מחיקת השרשור

obshar

New member
אם את גרה בצפון

ומודעת לכל הבעיות, איך את יכולה להגיב בתדהמה לרעיון שמבחינות מסוימות אנחנו מתנהלים כמדינת עולם שלישי? ועוד לקרוא לזה דמגוגיה בשקל?
 

klaris

New member
כי אני יודעת בדיוק כמוך

שאם זה לא קורה במרכז אז זה לא קורה בארץ וכל זמן שצב"ח ת"א פותרים את הבעיות במרכז הבעיות נשארות בעינן. לא ברור לי מה לא היה מובן בזה בהודעה הקודמת.
 

obshar

New member
מה שלא ברור

הוא למה את מפרידה בין המרכז לבין שאר הארץ. או מסרבת לקבל את העובדה שאנחנו אכן מדינת עולם שלישי. אני חושבת שהדיון פה באופן כללי הוא ברמה המוסרית וצב"ח ת"א היא דוגמה מייצגת. אם צב"ח ת"א לא ימיתו כלבים, אבל במקומות אחרים בארץ הבעיה תמשך אז זה בסדר? צריך לפתור את בעיית הכלבים המשוטטים והנטישה רק בת"א? בב"ש זה תקין?
 

klaris

New member
מרכז כובד האוכלוסיה הוא במרכז

אני לא מפרידה בין שום דבר, זה המדינה שמפרידה, מה שלא נמצא מתחת לאף שלהם לא קורה ואת תמימה אם את לא מבינה את זה. ההבדל הוא שבצפון ובדרום יש שטחים גדולים לא מיושבים ככה שהבעיה פחות בולטת.
 

obshar

New member
תמימה? לא בולט?

אני מבינה יופי שהבעיה היא בחקיקה ואכיפה. כמו כן באר שבע היא לא ממש עיירה קטנה והבעייה היא מאוד, אבל מאוד בולטת. ומעבר לכך, גם אם לא מיחסים לבעיות שלא במרכז, זה לא אומר שזה נכון לעשות ואני לא מוכנה לשתף פעולה עם השגיאה הזאת. אנחנו מדינת עולם שלישי גם באזור המרכז, הצרות החברתיות שלנו לא פוסחות אזורים עירוניים כאלו או אחרים. לא חסרים מקרי נטישה הזנחה והתעללות גם במרכז. אני לחלוטין לא מבינה מה את מנסה לומר עדין. אז מה אם מתעלמים מהשוליים? איך זה פותר את בעיית ההרדמה ההמונית של הכלבים בצבח?
 

klaris

New member
נו, אם את לא מסכימה אז כבר נלך

לשנות סידרי עולם. אין לי כוח לחזור שוב על כל מה שכבר כתבתי לך. אם לא הבנת עד עכשיו פשוט תחזרי ותקראי.
 

obshar

New member
ולפני שאת תוקפת שוב,

בואי נראה מה נאמר: "בעיקר בארצות העולם השלישי ניתן לראות את התופעה. כלבים מוזנחים וחולים המכוסים בפצעים. כלבים שסובלים מהתעללויות והרעבה. מאידך ישנם להקות כלבים חזקים יותר התוקפים חיות משק, חיות בית ובני אדם. סעי להודו, תאילנד ואפילו ליוון. הכלבים הללו רובם מסכנים והלא מסכנים ממש אבל ממש לא נחמדים. • ממתי אנחנו העולם השלישי? תפסיקו להביא דוגמאות הזויות! הסברה וחינוך זה לא משהו שיעבוד על העולם השלישי אבל כן יעבוד כאן. מספיק עם הדמגוגיה בשקל. הארץ שלי הם ממש לא גדרה חדרה. ואם עוד לא הבנת שבמדינה שלנו מה שקורה בשוליים לא קורה בכלל אנחנו כנראה לא חיות באותה מדינה. (ובטח לא מה שקורה אצל ערבים/בדואים/דרוזים או כל מיעוט מוסלמי/נוצרי כזה או אחר)." אז אנחנו לא מדינת עולם שלישי ודברים כאלו לא קורים פה בכלל, למרות שאת מסכימה שאנחנו כן מדינת עולם שלישי כי דברים כאלו כן קורים מחוץ לגבולות חדרה גדרה. הסברה וחינוך לא יעבדו בעולם השלישי, אז את רוצה להסביר ולחנך רק את אנשי המרכז? אז אנחנו מדינת עולם שלישי חלקית? או שאנחנו חייבים להתעלם מצרות בעלי החיים בפריפריה כדי לא להיות תמימים? או שמא מהחשש להיות חלק מהעולם השלישי? עדיף לשלוח את הכלבים לחיות ברחוב כי הם לא יהפכו ללהקות פראיות ומסוכנות? או שכלבי הפריפריה מתוקף היותם עולם שליש, יהפכו הם ורק הם ללהקות כלבים מסוכנות? אכן, תעלומה...
 

