מחירים פרסום גבוהים מדי
מווכים מהרצליה והשרון פנו לעיתוני "רשת מקומונים" "קול הכפר, רענן, הרצליה .... על מנת שיורידו את מחירי המודעות לוח שלהם. (כשם שעשו עיתונים אחרים בארץ לאור המצב) המחירים של הלוח המקומי גבוהים יותר מחירי "ידיעות אחרונות" "מעריב" ו"העיר". במכתב שחתמו כל המתווכים בהרצליה נררש העיתון להפסיק לפרסם את מודעות הלוח החל משבוע הבא. כמעט כל המודעות בלוח הן של מתווכים וההשלכה על העיתון והלוח שלו ברורה. העיתון מנצל לרעה את הפופלריות שלו והתפוצה (חלוקה חינם בתיבות דאר). כמו כן שמו לב המתווכים להתנהלות של "שוק" בה לכושר המיקוח ישנה השפעה על המחיר וכל מיני קומבינות של "עסקאות" פרסום. לכן התארגנו משרדי התיווך לצעד של שיתוף פעולה. ומרד צרכנים. נמאס להם להיות פריירים ולתת לעיתון מקומי להשתמש בתחרות בין המתווכים על מנת לדפוק מחירים. הקש ששבר את גב הגמל: רצון העיתון להוריד את משך פרסום המודעה מ 4 פרסומים ל- 3 פרסומים, ולא להוריד את המחיר ב 25% כמתבקש. (על מנת לא לפגוע בעלויות המפרסם.) כמו כן כועסים המתווכים כי אין בלוח חלוקה לפי נכסים (קוטג'ים, דירות גג, 3 חדרים, 4 חדרים וכו..) כך שהלוח הופך להיות בית קברות של מודעות ולא יעיל. נמאס מהסיפורים והתירוצים.
מווכים מהרצליה והשרון פנו לעיתוני "רשת מקומונים" "קול הכפר, רענן, הרצליה .... על מנת שיורידו את מחירי המודעות לוח שלהם. (כשם שעשו עיתונים אחרים בארץ לאור המצב) המחירים של הלוח המקומי גבוהים יותר מחירי "ידיעות אחרונות" "מעריב" ו"העיר". במכתב שחתמו כל המתווכים בהרצליה נררש העיתון להפסיק לפרסם את מודעות הלוח החל משבוע הבא. כמעט כל המודעות בלוח הן של מתווכים וההשלכה על העיתון והלוח שלו ברורה. העיתון מנצל לרעה את הפופלריות שלו והתפוצה (חלוקה חינם בתיבות דאר). כמו כן שמו לב המתווכים להתנהלות של "שוק" בה לכושר המיקוח ישנה השפעה על המחיר וכל מיני קומבינות של "עסקאות" פרסום. לכן התארגנו משרדי התיווך לצעד של שיתוף פעולה. ומרד צרכנים. נמאס להם להיות פריירים ולתת לעיתון מקומי להשתמש בתחרות בין המתווכים על מנת לדפוק מחירים. הקש ששבר את גב הגמל: רצון העיתון להוריד את משך פרסום המודעה מ 4 פרסומים ל- 3 פרסומים, ולא להוריד את המחיר ב 25% כמתבקש. (על מנת לא לפגוע בעלויות המפרסם.) כמו כן כועסים המתווכים כי אין בלוח חלוקה לפי נכסים (קוטג'ים, דירות גג, 3 חדרים, 4 חדרים וכו..) כך שהלוח הופך להיות בית קברות של מודעות ולא יעיל. נמאס מהסיפורים והתירוצים.