יש טנדרונים (קנגו/ברלינגו) שלמרות הדימוי
המסחרי (אה, הן באמת מסחריות), נוחות מאוד הן מבחינת הנהיגה, המרחב לנוסעים (בעיקר הברלינגו) ותא המטען המכובד (שוב הברלינגו, למרות שכבר העמסתי מכונת כביסה לתא המטען של הקנגו בלי צורך בקיפול המושבים האחוריים).
בתור משומש, הרכבים בד"כ עברו קילומטראז' מכובד, אבל אם הרכב טופל כהלכה הוא אמור להחזיק מאות אלפי ק"מ. אפשר להתנחם במחירון הנמוך.
אם מתגברים על הרתיעה מפני הלוק המסחרי (אצל חלק מהאנשים) מקבלים מוביל אנשים נוח ומרווח יותר מכל הקורולה/פוקוס/3.