klaris

New member
מכיוון שלך יש קשיי הבנה ואני חייבת

ללכת הביתה תאלצי לקרוא שוב את דברי בקפידה ולחכות עד מחר לתשובה ארוכה. יום טוב.
 

obshar

New member
אני ממש מתנצלת

יש לי קשיי הבנה, כמה כיף שנעשה איבחון אמין לבעיות שלי וכ"כ מהר!! זה שלך יש בעית אגו שמתבטאת בתוקפנות ואגרסיות לא מוסברות, ככל הנראה מטראומת ילדות מוקדמת, זה יאלץ גם לחכות למחר, כי גם אני הולכת הביתה בקרוב. מקווה שנהנת מהאיבחון המקיף שלי לבעיות שלך ושהוא יהיה מועיל כמו שלך. ערב מוצלח.
 

kkina

New member
למה את מתעצבנת

קיבלת אבחון מהיר וקל. אנחנו כבר לא מדינת עולם שלישי ואפשר לטפל בבעיות האלה בקלות יחסית היום. (חלילה אל תעלבי.. אני כמובן אומרת הכל בציניות, פשוט זה מתחיל להמאס שהשירשורים האלה תמיד בסוף גולשים לפסים אישיים ואבחנות מכל הסוגים של המשתתפים) פייר? לדעתי אנחנו בדרך לעוד מחיקת שישרוש מרוצה.
 

obshar

New member
צודקת

פשוט הרגשתי קצת מותקפת ללא סיבה, אז ההודעה שלי הייתה קצת צינית. התנצלויות לכל הגולשים שלא נעים להם להגיב בסביבה כזאת (ולא בציניות)
 

AnimalLover1

New member
גם בצפון היו להקות כלבים.

בנשר הרעילו להקת כלבים שהתאספה והפחידה אנשים(לא עשתה להם כלום) בחיפה ראיתי להקה של לפחות 10 כלבי רחוב, כולם ביחד.
 

דונינה

New member
סעי להודו תאילנד ותיראי אנשים

שסובלים מהיתעללויות והרעבה , אלו אנשים שעם הזמן הופכים למסוכנים.... מישהו לוקח את החיים שלהם בידיים שלו ועוזר להם או נותן להם זריקת הרדמה?????????? לא !! כי הם בני אדם " הגזע המובחר" . אולי ניתן לכל אחד שקשה לו בחיים האלה זריקת הרדמה כי הוא לא עומד בקצב ?? אהה ?
 

איל35

New member
עם טיעון שכזה... אין לי מילים

ונעבור לזכויות הנמלים, המקקים, הפרעושים וגם הקרציות. ישנה דת הודית המקדשת את האמור, הג'ייניזם.
 

רֵעוּת

New member
בשביל להפטר מהנמלים, המקקים, הפר...

קוראים למדביר חרקים. לפי ההשוואה שלך מי שהורג כלבים משוטטים הוא בעצם חברת הדברה. אני מסכימה עם ההשוואה אני רק לא מבינה למה חברת הדברה מקבלת תרומות שנועדו להצלת בע"ח? ולמה היא מתיימרת לפעול מאהבת בע"ח? כן, יש הודים שמקדשים את הנמלים, המקקים, הפרעושים וגם הקרציות...ויש ישראלים שמקדשים את חיי הכלב. יש גם תרבויות שבהן כלבים הם אוכל.ככה זה תרבויות שונות, ערכים שונים. לפי עולם הערכים שלי להרוג כלב או אדם רק כי אין לו בית זה לא מוסרי והלוואי שהיה גם לא חוקי.
 

איל35

New member
אין לי מושג איך הגעת לזה

יש הבדלים בין בני אדם לכלבים. כן, יש לשיטתי. על כן לא הסכמתי להשוואה שהיא עשתה עם בני אדם נזקקים. זה לא עושה אותי אדם שאינו אוהב כלבים. אוהב הן אנשים והן כלבים ומי שמכיר את כלבתי יודע שהיא כבת בית לכל דבר. איתי בעבודה, אני אוותר על נסיעות למענה ומקבלת את מלוא תשומת הלב והאהבה. יחד עם זאת היא לא הבת האנושית שלי. היא שונה. יעידו על כך הורים רבים שכלב בסופו אינו כילד הביולוגי.
 

ohari

New member
אז זו הבעיה ../images/Emo35.gif

בהגדרות? כלומר אם אותו מספר בדיוק של בעלי חיים יומתו ע"י הרשויות ולא ע"י צב"ח ת"א ענת רפואה תיהיה מרוצה ותוכל לנוח על זרי הדפנה? מעניין אותי לדעת, אם במקום לקלוט כלבים צב"ח ת"א תפנה את הנוטשנים לכלביה העירונית, זה יהיה בסדר מבחינתך? הרי האפקט יהיה אותו אפקט, והמוות אותו מוות, אבל ההגדרות יהיו מדויקות. או שלא. בעצם כתוב "מקלט והגנה לכל בעלי-החיים". אם הם יסרבו לקלוט כלב אחד, הרי ששוב הם לא יפעלו עפ"י ההגדרות. מילכוד, לא? אולי נעזוב את ההגדרות לרגע? מצטער לומר שמאז שאני קורא פה היו אינספור שירשורים על צב"ח ת"א. אני מתפלא איך אנשים לא משתעממים לכתוב את אותם דברים שוב ושוב. נו טוב, זה מעביר זמן פנוי. מכל השרשורים האלו לא השכלתי. קיויתי שאוכל ללמוד על דרך לפיה נוכל להפסיק את פעולתם של צב"ח ת"א בתחום ההמתה מבלי להשאיר כלבים ברחוב, והתאכזבתי. רציתי פתרון אחד, מעשי ואפקטיבי, ולא קיבלתי כלום. כמה קל לצעוק סירוס ועיקור, ובאותה נשימה לדרוש מצב"ח ת"א להשאיר כלבים שרובם ככולם לא מסורסים ולא מעוקרים - ברחוב.
 

goolo123

New member
כן זו הבעיה!!רוב ההדיוטות,יודעים

שלהעביר להסגר משמע=מוות!! אבל לא יודעים שצב"ח הורג בדיוק כמו הרשויות!מבחינתם עצם השם "צער בעלי חיים" אומר שהם ידאגו לכלב לבית וחיים טובים יותר!!וזו בדיוק הבעייה.רוב הציבור לא נימצא כאן בפורום ולא עסוק בעינייני כלבים חלק גדול מהיממה, יש לו ידע כללי ביותר.וצב"ח במודע,מצניעים את דרכם . ואתה לא צריך לענות לי!
 

ohari

New member
לא צריך - אבל רוצה

איזה יופי, בשביל לתקוף את צב"ח ת"א הופכים את הנוטשנים לצדיקים שחרדים לגורל כלבם ולכן באים לצב"ח ת"א ולא לכלביה העירונית. הם כל כך דואגים לכלבם שהם לא טורחים לקרוא את הטופס עליו הם חותמים ושעליו כתוב שחור על גבי לבן שייתכן והוא יורדם. תני לי לספר לך משהו, אנשים לא כל כך טיפשים. רק קצת, אבל בשביל להבין דבר כל כך פשוט לא צריך הרבה אינטיליגנציה. אנשים יודעים טוב מאוד שכלביה זה רע, אנשים יודעים טוב מאוד שהכלב יסבול שם, ובכל זאת הם לא מחפשים דרך אחרת ובוחרים לשים אותו במכלאה. הסוג הגרוע ביותר של נוטשנים הם אלו שמסיעים את הכלב למקום מרוחק, זורקים אותו ונוסעים לדרכם. הסוג הבא הוא אלה שמביאים אותו למכלאה. הם יודעים מה הם עושים, הם שלמים עם זה. חלקם ביקרו קודם בעמותות ונדחו, אחרים הגיעו ישירות. נראה לך שמישהו מהטיפוסים האלה ירחיק לימי אימוץ של אס או אס? המקסימום שיעשו אלו שמצפונם טיפה מציק להם זה להתרחק מעט ולזרוק את הכלב ברחוב, מהלך גרוע בהרבה מלהביא אותו לצב"ח ת"א. ובכלל, פיתרון הקסם הזה של ימי אימוץ בא או אס כנראה מצליח לשבור את כל החוקים והסטטיסטיקות. כ ו ל ם מוצאים שם בית. אולי תקפצי איזה יום שישי ותאספי כלבים מצב"ח ותמסרי אותם באס או אס?
 
למעלה