מחירי גז בבניין חדש-תשמעו סיפור קצר

puptits

New member
מחירי גז בבניין חדש-תשמעו סיפור קצר

אשתדל לתקצר לפני חצי שנה נכנסנו לבניין מגורים חדש בשכונת מגורים חדשה ומתרחבת לאחר חודשיים קיבלתי חשבון גז מטורף. לקו"ב אחד 28 ש"ח ותש' קבוע 25 ש"ח. פניתי ליו"ר ועד השכונה שהסביר לי ש"בשל הסכם מחויבות התקשרות של חברת הבנייה וחברת הגז למשך 12 חודשים, הנ"ל מנצלים זאת וספקים את ההנחה רק אחרי 12 חודשי שימוש". תבינו חברי השכונה משלמים 15 ש"ח לקו"ב ותש' קבוע 17 ש"ח (הפרשים מטורפים) בצר לי, פניתי למנהל הסניף בעירי סיפרתי לו את הסיפור ואת תגובת היו"ר שבעצם הביא את תשובתו של אותו מנהל סניף הסברתי לו שמבחינתי אין בעיה, אנו נגמור את ההתחייבות של שנה ואח"כ אני דואג אישית להחתים את כולם ולעבור לחברה אחרת גם אם הוא יתן לי גז ב-ח-י-נ-ם. פשוט העקרון של ניצול לקוחות חדשים אינו מקובל עלי". בת משפחה שלי גרה בשכונה והבאתי לו צילומים של חשבון הגז שלה- הוא קצת השתנק... מה נראה לכם? לא הסכם ולא נעליים- תוך זמן קצר קיבלתי חשבון חדש, הגיוני, התואם את מחיר שאר דיירי השכונה. הקבלן וחברת הגז יעשו הסכמים על חשבון הצרכן??? לא עלי! הפראיירים פשוט מתים ונעלמים (ולא מתחלפים) חומר למחשבה שבת שלום
 
עידכון מחירי גז מרכזי / סופרגז

כצרכן של מרכזת גז מרכזי של סופרגז אנו משלמים כדלקמן : תשלום חודשי קבוע בסך 10.00 ש"ח + מע"מ סה"כ 11.55 ש"ח לחודש. מחיר למ"ק בסך של 20.00 + מע"מ סה"כ 23.10 ש"ח למ"ק . אינני יודע האם זהו המחיר הזול/היקר/הממוצע בשוק . אשמח לשמוע מהמשתתפים בפורום על העלות שלהם ומכאן ללמוד היכן אנו באים/הולכים/נמצאים.
 

dino_din

New member
בדיוק אתמול הגיע חשבון :)

והוא מונח לפני. חברת סופר גז. החשבון הוא דו חודשי ולכן התשלום הקבוע הוא למעשה לחודשיים. תשלום קבוע (ללא מע"מ) : 15.25 + מע"מ = 17.6 ש"ח תשלום לקוב (ללא מע"מ) : 15.90 + מע"מ = 18.3 ש"ח אגב, איך אתם משלמים? הוראת קבע? אשראי? מזומן? אצלנו אפשר לשלם או באשראי דרך הסניף או דרך הדואר ושני בנקים שאז לוקחים על זה עמלה של 3.90.
 
הבהרה

גם החשבון אצלנו הוא דו חודשי אולם לנוחיות המשתתפים חלקתי אותו לשניים כך שהתוצאה היא העלות לחודש אחד. האם העלות אצל דינו דין היא על מערכת גז מרכזי כמו אצלי ? כמה דיירים בבניין של דינו דין ? (אצלנו 32 דירות בבניין בעל 8 קומות. )
 

dino_din

New member
העלות אצל דינו דין על מערכת מרכזית

בבניין ישנן 44 דירות על פני 11 קומות :)
 

puptits

New member
אצלינו בבניין 60 משפחות

15 קומות. אגב המחיר שציינתי הינו לחשבון דו חודשי|סהדגש| סה"כ יצא לי 37.30 כולל מע"מ 15.30 צריכה (1 מ"ק) + תש' קבוע 17 ש"ח לא חילקתי כלום. אם אחלק לפי חודש אז יוצא 8.5 תש' קבוע? נשמע הזוי
 

skeptic

New member
אז אנחנו כנראה הפראיירים של סופרגז

בדיוק הגיע חשבון. תשלום קבוע לחודשיים: 25.01 שקל כולל מע"מ. (21.65 לפני מע"מ). מחיר למ"ק: 27.72 שקל כולל מע"מ. (24 לפני מע"מ). התשלום נעשה לרוב בכרטיס אשראי דרך הטלפון לאחר קבלת החשבון, (לא הוראת קבע). בית משותף של 20 דירות, 4 קומות בשני חדרי מדרגות אבל לא כל הדירות מחוברות למרכזיה. הבית ישן והמרכזיה הוקמה לפני כמה שנים. היה נסיון להוריד את המחירים אבל הם סירבו בתואנה שאין מספיק מחוברים כדי ל"איים" עליהם בעזיבה כי חברה אחרת לא תרוץ להחליף אותם. האם יש מה לעשות? הצריכה עצמה די נמוכה, 2-3 קוב לחודשיים.
 

Denzell

New member
ואנחנו הפראיירים של פזגז

26.5 ש"ח תשלום קבוע דו חודשי כולל מע"מ 23 ש"ח למ"ק כולל מע"מ האם חברות הגז קיימות בכל עיר? וכמה אפשרי לאיים עליהם בעזיבה ולהצליח להוריד את המחיר?
 
חברות הגז והקבלן כדאי גם לדעת מהיכן נובע לפעמים הקשר בין הקבלן לחברת הגז. הקבלן מחוייב להתקנת תשתית גז. לקבלן נוח מאוד לבחור חברת זג שתבצע את התשתית חינם, ובתמורה היא תזכה בתשלומי הדיירים. אם הדיירים מצליחים להתאגד לפני הקניה, הם יכולים לשלוט בבחירת חברת הגז. בעבר עלתה כאן תלונה על קבלן שסרב לתת לאחד הדיירים את רשימת שאר קוני הדירות, וזאת בכדי למנוע את ההתאגדות הזאת.
 
למעלה