מחיפה לבאר שבע\סדום - עם ארקיע?

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
לא יודע מה בדיוק היו הקווים

זה באמת משונה. כמה זמן כבר אפשר לחסוך בטיסה
יחסית לנסיעה באוטובוס בין חיפה לירושלים? האם היו גם טיסות בין חיפה לת"א או בין ת"ש לב"ש?
לא יודע מה בדיוק היו הקווים
אני מנחש, שהיה סבסוד ממשלתי כלשהו לשירות, שאפשר את הפעלתו במחיר ריאלי.
 
השירות יועד לחיילים בעיקר ולא היה ר

אז קראתי קצת ומתברר
שארקיע הפעילה בשנות ה-70 טיסות פנים לכמה וכמה יעדים - חיפה, ת"א, ירושלים (עטרות), באר שבע (שדה תימן), סדום, אילת ואופירה בסיני (השדה נקרא אופיר).

משונה איך ששירות כזה היה כלכלי אז. כבר כמה שנים שטיסות פנים סדירות פועלות רק לאילת, לא?
השירות יועד לחיילים בעיקר ולא היה ר
רווחי. מומן ע"י משרד הבטחון בעיקר. כאשר טסתי מאופירה לנתב"ג, אפשר לומר ש99% מהנוסעים היו חיילים במדים. נדיר היה לראות אזרח בטיסה כזו.
 

zvir1

New member
אני נסעתי מחיפה לירושלים ב 1980

מחיפה לבאר שבע\סדום - עם ארקיע?
על בניין נטוש בעיר התחתית בחיפה מתנוסס שלט ישן המציע לנוסעים לבאר שבע, סדום וגם אופיר (אופירה בסיני?) להשתמש בשירותי ארקיע.

אני תוהה ממתי השלט ומה בדיוק היה השירות.
אני נסעתי מחיפה לירושלים ב 1980
כשהייתי סטודנט ונסעתי לבקר חבר שלי שגר במעונות בהר הצופים
היה דיל למזמינים בדקה ה 90 על בסיס מקום פנוי
הטיסה לקחה 30 דקות
ולקחתי מונית מעטרות להר הצופים- 5 דקות.
היתה חוויה מדהימה
האלטרנטיבה היתה ברכבת 4 שעות מחיפה+אוטובוסים להר הצופים
&nbsp
 

טשאפק 2

New member
מגניב

אני נסעתי מחיפה לירושלים ב 1980
כשהייתי סטודנט ונסעתי לבקר חבר שלי שגר במעונות בהר הצופים
היה דיל למזמינים בדקה ה 90 על בסיס מקום פנוי
הטיסה לקחה 30 דקות
ולקחתי מונית מעטרות להר הצופים- 5 דקות.
היתה חוויה מדהימה
האלטרנטיבה היתה ברכבת 4 שעות מחיפה+אוטובוסים להר הצופים
&nbsp
מגניב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה