, לא אענה יותר לשום שאלה שלך.
דרור זי.
 

asheron

New member
היייייי, אל תיפגע לי....

לא זאת הייתה הכוונה, אלא לדעת אם אתה מבין בעניין. אני למשל לא מבין כ ל ו ם... נאדה. חס-וחלילה לא לזלזל בך... באמת חוץ מזה אני מקשיב לכם. והמחיר היה הצעת מחיר לפני, עדיין לא עשיתי כלום, רציתי לדעת אם טווח המחירים הוגן.
 
לשם השוואה אתן לך מחירים של טיפולים

ברכב שלי בורה TDI טיימינג 2000 ש"ח כל 90000 לפי היצרן אני עשיתי ב 120000 ( צריך להחליף גם משאבת מים ) רק רפידות ברקסים 750 ש"ח טיפולים קטנים אני עושה לבד .
 

חן 1111

Active member
לדעתי, השאלה לא אם המחירים סבירים

אלא אם כל התיקונים האלה דרושים. למשל, לדעתי לא סביר שהמסבים בכל הגלגלים הלכו. אם הלך אחד מחליפים רק אותו. (אבל המחיר ל-4 גלגלים בסדר). ניקוי מזרקים מי קבע שצריך? על מה התלוננת? האם הרכב לא סוחב? כיוון פרונט מי קבע שצריך? הרכב עבר תאונה? ההגה מושך? אוכל צמיגים? המחירים בגדול נשמעים סבירים. רק המחיר לטיימינג נראה לי יקר. אני הייתי מבקש הצעה מעוד מוסך. וחוץ מזה הייתי בודק: איזה מסבים פגומים, ומחליף רק אותם. מתי עשו טיימינג ומחליף רק אם הגיע הזמן (אם לא ידוע - להחליף עכשיו, כולל מותחן). ניקוי אינג'קטורים לא הייתי עושה בכלל. זה לא דחוף. ברקסים עם צלחות: לא צריך באופן אוטומטי. צריך לבדוק את הצלחות. ופרונט, רק אם יש לך תלונה שמצדיקה את זה.
 

asheron

New member
האם יש איזה שהוא אתר עם מחירים?

זאת אומרת , אולי לפי סוג רכב ....? חוץ מזה המחירים נראים לי מטורפים לגמרי ! יש מה לעשות עם זה ? רק שתבינו.. אני סטודנט ועד עכשיו הסתדרתי בלי רכב, לקחתי בחשבון הוצאות שונות ומשונות על הרכב אבל זה ??!!??!! בכל אופן תודה רבה לכם על ההתעניינות והעזרה.
 

ci

New member
אין אתר

מרימים טלפון לחנות לחלקי חילוף ושואלים ולא למוסך!!! גם בין החנויות יש הבדלי מחירים שלעפמים מגיעים ל50% מהמחיר.
 
למעלה