מחירי הדלק בשמיים. האם כדאי לעבור לדיזל?

dudik5

New member
מחירי הדלק בשמיים. האם כדאי לעבור לדיזל?

האם כדאי לעבור לרכב דיזל ידני , בפרייבט?

אם כן מה מומלץ בתקציב של עד 50 אלף ש"ח?

רנו מגאן2
סקודה אוקטביה
קיה מגנטיס
פולקסוואגן ג'טה
טויוטה קורולה

או משהו אחר שאתם ממליצים?
 

bulb

New member
כן, יש המלצה: להתחיל בפרוט הדרישות - כמה

נוסעים ברכב, האם יש צורך בתא מטען גדול (קניות, עגלת תינוק...), איזה תוואי נסיעה...

חבר קנה פולו דיזל (SDI) והוא נהנה מהחסכון (הרכב צורך בממוצע 1:19), אבל רכב קטן לא מתאים לכל אחד.
 

dudik5

New member
רצוי סטיישן ,אבל אין הרבה כאלו

גם רכב משפחתי עם תא מטען רגיל עד גדול.

חשוב לי אמינות
 

bulb

New member
יש טנדרונים (קנגו/ברלינגו) שלמרות הדימוי

המסחרי (אה, הן באמת מסחריות), נוחות מאוד הן מבחינת הנהיגה, המרחב לנוסעים (בעיקר הברלינגו) ותא המטען המכובד (שוב הברלינגו, למרות שכבר העמסתי מכונת כביסה לתא המטען של הקנגו בלי צורך בקיפול המושבים האחוריים).
בתור משומש, הרכבים בד"כ עברו קילומטראז' מכובד, אבל אם הרכב טופל כהלכה הוא אמור להחזיק מאות אלפי ק"מ. אפשר להתנחם במחירון הנמוך.
אם מתגברים על הרתיעה מפני הלוק המסחרי (אצל חלק מהאנשים) מקבלים מוביל אנשים נוח ומרווח יותר מכל הקורולה/פוקוס/3.
 

dudik5

New member
מה לגבי עלויות הביטוח בטנדרונים

האלו ?
זה לא גבוה משמעותית מפרייבט?
ועלות הרישוי השנתי?
 

bulb

New member
הביטוח יקר מרכב פרטי, אבל דווקא הרישוי זול.

 

שירלי fc

New member
כמה עולה כיום ליטר סולר


 
למעלה